Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Μας δάνεισαν ,μας χρέωσαν οι τοκογλύφοι για να μας τα πάρουν ολα με τα δικα μας λεφτα

Κάνουν ταμείο οι Γερμανοί ....  προαπαιτούμενο  στο πλαίσιο των μνημονιακών υποχρεώσεων
Στο υπερταμείο και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας
04/10/2016
Σε ολική αναδιάταξη οδηγείται ο ελληνικός χάρτης των αεροδρομίων πριν καν εκπνεύσει το 2016, καθώς ολοκληρώνεται η μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport/Slentel, υπογράφεται η 20ετής παράταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, που ανοίγει το δρόμο για την πώληση άλλου 30% του μετοχικού κεφαλαίου του ΔΑΑ, και ξεκινά ο διαγωνισμός για την κατασκευή και παραχώρηση του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο Κρήτης.
Παράλληλα, προχωρά η αξιολόγηση των διαθέσιμων και εμπορικά εφικτών δομών συναλλαγής για τα άλλα 23 εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια που διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό του το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά θα μεταβιβάσει προς αξιοποίηση στο νέο υπερταμείο. Μεταξύ αυτών είναι και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της "Καθημερινής".

Ο εποπτικός έλεγχος
Όλα αυτά την ώρα που δρομολογήθηκε υπό την πίεση των δανειστών η συνολική αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με βασικό χαρακτηριστικό τη διάσπασή της σε δύο διακριτές οντότητες: την αεροναυτιλία, που είναι επιφορτισμένη με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας και τον εποπτικό επ’ αυτής ρόλο και τη μονάδα των αεροδρομίων, που θα έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία των υποδομών των αεροδρομίων.
Η αναδιάρθρωση αυτή είναι προαπαιτούμενο τόσο στο πλαίσιο των μνημονιακών υποχρεώσεων της
χώρας όσο και εκ των συμβατικών υποχρεώσεων με την Fraport.
Επί της ουσίας, όλα τα παραπάνω δύνανται να αναβαθμίσουν και εκσυγχρονίσουν δραστικά τα ελληνικά αεροδρόμια τόσο σε επίπεδο υποδομών και ασφάλειας όσο και σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών και συνολικής εμπειρίας. Να καταστήσουν, δηλαδή, την Ελλάδα έναν ελκυστικότερο τουριστικό προορισμό και να βελτιώσουν τις εσωτερικές αερομεταφορές.
Εάν αθροίσει κανείς τις εκτιμήσεις για τις επενδύσεις και τα εφάπαξ τιμήματα που έχουν συμβασιοποιηθεί ή αναμένεται να συμβασιοποιηθούν (περιφερειακά, ΔΑΑ, νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου), προκύπτει μια επενδυτική δαπάνη της τάξης των 3,5 δισ. ευρώ εντός των αμέσως επόμενων ετών.
Υπάρχει, όμως, ακόμα απόσταση να διανυθεί, παρά το γεγονός πως τροχοδρομούν ήδη οι περισσότερες εκ των εξελίξεων που έχουν δρομολογηθεί για τα ελληνικά αεροδρόμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου