Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Απίστευτο γερμανικό video clip για τον Βαρουφάκη

Απίστευτο γερμανικό video clip για τον Βαρουφάκη
 

Με ένα video clip, ειρωνικό, περιπαιχτικό και ακραία σατιρικό, το γερμανικό ZDF «συστήνει» στους θεατές τον Γιάνη Βαρουφάκη. Ντουμπλαρισμένο από έναν άνδρα που έχει ομοιότητες με την εικόνα του, ο «V for Varoufakis», προκαλεί. «Ανυπόταχτος», καβαλάει τη μηχανή και βγάζει τη γλώσσα του. Οργισμένος και επιθετικός. Ελληνας με μπουζούκι ανά χείρας, «μισός Θεός, μισός… σουβλάκι», ο «φοβερός Βαρουφάκης», που «κάθε φορά που γελάει, ένας άγγελος πεθαίνει…».
Στο τραγούδι, πάντως, οι δημιουργοί του αποδομούν με εξίσου καυστική σάτιρα και τους Γερμανούς.

με τη δεύτερη θέση να μοιράζονται η Τριφυλία και η Πύλος.

Παίρνει… πρωτάθλημα στη φοροδιαφυγή η Καλαμάτα

  27/02/2015   
Σε υψηλή θέση βρίσκονται τόσο η Τριφυλία όσο και η Πύλος
Ένα έτος χωρίς φοροδιαφυγή στην Ελλάδα θα αρκούσε για να γλιτώσουμε τα μέτρα των 11,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, συμπεραίνει μελέτη του Πανεπιστημίου του Σικάγο, στην οποία συμμετείχαν και Έλληνες επιστήμονες. Το παραπάνω συμπέρασμα μπορεί να προκαλεί σοκ, αλλά δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στη χώρα μας.
Τα 2.062 ονόματα της λίστας Λαγκάρντ παραμένουν ανέγγιχτα κι ανέλεγκτα στα συρτάρια του ΣΔΟΕ, η κυβέρνηση ζητά εναγωνίως 7 δισ. από διαφυγόντες φόρους για να κλείσει «τρύπες» και χρηματοδοτικό κενό, κι ο πλανήτης ανακαλύπτει ξανά εμβρόντητος το μοναδικό, μικρό θαύμα της ελληνικής φοροδιαφυγής.
Το περιοδικό Slate, έως ότου βγουν στο φως οι κρυμμένοι θησαυροί των ολιγαρχών, αποκαλύπτει τους… φτωχότερους ίσως φοροφυγάδες αυτού του κόσμου. Οι οποίοι είναι Έλληνες, ελεύθεροι επαγγελματίες της ανώτερης μεσαίας τάξης και πληρώνουν κάθε μήνα – συστηματικά και αδιαλείπτως - σε πιστωτικές κάρτες και δάνεια περισσότερα χρήματα απ’ όσα, επισήμως τουλάχιστον, εισπράττουν.
Τα στοιχεία του Slate βασίζονται στην έρευνα του Πανεπιστημίου του Σικάγο του 2012 και αποδεικνύουν το αυτονόητο: Ότι ουδείς μπορεί να αποπληρώνει κάθε μήνα δόσεις δανείων που είναι υψηλότερες από τα δηλωμένα εισοδήματά του, εκτός εάν είναι… Έλληνας και φοροφυγάς.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τη συγκεκριμένη μελέτη, στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, η φοροδιαφυγή χτυπάει «κόκκινο», αφού κυμαίνεται από 52% έως 68%, ενώ ο μέσος όρος στην Ελλάδα είναι 11,9%.  Μάλιστα, και στην υπόλοιπη Μεσσηνία τα ποσοστά κυμαίνονται πολύ πάνω από αυτόν, συγκεκριμένα από 21% έως 33%, με τη δεύτερη θέση να μοιράζονται η Τριφυλία και η Πύλος.
Επίσης, προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι γιατροί, οι μηχανικοί και οι δικηγόροι είναι οι επαγγελματικές ομάδες που αποκρύπτουν από την εφορία τα μεγαλύτερα ποσά εισοδήματος.
Σε ό,τι αφορά, γενικότερα, τους επαγγελματικούς κλάδους που φοροδιαφεύγουν, είναι ξεκάθαρο από τη μελέτη ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι εκείνοι που καταφέρνουν να φορολογηθούν για μικρότερο εισόδημα από αυτό που κερδίζουν μέσα στη χρονιά.
Η μελέτη η οποία εκπονήθηκε, κατέληξε, επίσης, στα εξής εντυπωσιακά συμπεράσματα:
Πρώτον, δανειολήπτες με μηνιαία εισοδήματα μικρότερα από τη μηνιαία δόση των δανείων και των καρτών εξυπηρετούσαν κανονικά τις τραπεζικές υποχρεώσεις.
Δεύτερον, οι τράπεζες χορηγούσαν δάνεια όχι με βάση το δηλωθέν εισόδημα, αλλά με αυτό που πίστευαν ότι θα είχε στην πραγματικότητα ο ελεύθερος επαγγελματίας.
Τρίτον, τα πραγματικά εισοδήματα των ελεύθερων επαγγελματιών υπολογίζονταν 1,92 φορές υψηλότερα -κατά μέσο όρο- σε σχέση με αυτά που δηλώνονταν.
Από τους υπολογισμούς προκύπτει το συμπέρασμα ότι η φοροδιαφυγή, καθώς είναι ένα μέγεθος το οποίο «παράγεται» κάθε χρόνο, αποτέλεσε μία βασική -αν όχι τη βασικότερη- αιτία στέρησης εσόδων από το κράτος και, κατά συνέπεια, στέρησης του ρυθμού ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας.
Η μελέτη εξετάζει ακόμα τις αιτίες που επιτρέπουν τη διατήρηση του φαινομένου και τα κύρια συμπεράσματα είναι:
α) Σε κλάδους που η χρήση παραστατικών δεν είναι συνήθης, η φοροδιαφυγή είναι πιο εύκολη και υψηλότερη.
β) Το πολιτικό σύστημα εμφανίζεται να μη διαθέτει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, λόγω προσωπικών κινήτρων που σχετίζονται με τα επαγγέλματα που εκπροσωπούνται στο Κοινοβούλιο και τις ισχυρές επαγγελματικές τους ενώσεις.

Του Αντώνη Πετρογιάννη

Αεροδρόμιο Καλαμάτας -COSTA NAVARINO : ΠΡΟΣΟΧΗ στις ….λακούβες !!!


LAKOYBES

Η αφηρημάδα θα ήταν κακός σύμβουλος για τους ανυποψίαστους οδηγούς …
Ιδιαίτερη προσοχή συνίσταται στους οδηγούς που κινούνται στην Ε.Ο Καλαμάτα – Καζάρμα- Πύλος -Costa Navarino  καθώς  οι λακούβες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.
 Οι οδηγοί πρέπει να δείχνουν την δέουσα προσοχή καθώς οι λακούβες επιβάλλουν …ελιγμούς  με αποτέλεσμα να «τέμνονται″ τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Η τουριστική σεζόν για το βαρύ πυροβολικό του τουρισμού μας Costa Navarino άρχισε και η οδήγηση στον οδικό άξονα που οδηγεί  στις εγκαταστάσεις του είναι ο καλύτερος πρεσβευτής ειδικά στους ξένους επισκέπτες για τα έργα υποδομών και την άμεση κινητοποίηση των κρατικών μας υπηρεσιών  για την επούλωση των πληγών της κακοκαιρίας  στο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας

Ο δρόμος της πλάκας!


gefyra

Ξανάγινε της παράκαμψης!
Πάλι ο πολύπαθος δρόμος των Βουτιάνων παίρνει την εκδίκηση του και πάλι …….μία από τα ίδια!
Γιατί η ανευθυνότητα σε αυτό το τόπο είναι φαίνεται είδος σε υπερεπάρκεια!
Δεν πρόλαβε ένας χειμώνας να περάσει και το «Γεφύρι της Άρτας» καταρρέει ξανά στο σημείο της πρόσφατης αποκατάστασης, που προεκλογικά με πόση σπουδή «εγκαινιάστηκε» για μια ακόμη φορά! Δεν έχει σημασία αν ο υποφαινόμενος δικαιώθηκε, γιατί δήλωνε τότε ότι θα υπάρξει πάλι κατάρρευση, αλλά για την ιστορία ας ειπωθούν με κατανοητά λόγια ( για μη μηχανικούς) τι έγινε με αυτό το δρόμο και πως ξαναμελετήθηκε!
Στο συγκεκριμένο σημείο που είχε καταρρεύσει το έτος 2010 η θραύση του εδάφους ( το σημείο που διαχωρίζεται το σταθερό έδαφος από το υπερκείμενο ασταθές ) βρίσκεται σε βάθος 14 περίπου μέτρων από τη στάθμη του εδάφους !
Η μελέτη αποκατάστασης από το γνωστό γραφείο……   που όλα τα σφάζει, προέβλεπε αντικατάσταση του χαλαρού εδάφους σε βάθος μόνον 5 μέτρων από το οδόστρωμα!!!!!!! το υπόλοιπο κάτω μέχρι τα 14 μέτρα το άφησαν ανέγγιχτο γιατί έτσι τους άρεσε!!!!!
Είναι οι δουλειές του «άρπα  κόλλα»!!!
Δεν υπάρχει βέβαια καμία επιστημονική τεκμηρίωση για αυτήν την πρόταση που εν τέλει υλοποιήθηκε και 500.000 ευρώ από το ΠΔΕ (χρήματα του φορολογούμενου) πήγαν στο «γάμο του καραγκιόζη»!
Τόσο απλά !
Φόρτωσαν στη συνέχεια και με συρματοκυβώτια (επιπρόσθετα φορτία χωρίς λόγο) τη βάση του νέου επιχώματος το βάρυναν πιο πολύ και να το αποτέλεσμα !
Αυτά τα ολίγα έτσι για τους αυτονόητους συνειρμούς.                        Μία προσέγγιση για τον τρόπο που γίνονται οι σχεδιασμοί στην Περιφέρεια της Αειφορίας !!!!!!!!!!!!!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Παπα-Φώτης Λαυριώτης ο δια Χριστόν σαλός


5-3-2010 η κοιμηση του πνευματικού πατρος παπα φωτη Λαυριώτη του ελεημων και πτωχού,του δια Χριστον σαλού , και το Σάββατο 28/2/2015 τελούμε μνημόσυνο στον ιερο ναο κοιμήσεως της Θεοτοκου στην Πυλο

ερμηνείες της εφημερίδος !!!γιατί κατι πρέπει να γράψουν .....

Προς ιδιωτικοποίηση η μαρίνα Πύλου

  26/02/2015   
Στροφή 180 μοιρών πραγματοποιεί η κυβέρνηση στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων. Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης, στο πλαίσιο της νέας διαπραγμάτευσης, διεμήνυσε προς τους πιστωτές μας ότι οι αποκρατικοποιήσεις θα συνεχιστούν με στόχο την αποτελεσματική αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.
Ο κ. Βαρουφάκης στην επιστολή του προς τον επικεφαλής του Eurogroup, Γ. Ντάισελμπλουμ, υπόσχεται η κυβέρνηση: 1) να μην ανατρέψει τις ολοκληρωμένες αποκρατικοποιήσεις, 2) να τηρήσει τις νομοθεσία για εκείνες που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία και 3) να επανεξετάσει τις αποκρατικοποιήσεις που δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει.
 Τέλος, υπόσχεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα συγχωνευθεί με διάφορες άλλες δημόσιες υπηρεσίες ή/και οργανισμούς με στόχο την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία η μαρίνα της Πύλου, η οποία βρίσκεται σε διαγωνιστική διαδικασία, θα συνεχίσει να ψάχνει για ιδιώτη επενδυτή, μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία
Η πρώτη όμως αποκρατικοποίηση που θα κινηθεί θα αφορά, κατά πάσα πιθανότητα, στην παραχώρηση της άδειας του αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος.
Η παραχώρηση της άδειας του ιπποδρομιακού στοιχήματος θεωρείται η πιο επείγουσα αποκρατικοποίηση, με την έννοια ότι ο ΟΔΙΕ που διεξάγει τις ιπποδρομίες σήμερα πνέει τα λοίσθια και κάθε μέρα που περνάει δημιουργεί χρέη. Από την άλλη πλευρά, ως φορέας που βαρύνεται με κρατικές ενισχύσεις, έχει δοθεί περιθώριο από την Κομισιόν λειτουργίας μέχρι το τέλος Μαρτίου προκειμένου να ξεκινήσει η εκκαθάρισή του.

Παρατηρητές ανέφεραν χθες ότι μετά και τη στροφή της κυβέρνησης στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων, θα πρέπει να κινηθούν οι μεγάλοι διαγωνισμοί για την ολοκλήρωσή τους, όπως ΟΛΠ/ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΑΔΜΗΕ και φυσικά εκείνες των περιφερειακών αεροδρομίων και του Ελληνικού για τις οποίες ήδη υπάρχει συμφωνία.
http://www.tharrosnews.gr

Ο Δήμος Καλαμάτας αμφισβητεί τις εξελίξεις στη Μαρίνα

Ο Δήμος Καλαμάτας αμφισβητεί τις εξελίξεις στη Μαρίνα                                               26/02/2015       
  Σύσκεψη χθες στο Δημαρχείο
 Του Αντώνη Πετρογιάννη
 Ο τουρκικός όμιλος του Φερίτ Σαχένκ, σύμφωνα με χθεσινό αδιαμφισβήτητο δημοσίευμα του "Θάρρους", προχώρησε πρόσφατα στην αγορά γραφείων στην Αθήνα και αύξησε τη συμμετοχή του στην Κ&G Διαχείριση Μαρινών Μεσογείου Α.Ε. Έτσι, η D Marine Investment Holdings, θυγατρική του ομίλου Dogus, κατέχει πλέον το 90,37% της Κ&G, ενώ το υπόλοιπο ελέγχεται από την εισηγμένη Κυριακούλης. Η Κ&G κατέχει το 51% της μαρίνας των Γουβιών στην Kέρκυρα, το 27% της μαρίνας Λευκάδος, το 23% της μαρίνας Ζέας και το 60% της μαρίνας Καλαμάτας. Το επενδυτικό όχημα του Φερίτ Σαχένκ ελέγχει επίσης μαζί με τη Lamda Development του ομίλου Λάτση και το 50% της εταιρείας διαχείρισης της μαρίνας Φλοίσβου. Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη, χθες, στο Δημαρχείο με την παρουσία στελεχών της Διευθύνσεως Οικονομικών και της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου, κατά την οποία έγινε συζήτηση για τη μαρίνα Καλαμάτας και συγκεκριμένα για όλα τα υπάρχοντα στοιχεία σχετικά με τις μετοχές και το καθεστώς διοίκησής της. Η διαπίστωση είναι ότι οι τελευταίες εξελίξεις δεν αφορούν στη μαρίνα Καλαμάτας. Μάλιστα, ο δήμος δημοσιεύει και το "πορτοφόλιο" της εταιρείας, στο οποίο φαίνεται ότι η K&G, ενδιαφερόντων Κυριακούλη έχει μόνο το 0,11% των μετοχών της Μαρίνας. Βέβαια, το ερώτημα είναι ποιος κατέχει το 60% των μετοχών της. Σε αυτό στο οποίο θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο πεδίο για αλλαγή της υφιστάμενης κατάστασης, είναι το άρθρο 13 της σύμβασης που υπογράφηκε το 1998. Εκεί αναφέρονται τα εξής: "Απαγορεύεται η ολική υπομίσθωση καθώς και καθ' οιονδήποτε τρόπο μεταβίβαση της εκμετάλλευσης του μισθίου σε άλλον. Η μερική υπομίσθωση συγκεκριμένου τμήματος του μισθίου ή εκμετάλλευσης αυτού, επιτρέπεται μόνο μετά από προηγούμενη έγκριση της ΔΕΤΑΚ (σ.σ. σήμερα "Διοκλής").Σε περίπτωση εισδοχής κάποιου νέου μέλους στην ΑΕ (μισθωτή), απαιτείται προηγούμενη έγκριση της ΔΕΤΑΚ, που θα δίνεται μετά από υποβολή εκ μέρους του μέλους σχετικής αίτησης. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν είναι δυνατό να δοθεί έγκριση αλλαγής της μετοχικής σύνθεσης της ΑΕ πέραν του ημίσεως των μελών που συμμετείχαν στο νομικό πρόσωπο κατά την υποβολή της προσφοράς ή μείωσης του μετοχικού κεφαλαίου.Κάθε τροποποίηση του καταστατικού της ΑΕ θα γνωστοποιείται στη ΔΕΤΑΚ και μέσα σε είκοσι ημέρες από τη δημοσίευση της τροποποίησης θα προσκομίζεται στη ΔΕΤΑΚ επικυρωμένο αντίγραφο του καταστατικού με την τροποποίηση μαζί με το αντίστοιχο ΦΕΚ. Επειδή, όμως και το συγκεκριμένο άρθρο έχει κάποιες ασάφειες, η καλύτερη λύση για το δήμο Καλαμάτας, θα είναι να έρθει σε απευθείας συζήτηση με την εταιρεία που έχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Μαρίνας, και, στην καλύτερη περίπτωση να ζητήσει αύξηση του μισθίου. Από κει και πέρα, αν στη Μαρίνα υπάρχει Τούρκος, Άγγλος, ή Γερμανός επενδυτής μικρή σημασία έχει. Το συμβόλαιο λήγει το 2023 και μέχρι τότε πολύ λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν από την πλευρά του δήμου Καλαμάτας. Στο χθεσινό δελτίο Τύπου αναφέρεεται επίσης ότι "με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, η μαρίνα επανέρχεται στο Δήμο Καλαμάτας από την Κτηματική Καλαμάτας Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία "Διοκλής Α.Ε", ώστε να γίνει αποτελεσματικότερη από τις δημοτικές υπηρεσίες η προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου, που συνδέονται με τη μαρίνα. Σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις για το θέμα αυτό από πλευράς Δημοτικής Αρχής. Στο μεταξύ, η δημοτική αρχή, με έγγραφό της, ζητεί από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου την εκχώρηση κατά χρήση των διαφιλονικούμενων χώρων μεταξύ της οδού Σαλαμίνος και του πεζοδρόμου της μαρίνας, οι οποίοι τώρα έχουν καταληφθεί αυθαίρετα από επαγγελματίες, πολλοί από τους οποίους έχουν ανεγείρει και αυθαίρετες κατασκευές.  http://www.tharrosnews.gr

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Με νέο σκάφος εφοδιάζεται το Λιμενικό στη Μεσσηνία



Με νέο σκάφος εφοδιάζεται το Λιμενικό στη Μεσσηνία                                            

 25/02/2015

         Με νέο περιπολικό σκάφος θα ενισχυθεί το Λιμενικό Σώμα στη Νότια Πελοπόννησο και ειδικότερα στη Μεσσηνία, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης και ανακατανομής των σκαφών που γίνεται από το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας. Το νέο περιπολικό σκάφος θα προέρχεται από τις νέες παραλαβές και θα διατεθεί είτε στο Λιμεναρχείο Καλαμάτας, είτε στο λιμεναρχείο Πύλου. Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή, διαθέσιμο στη Μεσσηνία είναι μόνο ένα σκάφος, ενώ αυτό της Πύλου, τέθηκε σε προσωρινή αχρησία λόγω του ατυχήματος προσάραξης που είχε πριν λίγες ημέρες. Η απόκτηση νέου σκάφος, ήταν πάγιο αίτημα τα τελευταία χρόνια της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Νοτίου Πελοποννήσου.

Β.Β.

 http://www.tharrosnews.gr

Στον...αέρα ο περιμετρικός της Καλαμάτας

   25/02/2015   
Τον περασμένο Ιούλιο, κατά την επιθεώρηση των έργων στην περιοχή της Τσακώνας, ο τότε αρμόδιος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης υποσχέθηκε στους εργολάβους ότι θα καταθέσει στη Βουλή συμπληρωματική σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα.
Μεταφράζοντας τα λόγια του τέως υπουργού, ο ΣΥΡΙΖΑ, είχε περιγράψει τη δήλωση ως αποζημίωση-δώρο 400 περίπου εκατομμυρίων ευρώ που ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου.
Ο λόγος της επιπρόσθετης χρηματοδότησης ήταν ότι οι εργολάβοι εμφάνισαν λογαριασμό με απώλειες μισού δισεκατομμυρίου ευρώ από τα διόδια, λόγω μειωμένης κίνησης, ενώ, ζήτησαν επιπλέον χρηματοδότηση, επικαλούμενοι λόγους… ίσης μεταχείρισης με τους άλλους αυτοκινητόδρομους που εξασφάλισαν πάνω από ένα δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%.
Βέβαια, τα παραπάνω συνέβαιναν πριν την πολιτική αλλαγή της 25ης Ιανουαρίου 2015 και ενώ ακόμα ο περιμετρικός της Καλαμάτας είναι...νεκρός, η σύμβαση έχει μείνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Μέχρι λοιπόν η νέα κυβέρνηση να λάβει τις αποφάσεις της, κανείς δεν μπορεί να στοιχηματίσει με σιγουριά τι θα γίνει με το συγκεκριμένο έργο. Βέβαια, υπάρχει μια αόριστη δήλωση του υπουργού Ανάπυξης Γ. Σταθάκη ότι τα έργα των αυτοκινητόδρομων θα ολοκληρωθούν, αλλά, φαίνεται πολύ δύσκολο η σημερινή Βουλή, με τη σύνθεση που έχει, να δεχτεί τους όρους της νέας σύμβασης.
Μάλιστα, με το θέμα ασχολήθηκε η «Καθημερινή της Κυριακής» και ο Γιώργος Λιάλιος. Στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ αναφέρονται τα εξής: «Αίνιγμα αποτελεί η υπόθεση της εθνικής οδού Κορίνθου - Καλαμάτας - Σπάρτης, την οποία ανακατασκευάζει η κοινοπραξία Μορέας. Η πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει το 95%, ωστόσο οι εργασίες έχουν σταματήσει και όλα δείχνουν ότι το έργο δεν πρόκειται να παραδοθεί άμεσα στην κυκλοφορία.
Η κοινοπραξία επικαλείται την παύση της χρηματοδότησης του έργου στα μέσα του 2013, καθώς οι τράπεζες εκτιμούν ότι τα έσοδα του έργου δεν επαρκούν για την αποπληρωμή των δανείων.
Το ερώτημα βέβαια είναι γιατί οι τράπεζες δεν διέκοψαν τη χρηματοδότηση το 2010, όπως έκαναν στους υπόλοιπους τέσσερις παραχωρημένους οδικούς άξονες.
Η τελευταία παράταση στην προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου έχει λήξει από τον Ιούνιο του 2014 και τότε η πλευρά του Δημοσίου, αντί να στραφεί ενάντια στον παραχωρησιούχο, απαιτώντας την ολοκλήρωση του έργου (καθώς δεν διακινδύνευε πρακτικά να βρεθεί με ένα ημιτελές έργο στα χέρια) αποφάσισε να προχωρήσει σε συζητήσεις για την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης.
 Η συμφωνία, όπως αποκάλυψε η «Κ», προβλέπει τη διάθεση στο Μορέα ακόμα 75,9 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για τα μειωμένα έσοδά του από τα διόδια, καθώς και 330 εκατ. ευρώ σε βάθος 30ετίας με τη μορφή επιδότησης λειτουργίας (πλέον της υφιστάμενης επιδότησης λειτουργίας των 199 εκατ. ευρώ), αν τα έσοδα δεν επαρκούν για την αποπληρωμή των δανείων. Η σύμβαση όμως δεν έφθασε ποτέ στη Βουλή και η τύχη της εξαρτάται πλέον από τη νέα κυβέρνηση».

Του Αντώνη Πετρόγιαννη
 http://www.tharrosnews.gr

αντε και στα δικα μας


Φόρεσε τουρκικό φέσι η Μαρίνα Καλαμάτας

   25/02/2015   
H Dogus ελέγχει πλέον το 90% της εταιρείας Κυριακούλης
Όταν πριν από δύο χρόνια, περίπου, το "Θάρρος" άνοιξε το φάκελο της Μαρίνας στην Καλαμάτα και στο ενδεχόμενο πώλησής της στον τουρκικό επενδυτικό όμιλο "Dogus", ορισμένοι θεώρησαν το δημοσίευμα υπερβολικό, ενώ, η Δημοτική Αρχή, για να έχει τα νώτα της καλυμμένα, μέσω της εταιρείας "Διοκλής" έβγαλε ψήφισμα κατά της υλοποίησης του παραπάνω σχεδίου. Έκτοτε, σε κάθε ευκαιρία επαναλαμβάνει ότι θα κάνει ο,τιδήποτε είναι δυνατό για να μην...τουρκέψει η Μαρίνα της Καλαμάτας, η οποία ελεγχόταν μέχρι πρότινος από την εταιρεία "Κυριακούλης".
Μάλιστα, στο τέλος του περασμένου μήνα, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Δημαρχείο με μετόχους της μειοψηφίας, με τη συμμετοχή του δημάρχου, Παν. Νίκα, αιρετών του Δήμου Καλαμάτας και υπηρεσιακών παραγόντων.
Η συνάντηση έγινε κατόπιν αιτήματος Καλαματιανών μικρομετόχων, που έχουν δημιουργήσει συνεταιρισμό με περίπου 60 μέλη, οι οποίοι κατέχουν το 40% των μετοχών της «Μαρίνα Καλαμάτας ΑΕ.» Το υπόλοιπο 60% κατέχει ο όμιλος Κυριακούλη.
Ο δήμαρχος επεσήμανε - και σε αυτή τη συνάντηση- πως ο Δήμος Καλαμάτας είναι αντίθετος σε προς τρίτους εκχώρηση της μαρίνας, διότι αυτή η υποδομή συνδέεται με τη λειτουργία, την αισθητική και την ψυχαγωγία μιας μεγάλης, αναπτυσσόμενης περιοχής του Δήμου και δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί μόνο ως πράγμα προς αγοραπωλησία. Επιδιώκει, δε, να έχει λόγο για τη χρήση και τη λειτουργία της μαρίνας, κάτι που εκφράσθηκε και με πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά από εκτενή σχετική συζήτηση. Κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε να λειτουργεί μεταξύ Δήμου και μετόχων μειοψηφίας δίαυλος επικοινωνίας για αμφίδρομη πληροφόρηση.
Επισημαίνεται πως η μαρίνα Καλαμάτας ανήκει στο ελληνικό δημόσιο και το Υπουργείο Οικονομικών την έχει παραχωρήσει κατά χρήση για 35 χρόνια στο Δήμο Καλαμάτας. Ο Δήμος την ενοικίασε το 1998 σε εταιρεία για 25 χρόνια, μέχρι το 2023.
Τα παραπάνω επί της ουσίας γνώριζαν όλοι ότι δεν ήταν τίποτα περισσότερο παρά "ντουφεκιές για την τιμή των όπλων. Κι αυτό, γιατί, πολύ απλά, οι νόμοι της αγοράς έχουν άλλους κανόνες και άλλα... σύνορα. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι, κι ας κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
Έτσι, όσα...ηρωϊκά όχι κι αν έστειλαν η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο, ποιος είπε ότι η Dogus «εγκαταλείπει» την Ελλάδα; Μετά την τοποθέτησή της στον Αστέρα Βουλιαγμένης και σε μια σαφή ένδειξη προθέσεων, ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών και νέα επένδυση στην Ελλάδα.
Ο τουρκικός όμιλος του Φερίτ Σαχένκ, που προχώρησε πρόσφατα στην αγορά γραφείων στην Αθήνα, αύξησε τη συμμετοχή του στην Κ&G Διαχείριση Μαρινών Μεσογείου Α.Ε. Η D Marine Investment Holdings, θυγατρική του ομίλου Dogus, κατέχει πλέον το 90,37% της Κ&G, ενώ το υπόλοιπο ελέγχεται από την εισηγμένη Κυριακούλης.
 Η Κ&G κατέχει το 51% της μαρίνας των Γουβιών στην Kέρκυρα, το 27% της μαρίνας Λευκάδος, το 23% της μαρίνας Ζέας και το 60% της μαρίνας Καλαμάτας. Το επενδυτικό όχημα του Φερίτ Σαχένκ ελέγχει επίσης μαζί με τη Lamda Development του ομίλου Λάτση και το 50% της εταιρείας διαχείρισης της μαρίνας Φλοίσβου.
Τόσο απλά, λοιπόν, και επί της ουσίας, η Μαρίνα της Καλαμάτας άλλαξε χέρια και αφεντικό. Τώρα τι μπορεί να γίνει μετά το 2023 θα δούμε...

Του Αντώνη Πετρόγιαννη
 
http://www.tharrosnews.gr

Οι δρόμοι Καλαμάτα-Ριζόμυλος και Περιμετρικός-Σπάρτη-Λεύκτρο, ο Astritis, τα συνεχή εγκαίνια-σόου του Νίκα, ο “υπεράνω” Τατούλης και οι νέοι Βουλευτές. Πότε τελικά θα “κόψουν” κορδέλες ολοκλήρωσης των έργων;


Οι δρόμοι Καλαμάτα-Ριζόμυλος και Περιμετρικός-Σπάρτη-Λεύκτρο, ο Astritis, τα συνεχή εγκαίνια-σόου του Νίκα, ο “υπεράνω” Τατούλης και οι νέοι Βουλευτές. Πότε τελικά θα “κόψουν” κορδέλες ολοκλήρωσης των έργων; 25/02/2015
25 Φλεβάρη ´15
@. Επί τρία χρόνια ο Astritis γράφει για τα έργα ανάπτυξης στην Πελοπόννησο και ιδιαίτερα στη Μεσσηνία.
@. Είχε επισημανθεί πολλές φορές πως υπάρχει μεγάλο πρόβλημα για την ολοκλήρωση του ενιαίου έργου “Λεύκτρο-Σπάρτη και Περιμετρικός Καλαμάτας”.
@. Είχε τεκμηριωμένα γράψει η στήλη για το έργο “Καλαμάτα-Ριζόμυλος” πως δεν πρόκειται να γίνει.
@. Ο μόνος που είχε ανησυχήσει και υπέβαλε συνεχώς ερωτήσεις στη Βουλή ήταν ο Βουλευτής Γιάννης Λαμπρόπουλος!
@. Αντίθετα ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας, δήλωνε πως είχε συναντήσεις με… υπουργούς(;) και έφερνε τον υπηρεσιακό Διευθυντή Γ. Καρνέση και επιβεβαίωνε (και διαβεβαίωνε) πως τα πάντα τελειώνουν…!
@. Μάλιστα για το …Καλαμάτα-Ριζόμυλος έκαναν οι τρεις Δήμαρχοι, Νίκας, Αναστασόπουλος και Καφαντάρης κοινές συνεντεύξεις επικαλούμενοι τον Μεσσήνιο Πρωθυπουργό για την ολοκλήρωση και την έναρξη των έργων αυτών!
@. Σόου στα Δημοτικά Συμβούλια, ιδιαίτερα στη Μεσσήνη όπου “ανέλυε” ο Καρνέσης και ο τότε Γ. Γ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μ. Αγγελάκας πως άλλαξε η μελέτη, έγιναν δεκτές οι απαιτήσεις των Δημοτών, για καμιά …δεκαπενταριά κόμβους και πως οι απαλλοτριώσεις ήταν της τάξεως των…ολίγων εκατομμυρίων!
@. Ο Νίκας έλεγε και ξανάλεγε στους δικούς τους δημότες πως θα γίνουν πλούσιοι επειδή ….”φρόντισε” ο δρόμος να ξεκινά από τα κτήματά τους!
@. Ο δε Καφαντάρης ξημεροβραδιαζόταν στο costa navarino και έλεγε στον Αχιλλέα πως η χρυσοπληρωμένη μελέτη για τον νέο δρόμο προχωρά με…Πρωθυπουργικό ενδιαφέρον!
@. Όσοι δεν συμφωνούσαν με τις…φαντασιώσεις περί δρόμου, έμπαιναν στο στόχαστρο των …ύβρεων!
@. Ο Τατούλης υπό τον φόβο μη και …παρεξηγηθεί ο Πρωθυπουργός κατήργησε …απόφασή του να φτιαχτεί το θανατηφόρο γεφύρι στον Πάμισο αφού ο δρόμος θα πέρναγε από τη νέα χάραξη….!
@. Για τον Περιμετρικό, ο Νίκας έκανε τα ωραιότερα σόου που δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε ο καλύτερος…κομφερασιέ!
@. Σε σταματημένο έργο, παρακάλεσε την κοινοπραξία και έφερε εργάτες να ανοίξουν το εργοτάξιο ώστε να ….εγκαινιάσει την γέφυρα ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
@. Μια γέφυρα την οποία είχε ξανά εγκαινιάσει ο Σαμαράς ως Αρχηγός πριν γίνει Πρωθυπουργός!
@. Μετά το υπό βροχήν (τότε) σόου, η κοινοπραξία ξαναέκλεισε το εργοτάξιο και περιμένουν όλοι την ….συνέχισή του!
@. Τώρα είμαστε περίεργοι.
@. Η νέα κυβέρνηση τι θα κάνει;
@. Οι νέοι βουλευτές θα ρωτήσουν τίποτα;
@. Ο δήμαρχος Νίκας που λόγω Κυβερνητικής …αλλαγής άλλαξε κι αυτός “αγάπες”, θα ξαναρχίσει των “κύκλο” των δηλώσεων για συναντήσεις (που …δεν κάνει) στην Αθήνα με υπουργούς;
@. Θα ξαναφέρει εκείνον τον Καρνέση για …στοχοχρονοδιαγράμματα;
@. Για να δούμε την ανάπτυξη στην Μεσσηνία από δω και πέρα!
@. Με Μεσσήνιο Πρωθυπουργό και “κολλητούς” Δημάρχους δεν προχώρησαν τα έργα αυτά!
@. Τώρα με Μεσσήνιο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Βουλευτές νέους και πολλά υποσχόμενους καθώς και Δήμαρχο στη Μεσσήνη που έχει …άμισθους συμβούλους “αντ´ αυτού”, τι θα γίνει;
@. Έχει πράγματι ενδιαφέρον !
@. Μήπως πρέπει να γίνει και καμία κουβέντα στο Περιφερειακό Συμβούλιο;
@. Για να θυμίσουν οι Πατσαρίνος – Δέδες στους Τατούλη – Νικολάκου την τότε… βαρυσήμαντη δήλωση του Περιφερειάρχη:
@. Είχε πει: ” εάν το κράτος δεν φτιάξει αυτούς τους δρόμους, θα τους φτιάξει η Περιφέρεια με δικούς της πόρους!”
@. Άντε ρε μεγάλε. Φτιάξτους!
@. Και να φτιαχτούν πριν το …αεροδρόμιο της Τρίπολης!


http://www.farenews.gr/?p=73866

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΟΔΟ

                      

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΟΔΟ

Συνημμένο
23/2/2015
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟ.
   Όλες οι προϋποθέσεις για τη χώρα μας, είναι θετικές εάν το πολιτικό προσωπικό , εστιάσει την προσοχή του στα θετικά  που προσφέρει ο τόπος μας και ξεφύγει δια παντός από τις στρεβλές μικροκομματικές αγκυλώσεις του παρελθόντος.
     Έχουμε μια τεράστια βιομηχανία ανεκμετάλλευτη, ίσως και άγνωστη σε πολλούς, αυτό είναι το υπέδαφος της χώρας μας. Βαριά βιομηχανία για την Ελλάδα σημαίνει, να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε , τον εκλεκτό  και άφθονο  μεταλλευτικό της πλούτο.
     Το υπέδαφος της Ελλάδας διαθέτη ήδη από την αρχαιότητα και μέχρι και σήμερα πολύτιμους λίθους και πλούσιο ορυκτό πλούτο, σε μεγάλη ποικιλία και αφθονία. 
     Βαριά βιομηχανία και οικονομική πρόοδος πάνω σε συγκεκριμένες πολιτικές και οικονομικές προϋποθέσεις, σημαίνει διάσπαση, να καταργήσουμε από μέσα μας την μοιρολατρία , την ηττοπάθεια και την κακομοιριά. Να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες , έτσι ώστε  να αποτινάξουμε τον ζυγό κάθε ξένης κηδεμονίας, βαδίζοντας στην μεγάλη εκείνη λεωφόρο, που θα μας οδηγήσει στην ευημερία, στον Ελληνικό  Ευρωπαϊκό πολιτισμό και στην πρόοδο. Όλα αυτά απαιτούν μια
πραγματική Δημοκρατία , ένα πατριωτικό πολιτικό προσωπικό και ένα λαό ικανό .Ένα λαό που θα έχει ξεφύγει από την πελατειακή νοοτροπία ,με ανεπτυγμένο το αίσθημα της αλληλεγγύης , της συλλογικότητας , έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει την ακεραιότητά του και προσβολή της ανεξαρτησίας του. Οι δυνατότητες υπάρχουν, το ενεργειακό μας δυναμικό, σε υδατοπτώσεις, σε στερεά καύσιμα αποτιμάται σε δισεκατομμύρια κιλοβατώρια το χρόνο. Είναι  αρκετό για να καλύψει την ενεργειακή κατανάλωση στη χώρα μας και να την τοποθετήσει ψηλά στο κάδρο μεταξύ άλλων χωρών που χαρακτηρίζονται για τις μεγάλες τους βιομηχανίες. Τα αποθέματα πετρελαίου και μερικών μεταλλευμάτων είναι πολύ μεγάλα και τόσο αρκετά έτσι ώστε να κάνουν τη χώρα μας αυτάρκη οικονομικά, ξεφεύγοντας από την νοοτροπία του κράτους ότι ανάπτυξη θα επιτύχουμε μόνο με την σκληρή φορολογία . Με επώδυνα μέτρα φορολογίας το αντίθετο θα επιτύχουμε μακροπρόθεσμα. Ανάπτυξη θα επέλθει μόνο με την οικονομική και πολιτική ανεξαρτησία της χώρας μας.
     Κάνω μια πατριωτική έκκληση στην νέα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ <<να αξιοποιήσουμε το φυσικό πλούτο κάθε τόπου στον ανώτερο δυνατό βαθμό>>.
     Έναν πλούτο του Ελληνικού υπεδάφους και εδάφους που δεν θα είναι μόνο σαν μια πηγή οικονομικού
εθνικού εισοδήματος, που θα μπορούσε να αντικατασταθεί από μια άλλη πηγή.  Θα είναι ένα βασικό στοιχείο της Ελληνικής οικονομίας, που θα  γίνει ο βασικός μοχλός επιτρέποντας έτσι  την ολοκλήρωση του αστικοδημοκρατικού μετασχηματισμού του τόπου μας και τη ριζική μετατροπή στη διάρθρωση της οικονομίας. Την πραγματοποίηση της εσωτερικής συσσώρευσης σε μεγάλη κλίμακα που θα καταστεί ικανή να  γίνει απεξάρτηση της οικονομίας μας , αρκετών πρώτων υλών από την αγορά του εξωτερικού.
    Η ενεργειακή αξιοποίηση συμβαδίζει με την ανάπτυξη της χώρας. Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων σε μεταλλεύματα σίδερο, αργίλιο, νικέλιο ,χρώμιο, ψευδάργυρος, χρυσός,   μολύβι, χαλκός, θειάφι, βάριο, χαλαζίας, σμύριδα, ασήμι κλπ.  που Υπάρχουν στο τόπο μας.
    Οι υδραυλικές δυνάμεις είναι απεριόριστες και ανεξάντλητες , όπως θα πρέπει να αναφέρω εδώ ένα τοπικό παράδειγμα στην πυλία,  που μένη ανεκμετάλλευτο γιατί λείπει η παραγωγική σκέψη και οι τοπική μας  παράγοντες περί άλλων τυρβάζουν τι κρίμα για τον τόπο, είναι ο καταρράκτης του Καλάμαρι στο Σχοινόλακα.  Μια  φυσική υδραυλική δύναμη που θα μπορούσε να παράγει ηλεκτρική ενέργεια καλύπτοντας την γεωργική και οικιακή τοπική οικονομία με ελάχιστο κόστος. Και όχι μόνο αυτό θα
μπορούσε και  να αρδεύει χιλιάδες στρέμματα , δυστυχώς τίποτε από αυτά δεν έχει φροντίσει η πολιτεία. Ένα φράγμα στο συγκεκριμένο σημείο θα είχε άμεσες ευεργετικές ιδιότητες ,στην εδαφική βελτίωση και τη γεωργία όχι μόνο των γύρων περιοχών , αλλά σε πολύ ευρύτερη κλίμακα , δίνοντας έμφαση και ανάπτυξη στον πρωτογενή τομέα. 
  Συμμετρικά πρέπει να αναπτυχθούν οι θερμικές πηγές της χώρας μας. Αυτό σημαίνει μεγάλη ανάπτυξη εσωτερικού και εξωτερικού τουρισμού.
   Εάν στη χώρα μας δεν είχε ακμάσει η κομματοκρατία και ο λαϊκισμός, η οικονομία μας και η κοινωνία μας θα ήταν σε πολύ καλύτερη θέση.
   Το τοπίο της<< φτωχής>> ελληνικής οικονομίας θα είχε αλλάξει ριζικά εάν είχε μελετηθεί ο ορυκτός της πλούτος  και είχε αξιοποιηθεί από το 1860 και μετά. 
   Εδώ και τώρα λοιπόν προβάλλει , το άμεσο καθήκον της νέας κυβέρνησης ,να μελετηθεί συστηματικά ο ορυκτός μας πλούτος και να καταρτισθεί ένας γεωφυσικός  ---γεωγραφικός χάρτης της χώρας, ερευνώντας το έδαφος και το υπέδαφος με τις τελειοποιημένες σημερινές μεθόδους της τεχνολογίας.
  Είναι γεγονός ότι ο σημερινός χαρακτήρας δουλειάς , που επί το πλείστον , είναι παροχή υπηρεσιών αντανακλά τον καθυστερημένο και παρασιτικό
χαρακτήρα της οικονομίας μας. Η αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας στο χωράφι, στη γεωργία γενικά και εξασφάλιση των όρων της ζωής του βιομηχανικού  εργάτη , θα δώσει μια άλλη πνοή στον εργαζόμενο , της παραγωγικότητας και  να πάψει να φυτοζωεί. Δημιουργώντας έτσι μια τεχνική παιδεία που αποτελεί αναντίρρητα αίτημα της ανοικοδόμησης, για την χώρα μας.
   Η μεγάλη ευθύνη της άρχουσας τάξης στη Ελλάδα είναι ότι δεν έλυσε βασικά κοινωνικά ζητήματα και δεν κατόρθωσε να αναπτύξει τον αστικό μετασχηματισμό, αναπτύσσοντας  έτσι μια παραγωγική γερή οικονομία με μια πλατειά αγορά. Είναι καιρός να καταλάβουμε ότι το ξένο κεφάλαιο αναπτύσσει σε μια άλλη χώρα μονάχα τους κλάδους που δεν θα του είναι εμπόδιο στους βασικούς σκοπούς του, για την τοποθέτηση και την ανάπτυξή του. Το ξένο κεφάλαιο για να μετασχηματίσει μια εξαρτημένη και καθυστερημένη χώρα ήταν απαράδεκτο, αντιφατικό και ασυμβίβαστο με τα γενικότερα ιμπεριαλιστικά του συμφέροντα και τις συγκεκριμένες επιδιώξεις του στο τόπο μας.
    Πιστεύω ότι με την συνδρομή όλων των εθνικά σκεπτόμενων Ελλήνων επιστημόνων, ο κίνδυνος θα αποτραπεί. Ο Ελληνικός λαός και η άρχουσα τάξη γνωρίζοντας το φυσικό πλούτο της Χώρας, τεχνικά καθοδηγούμενος από τους αρμοδίους επιστήμονες, θα
ακολουθήσει στην αξιοποίηση του πλούτου και θα αντισταθεί ειδικά τώρα σε κάθε απόπειρα αρπαγής. 
   Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα μπορεί και να θρέψει τους κατοίκους της σε είδη πρώτης ανάγκης στο 91%.Αρα τα εφόδια που έχουμε σαν χώρα είναι τεράστια σε όλους τους τομείς.
    Στο παγκόσμιο γεωπολιτικό σκηνικό, εάν μια χώρα έχει πλούσιο υπέδαφος, τότε ή θα ευημερεί ή θα είναι αντικείμενο εκμεταλλεύσεως.
   Όλα αυτά για να επιτευχθούν  χρειάζεται να έχουμε τη συναίσθηση της ελευθερίας, την αγάπη για την πατρίδα, ορθή πολιτική σκέψη και την κατάλληλη άρχουσα τάξη.
   Οι πολιτικοί  πρέπει να πάψουν  να υπηρετούν τις φιλοδοξίες του αρχηγού τους ,η βουλή πρέπει να γίνει πλουραλιστική με την ελευθερία της γνώμης των βουλευτών και να ξεχασθεί τελείως η κομματική πειθαρχία.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την δυνατότητα να γίνει ο καταλύτης για την ανασυγκρότηση και επανίδρυση ενός κράτους δικαίου. Έχει τη λαϊκή υποστήριξη να κάνη λογιστικό έλεγχο του χρέους, δεν λύνεται το πρόβλημα, με το  να κόβεις ομόλογα και να αυξάνεις το χρέος, ούτε να σκέφτεσαι νέα δάνεια από την Αμερική για να μεταφέρουμε τον έλεγχο αλλού.
     Αληθινή επανάσταση στη ζωή του ανθρώπου έφερε η ανακάλυψη των μεταλλευμάτων στο τέλος της Νεολιθικής περιόδου ,μήπως και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε ένα Εθνικό σχεδιασμό , για τη χώρα μας, που ίσως είναι και η  πλουσιότερη χώρα στο κόσμο.
                  ΚΑΡΜΙΡΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ
                 (ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ) ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΝ
    6937128163----2723041506--- 16--02-- 2015


ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ ΣΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΖΩΗ.
 Ο εικοστός πρώτος αιώνας έχει όλες τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις εκείνες έτσι ώστε  να καταστεί ο αιώνας του Ανθρωπισμού.
   Η συνειδητότητα του ανθρώπου έχει σημειώσει καταλυτικές κοινωνικές, τεχνολογικές, επιστημονικές και πολιτικές αλλαγές.  Ο Άνθρωπος έχει εξερευνήσει την σελήνη, έχει μηδενίσει  τις αποστάσεις, έχει κατακτήσει τον πλανήτη , οι επικοινωνίες έχουν αναπτυχθεί στον τελειότερο βαθμό. Είμαστε στο κατώφλι να εξερευνήσουμε , να κατοικήσουμε και σε άλλους πλανήτες. Δυστυχώς όμως  δεν καταφέραμε ακόμα να τιθασεύσουμε ,να ερευνήσουμε, να ισορροπήσουμε και να προάγουμε τον ανθρώπινο εγκέφαλο στο δρόμο του καλού , του αγαθού, της αδελφοσύνης.  Εάν κάνουμε έλλογη χρήση της Τεχνολογίας , των γνώσεων που έχουμε μπορούμε να εξαλείψουμε την δυστυχία , την φτώχεια, να προστατεύσουμε  το περιβάλλον, να καταπολεμήσουμε τις ασθένειες, να επεκτείνουμε και άλλο το προσδόκιμο ζωής. Μπορούμε να βελτιώσουμε  τον τρόπο ζωής μας τον πολιτισμό μας , να παράσχουμε στο ανθρώπινο είδος μία μοναδική ευκαιρία , να ευημερήσει και να χαρεί μια ζωή γεμάτη νόημα και ουσία.
    Η ανθρωπότητα για να επιβιώσει να είναι στα πρότυπα του ανθρώπινου πολιτισμού και μόνο χρειάζεται τόλμη. Πρέπει   να χρησιμοποιούμε θετικά τις επιστημονικές μεθόδους, τις γνώσεις και όχι να τις αποποιούμεθα. Πρέπει να συνδυάσουμε τον Λόγο τις Πράξεις με το Ανθρωπισμό. Ύψιστος στόχος μας θα πρέπει να είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων των ανθρώπων και η ολοκλήρωση  της προσωπικότητας του κάθε ατόμου χωριστά – όχι μόνο των προνομιούχων. Πάνω από όλα να προάγουμε το ήθος  και να δομήσουμε την κοινωνία πάνω σε στέρεες βάσεις. 
   Μόνο με τον ανθρωπισμό θα αποκτήσουμε την έμπνευση αυτή που θα μας δώσει ένα προσωπικό νόημα και ουσία στην καθημερινότητα μας.
   Μερικά εργαλεία και πρότυπα που πρέπει να ενστερνισθούμε για να προάγουμε μια ανθρώπινη κοινωνία είναι το Ήθος.
   Ηθικές αξίες προάγουν μια ενάρετη ζωή και πηγάζουν από την ανθρώπινη εμπειρία. Το ήθος είναι απόρροια ανθρώπινης  ύπαρξης , ανάγκης και ενδιαφέροντος. Όποιος αρνείται το ήθος , διαστρεβλώνει την βάση της ίδιας της ζωής. Είναι αυτόνομο και ανεξάρτητο από θρησκευτικές και ιδεολογικές  μεσολαβήσεις.  
    Ο Λόγος , η ευφυΐα συνοδευόμενα από κριτική σκέψη, εμποτισμένη από μια αίσθηση ανθρωπιάς, είναι η καλύτερη μέθοδος επίλυσης των προβλημάτων, που
έχει στην διάθεση της η ανθρωπότητα. Ο Λόγος πρέπει να συνοδεύεται από ανθρωπιά και το πρόσωπο να λειτουργεί  ολοκληρωμένα.
   Η Θρησκεία πρέπει να εμπνέει αφοσίωση στα υψηλότερα , ηθικά ιδανικά.
    Η ανάγκη χωρισμού Εκκλησίας —Κράτους και ιδεολογίας— Κράτους είναι επιτακτική. 
     Οι ανθρώπινες κοινωνίες δεν θα πρέπει να αξιολογούν ένα οικονομικό σύστημα βάσει της ρητορικής η της ιδεολογίας των κομμάτων , αλλά αξιολογώντας κατά πόσον συμβάλλει στην οικονομική ευμάρεια όλων  των ατόμων περιορίζοντας τη φτώχεια και συμβάλλοντας σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
    Η ανθρωπότητα πρέπει να αντιληφθεί , ότι αποτελεί ενιαίο σύνολο και να λειτουργήσει ως τέτοιο. Οι άνθρωποι ανά τον κόσμο , να κάνουν χρήση του λόγου και να ενδιαφερθούν ο ένας για τον άλλον. Θα πρέπει να υπερβούμε τις καταστροφικές ιδεολογικές διαφορές ανάμεσα στον Σοσιαλισμό, τον Φιλελευθερισμό, τον Καπιταλισμό, τον Κομμουνισμό, τον Συντηρητισμό τον Ριζοσπαστισμό. Πρέπει να δώσουμε ένα τέλος στο τρόμο και το μίσος… Ο πλανήτης Γή να θεωρηθεί ως ένα ενιαίο  οικοσύστημα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι η προστασία της φύσης, η καλλιέργεια της Γής είναι ζητήματα ηθικής τάξεως. Η ιστορία επιβάλει να χτίσουμε μια ύπαιθρο να αναστηλώσουμε, να 
αποκαταστήσουμε τον αγροτικό χώρο, το οικοσύστημα της υπαίθρου, σε όλα τα συστατικά του. Έτσι ώστε να ζωντανέψουμε την ύπαιθρο , αποσυμφορίζοντας τις μεγαλουπόλεις αποκαθιστώντας μια ανθρώπινη φυσική τάξη. Οι λέξεις Αγροφιλία —Αστυφιλία πρέπει να γίνουν το θέμα για μια  εθνική και διεθνή συζήτηση.
    Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ.
   Η χώρα έχει ανάγκη να  ανακτήσει τη σχέση της με τον πολιτισμό το ωραίο, την Ησιόδεια αντίληψη του καλλιεργητή της παραγωγής.
   Πρέπει να δημιουργήσουμε περιουσία πλούτο, να αυξήσουμε τα έσοδα μας. Να σταματήσουμε να περιμένουμε από το κράτος να μας βρει δουλειά, να είναι νέοι άνθρωποι , αραχτοί στις καφετέριες περιμένοντας από τον ΟΑΕΔ τα επιδόματα. Εάν οι νέοι επέστρεφαν στα χωριά τους και καλλιεργούσαν τα χωράφια τους που παραμένουν χέρσα , τότε θα είχαμε αυτάρκεια όλων των προϊόντων.
    Εάν δημιουργούσαμε με την βοήθεια του κράτους νέα κοπάδια με μοσχάρια , βουβάλια ,κτηνοτροφία θα είχαμε αυτάρκεια και δεν θα κάναμε εισαγωγή από το εξωτερικό.
     Εάν αναπτύσσαμε την παραγωγή λουλουδιών με θερμοκήπια , θα είμαστε πρώτοι στην Ευρώπη.
     Η Ελλάδα πρέπει να επενδύσει στη γλώσσα και τον πολιτισμό. Πρωταρχικό μας μέλημα να είναι η παιδεία , να πάψουν οι νέοι μας να χρησιμοποιούν στους καθημερινούς τους διαλόγους…250—300 λέξεις που το 20% να είναι εισαγόμενες… Η χώρα με τον λαμπρότερο πολιτισμό, η μόνη μαζί με τη Χαβάη που στο λεξιλόγιό της υπάρχει η λέξη   <<ήρωας>> δεν είναι δυνατόν να μην επενδύει στην Παιδεία. Η στάση και η συμπεριφορά των πολιτών μιας χώρας εξαρτάται άμεσα από την παιδεία.  Να γιατί ο μεγάλος φιλόσοφος Πλάτωνας μας λέει ότι <<όλες οι δυσκολίες της ζωής μόνο όταν λύνονται μέσω του Πνεύματος Δημιουργούν Πολιτισμό>>.
    Το πρόβλημα της παιδείας είναι από εκείνα τα προβλήματα που για την επίλυσή τους απαιτούν συνολική και εκ βάθρων αντιμετώπιση. Κάθε χρονιά παράγονται επιστήμονες, μόνο επειδή και πρέπει να λειτουργεί το σύστημα παιδείας. Από εκεί και μετά δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός. Το ‘’που’’ και ‘’πως’’ θα απορροφηθούν αυτοί στο τομέα παραγωγής, είναι ένα σοβαρό θέμα που δεν το αγγίζει κανένας.
    Η Ελλάδα δεν είναι φτωχή , αδύναμη και κατατρεγμένη χώρα, αλλά είναι η μοναδική που μπορεί να αυτομεταλλαχθεί, χωρίς να χάσει τα χαρακτηριστικά της . Για όσο διάστημα υπάρχουν έθνη στον κόσμο , οι Έλληνες θα υπάρχουν σαν έθνος. Για να επιτύχουμε τα
παραπάνω , πρέπει να πάψουμε να συζητάμε συνέχεια για τις δόσεις , έτσι δεν γίνεται δουλειά , απεναντίας επισπεύδουμε τον θάνατο. Πρέπει να  αρχίσουμε να δουλεύουμε και όχι να φλυαρούμε μόνο έτσι θα βγούμε από την κακομοιριά δημιουργώντας μια χαρούμενη κοινωνία.
      ΚΑΡΜΙΡΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ         (ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ)   ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΝ. 
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.   24—02—2015. 

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Τα βίντεο μας από την Νότια Ελληνική Τηλεόραση (ΝΕΤ)


Τα βίντεο μας στο δελτίο ειδήσεων των 18.00 από την Νότια Ελληνική Τηλεόραση (ΝΕΤ) επανάληψη απόψε στις 22.00