Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Προσφορές ενδιαφερόμενων επενδυτών για την αποκρατικοποίηση του (Κωνσταντακοπουλος)


Μετά τις εκλογές τα …μαντάτα για το αεροδρόμιο Καλαμάτας

Προσφορές ενδιαφερόμενων επενδυτών για την αποκρατικοποίηση
Μέχρι την Παρασκευή 6 Ιουνίου αναμένεται να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές για την αποκρατικοποίηση των δύο ομάδων περιφερειακών αεροδρομίων. Ο διαγωνισμός, που έχει καθυστερήσει σημαντικά αφού η υποβολή δεσμευτικών προσφορών θα πραγματοποιηθεί ένα χρόνο μετά την εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος,  αναμένεται να οδηγήσει στην ανάδειξη αναδόχου πριν από το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς.
Όπως επισημαίνει το capital.gr, αυτό που μέλει να φανεί είναι εάν θα καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές και τα 11 σχήματα που είχαν εκδηλώσει, αρχικά, ενδιαφέρον. Πρόκειται για τις κοινοπραξίες Vinci-Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ -Zurich Airport, Fraport – Copelouzos, ΜΕΤΚΑ- Corporacion America, Global Liman Isletmeleti - Flughafen Munchen, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τη τουρκική TAV, τη γαλλική Aeroports De La Cote d Azur, την κροάτικη Agrokor Novaport Development, την Engelinvest Israel Ltd και την αμερικανική Advent International.
Στο ρεπορτάζ του Δημήτρη Δελεβέγκου, αναφέρεται ότι σχετικά με το «φλέγον» θέμα του νέου καθεστώτος χρεώσεων που θα εφαρμοστεί στα περιφερειακά αεροδρόμια, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έχει, παλαιότερα, διαβεβαιώσει ότι αυτές θα διατηρηθούν σε χαμηλά επίπεδα. Στη διεθνή αγορά έχουν βγει δύο ομάδες από 7+4 αεροδρόμια η καθεμία, με το διαγωνισμό να προβλέπει τη δημιουργία συμβάσεων παραχώρησης για 30 συν 10 έτη.
Στην πρώτη ομάδα ανήκουν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου