Το νέο… σήριαλ για τους οδικούς άξονες της Μεσσηνίας
05/04/2017
Νέες δηλώσεις Νίκα για Καλαμάτα – Ριζόμυλο – Πύλο - Μεθώνη
Μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου του «Μορέα» αναμένεται, όπως φαίνεται, να πληκτρολογήσουμε χιλιάδες λέξεις για το έργο Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη.
Από την πλευρά της η κυβέρνηση, δια στόματος τόσο του υπουργού Υποδομών, Χρ. Σπίρτζη όσο και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Αλ. Χαρίτση έχει ξεκαθαρίσει ότι για το δρόμο Καλαμάτας-Ριζόμυλου είχε εκπονηθεί μια μελέτη που προέβλεπε ένα… φαραωνικό έργο, με υπερβολικές διατομές. Οι δύο υπουργοί σημείωσαν σε δηλώσεις τους στο παρελθόν ότι «πρέπει να έχουμε μια ιεράρχηση στους στόχους και στα έργα και στο μέγεθός τους, που να ικανοποιούν, να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της περιοχής, αλλά να μη σπαταλώνται πόροι, ειδικά την περίοδο της κρίσης, που είναι πολύ χρήσιμοι για να πληρωθούν βασικές υποδομές της χώρας, που συμβάλλουν στην παραγωγική της ανασυγκρότηση». Πρόσθεσαν δε, ότι και η μελέτη που γίνεται τώρα, από τον Μορέα, θα προβλέπει τμήματα με νέα χάραξη αλλά και τμήματα που θα ακολουθούν τον υφιστάμενο δρόμο, «που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και θα γλιτώσουμε εκατομμύρια ευρώ και από απαλλοτριώσεις και από πρόδρομες εργασίες».
Από την πλευρά του, ο Δήμος Καλαμάτας εμμένει στη θέση του για νέα, παραλιακή χάραξη ενός σύγχρονου δρόμου, όσον αφορά στο οδικό τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος.
Αυτό επισήμανε και πάλι χθες ο δήμαρχος, προσθέτοντας ότι «συντάσσεται μαζί μας το Τεχνικό Επιμελητήριο και - είμαι βέβαιος - οι κάτοικοι των περιοχών Κορώνης, Πύλου κ.λπ., οι οποίοι εξυπηρετούνται. Εμείς λέμε ότι έχουμε ένα έργο έτοιμο 100% από μελετητική άποψη, με περιβαλλοντικές μελέτες. Έχουμε γνωστές αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων - δεν ξέρω αν θα αναθεωρηθούν στο μέλλον.
Εναλλακτικές προτάσεις και εναλλακτικές μελέτες δεν έχουν κατατεθεί, παρότι ακούγαμε μέχρι τώρα ότι έρχονται. Προφανώς, δε δεχόμαστε να συνεχίζεται η ιστορία της κατάτμησης του Ασπροχώματος, όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Η Δυτική Παραλία για μας είναι εθνικός χώρος και μπορεί να δώσει πλούτο σε επίπεδο χώρας. Χρειάζεται ένα πολύ μεγάλο έργο υποδομής και ο παραθαλάσσιος δρόμος θα ενώσει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι το Ριζόμυλο. Αυτό θα είναι πάρα πολύ σημαντικό όχι μόνο για την πόλη, αλλά και για το νομό και για τη χώρα.
Γι' αυτό εμμένουμε στη θέση μας ο δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος να έχει παραλιακή χάραξη, όπως ακριβώς λέει η ολοκληρωμένη μελέτη, που έχει κατατεθεί εδώ και αρκετά χρόνια».
Του Αντώνη Πετρόγιαννη
Μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου του «Μορέα» αναμένεται, όπως φαίνεται, να πληκτρολογήσουμε χιλιάδες λέξεις για το έργο Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη.
Από την πλευρά της η κυβέρνηση, δια στόματος τόσο του υπουργού Υποδομών, Χρ. Σπίρτζη όσο και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Αλ. Χαρίτση έχει ξεκαθαρίσει ότι για το δρόμο Καλαμάτας-Ριζόμυλου είχε εκπονηθεί μια μελέτη που προέβλεπε ένα… φαραωνικό έργο, με υπερβολικές διατομές. Οι δύο υπουργοί σημείωσαν σε δηλώσεις τους στο παρελθόν ότι «πρέπει να έχουμε μια ιεράρχηση στους στόχους και στα έργα και στο μέγεθός τους, που να ικανοποιούν, να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της περιοχής, αλλά να μη σπαταλώνται πόροι, ειδικά την περίοδο της κρίσης, που είναι πολύ χρήσιμοι για να πληρωθούν βασικές υποδομές της χώρας, που συμβάλλουν στην παραγωγική της ανασυγκρότηση». Πρόσθεσαν δε, ότι και η μελέτη που γίνεται τώρα, από τον Μορέα, θα προβλέπει τμήματα με νέα χάραξη αλλά και τμήματα που θα ακολουθούν τον υφιστάμενο δρόμο, «που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και θα γλιτώσουμε εκατομμύρια ευρώ και από απαλλοτριώσεις και από πρόδρομες εργασίες».
Από την πλευρά του, ο Δήμος Καλαμάτας εμμένει στη θέση του για νέα, παραλιακή χάραξη ενός σύγχρονου δρόμου, όσον αφορά στο οδικό τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος.
Αυτό επισήμανε και πάλι χθες ο δήμαρχος, προσθέτοντας ότι «συντάσσεται μαζί μας το Τεχνικό Επιμελητήριο και - είμαι βέβαιος - οι κάτοικοι των περιοχών Κορώνης, Πύλου κ.λπ., οι οποίοι εξυπηρετούνται. Εμείς λέμε ότι έχουμε ένα έργο έτοιμο 100% από μελετητική άποψη, με περιβαλλοντικές μελέτες. Έχουμε γνωστές αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων - δεν ξέρω αν θα αναθεωρηθούν στο μέλλον.
Εναλλακτικές προτάσεις και εναλλακτικές μελέτες δεν έχουν κατατεθεί, παρότι ακούγαμε μέχρι τώρα ότι έρχονται. Προφανώς, δε δεχόμαστε να συνεχίζεται η ιστορία της κατάτμησης του Ασπροχώματος, όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Η Δυτική Παραλία για μας είναι εθνικός χώρος και μπορεί να δώσει πλούτο σε επίπεδο χώρας. Χρειάζεται ένα πολύ μεγάλο έργο υποδομής και ο παραθαλάσσιος δρόμος θα ενώσει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι το Ριζόμυλο. Αυτό θα είναι πάρα πολύ σημαντικό όχι μόνο για την πόλη, αλλά και για το νομό και για τη χώρα.
Γι' αυτό εμμένουμε στη θέση μας ο δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος να έχει παραλιακή χάραξη, όπως ακριβώς λέει η ολοκληρωμένη μελέτη, που έχει κατατεθεί εδώ και αρκετά χρόνια».
Του Αντώνη Πετρόγιαννη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου