Ο συνεχιζόμενος «Πυρίδεινος* Αφρικανός κλαυστήρας* της Σωτηροβασίλως»,
αναδεικνύει την ολετήρια* δυναμική της μικρόνοιας* και της βλακείας.
Πότε θα ανθίσουν τούτοι οι τόποι ; Πότε θα έρθουν καινούργιοι Ανθρώποι να συνοδεύσουν τη βλακεία στην τελευταία της κατοικία ;.... "Σεφέρης",

Λαέρτης ο Πύλιος
Προοίμιο : Τα απαίδευτα σπουδαρχίδια* της εδώ κοπροκρατίας που μετά οίας ανεπιστημοσύνης*, έστησαν στο σκουπιδότοπο του Αι Νικόλα, τον <πυρίδεινο αφρικανικό κλαυστήρα της Σωρηροβασίλως>, για να παράγουν μέσα από τη σχέση της κομματοσαπίλας- σκουπίδια, από την μια, το μείγμα των καρκινογόνων διοξινών της χωματερημποχλάδας*, που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην δημοτική υγεία, το κατήγγειλα[1] ως ειδεχθές* έγκλημα (το έχουν διαπράξει συγκεκριμένα εξουσιαστικά κοπίδια, που έχουν ονοματεπώνυμο), και από την άλλη η συγκεκριμένη σχέση, ωθεί την ολετήρα* δυναμική της μικρόνοιας* να μεταδώσει την <ανίατη ασθένεια> της βλακείας σε ολόκληρη την δημοτική κοινωνία. Αυτό το δυστυχισμένο Μπεχαβιορισμό* λόγω βλακείας θα σχολιάσω σκωπτικά, βασισμένος στο δοκίμιο « οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης βλακείας» του Ιταλού καθηγητή Carlo M. Cipolla[2]. Αντιγράφω, λοιπόν, τους πέντε νόμους από το συγκεκριμένο δοκίμιο:
«1. Πάντοτε και νομοτελειακά όλοι υποτιμούν τον αριθμό των βλακών που κυκλοφορούν στην κοινωνία. 2. H πιθανότητα να είναι βλάκας ένα συγκεκριμένο άτομο, είναι ανεξάρτητη από οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό του ατόμου. 3. Βλάκας χαρακτηρίζεται το άτομο που οι πράξεις του προκαλούν ζημίες σε ένα άλλο άτομο ή σε ομάδα ατόμων, χωρίς το ίδιο να αποκομίζει κέρδη, ενώ πιθανό και να βλάπτεται σημαντικά. 4. Oι μη βλάκες άνθρωποι πάντα υποτιμούν την καταστροφική ισχύ των βλακών
. Συγκεκριμένα, οι μη βλάκες άνθρωποι συνεχώς παραβλέπουν πως η συναναστροφή / συγχρωτισμός με βλάκες άτομα αποδεικνύεται απαρέγκλιτα μοιραίο λάθος, ανεξάρτητα από χρόνο, τόπο και συνθήκες. 5. O βλάκας άνθρωπος είναι πιο επικίνδυνος από τον κακοποιό».
Και σχολιάζω:
1.Όλοι πλανώμαστε* στην εκτίμηση του αριθμού των ηλιθίων, η πλάνη αυτή μοιάζει ριζικό μας, νομοτέλεια. Kάθε φορά ξαφνιαζόμαστε – δεν μπορεί, είναι απίστευτη τόση βλακεία, αδύνατο σε τόσα πόστα τόσοι ανεγκέφαλοι. Απόδειξη του ότι χθες τους ψήφησαν και τους νομιμοποίησαν ως δημοτική διακυβέρνηση και όλοι σήμερα τους βρίζουν ως κόθορνους* ψωλοκομπιάδες* και ως οσφιοκάμπτες* κυβιστήρες* και τους κατηγορούν ότι εφαρμόζουν με κυνικό τρόπο, την συγκεκριμένη πρακτική στη διαχείριση της Σκύλας (χωματερής) και της Χάρυβδης (δεματοποίηση), επί της ήδη κατακρεουργημένης δημοτικής κοινωνίας.
2.Nαι, βλάκας μπορεί να είναι ένα άτομο άσχετα με την οικογενειακή του καταγωγή, τις σπουδές του, τα λεφτά του, τα πόστα στα οποία αναρριχήθηκε. Κανένα από τα γνωστά στιλπνά* προσόντα δεν το εμποδίζει να συντάσσει, λ.χ., δημοτικές ανακοινώσεις απύθμενης, ιλιγγιώδους βλακείας. Απόδειξη η δήλωση του πρώτου των πρώτων καμποτίνων*:-< …..«Είναι ψέματα ότι κάθε 10 μέρες καίγονταν τα σκουπίδια. Προεκλογικά έβαζαν φωτιές. Και δεν ήταν θέμα καιρικών συνθηκών. Δεν είχε καεί τίποτα εδώ και 1,5 χρόνο στον Αγιο Νικόλαο». Παραδέχθηκε ότι προχθές το μεσημέρι η φωτιά ξεκίνησε από το χώρο των σκουπιδιών, αλλά είπε πως «πήγε όχημα του δήμου και την έσβησε. Από τον υπερβολικό αέρα, όμως, μέσω σακούλας, η φωτιά είχε περάσει σε γειτονική θαμνώδη περιοχή και από κει ξέσπασε». Και πρόσθεσε ότι «ήταν τραγική η κατάσταση από τον αέρα» [3].
Επιπλέον ο ίδιος Ρουσφετόβιος* Αστυάναξ* : < …Δεν έχει φωτιά, αλλά καπνίζει και αυτό αντιμετωπίζεται μόνο με χώμα, που ρίχνουμε ….. πως φυλάσσεται ο χώρος και έχει σύστημα κατάσβεσης με δεξαμενή νερού» … Έχω κάνει αυτά που ορίζει ο νόμος>
Τις απαντήσεις στις παραπάνω ιλιγγιώδεις βλακείες τις έδωσαν:
-Ο δημοτικός σύμβουλος Ηλίας Κανάκης :
<… υπέβαλε μήνυση «κατά του δήμου, της Περιφέρειας και κατά παντός υπευθύνου».
Εξηγώντας την κίνησή του, κατήγγειλε ότι «…..δε δουλεύει ο δεματοποιητής και τα καίνε τα σκουπίδια. Ο σκουπιδότοπος καίει εδώ και 3 μήνες». Μεταξύ άλλων σημείωσε επίσης: «….Πριν από 2,5 μήνες η καπνιά από το σκουπιδότοπο έφθασε μέσα στην Πύλο. Δεν δουλεύουν ούτε την ανακύκλωση. Και από τα 8 απορριμματοφόρα του δήμου, δουλεύουν μόνο τα 4» [4].
-Από ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καλαμάτας, πύραρχος Κυριακούλης Κυριακουλέας:
<……. Από τα σκουπίδια που είχαν εναποτεθεί χύμα ξεκίνησε η φωτιά. Άλλα σκουπίδια ήταν θαμμένα και άλλα όχι. Δεν γνωρίζαμε ότι δεν λειτουργούσε ο δεματοποιητής. Είχαμε μείνει με την εντύπωση ότι γινόταν ελεγχόμενη διαχείριση με τη δεματοποίηση και όχι ανεξέλεγκτη, όπως τελικά γινόταν. Δεν μας είχε ενημερώσει ο δήμος ότι δεν λειτουργούσε ο δεματοποιητής. Για το λόγο αυτό δεν πήγε φέτος στον Αγιο Νικόλαο η αρμόδια επιτροπή ελέγχου (αποτελείται από εκπροσώπους της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και της Διεύθυνσης Υγείας), καθώς πάει και ελέγχει μόνο ΧΑΔΑ» [5].
-Από το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας:<…….. Μετά την αυτοψία που πραγματοποίησε στην περιοχή στις 25 Ιουνίου, τονίζει πως «οι διαπιστώσεις στο β' τμήμα (εκτός του περιφραγμένου χώρου, όπου βρίσκεται χώρος ανεξέλεγκτης διάθεσης αστικών απορριμμάτων) της έκθεσης ελέγχου συνιστούν υποβάθμιση του περιβάλλοντος και δημιουργούν προβλήματα δημόσιας υγείας…. υπήρχαν εστίες ανάφλεξης απορριμμάτων, έντονος καπνός και οσμή καμένου … Από τον οπτικό έλεγχο δεν διαπιστώθηκε περιμετρική τάφρος συγκράτησης και απορροής των ομβρίων από το χώρο του γηπέδου της εγκατάστασης του δεματοποιητή….. Εκτός του περιφραγμένου χώρου βορειοδυτικά βρίσκεται χώρος ανεξέλεγκτης διάθεσης αστικών απορριμμάτων, ο οποίος δεν είναι περιφραγμένος και είναι ελεύθερα προσβάσιμος. Διαπιστώθηκε πρόσφατη εναπόθεση μεγάλων ποσοτήτων αστικών σύμμεικτων απορριμμάτων (ΑΣΑ), ογκωδών απορριμμάτων (μπάζα, έπιπλα), ανακυκλώσιμων υλικών (υλικά συσκευασίας, γυαλιά, πλαστικά μπουκάλια). Δεν διαπιστώθηκε κάλυψη των απορριμμάτων με εδαφικό υλικό, επίσης εντός του χώρου δεν υπήρχαν μηχανήματα έργου για τις ανωτέρω εργασίες…… Στον ανωτέρω χώρο δεν υπήρχε φύλαξη, διαμόρφωση ζωνών πυροπροστασίας και δεν διαπιστώθηκε εξοπλισμός για την πυροπροστασία (δεξαμενές νερού, πυροσβεστικό όχημα) ….> [6]
3. Βλακεία είναι να έχεις τη βεβαιότητα ότι θα εξαλείψεις το «κακό» με παιδαριώδη τεχνάσματα, επιστρατεύοντας όλα τα MME σε προπαγανδιστική υστερία ότι «εμείς δεν φταίμε», αλλά οι «υπεύθυνοι της περιφέρειας » και ο στρατηγός άνεμος, αλλά ταυτόχρονα να αρνείσαι με τυφλό πείσμα να καταλάβεις τα συνεχιζόμενα πολιτικά δικά σου εγκλήματα, χωρίς αφενός να αντιλαμβάνεσαι πόσων ανθρώπων τη ζωή ρημάζεις και ότι αφετέρου τρέφεις και γιγαντώνεις το συγκεκριμένο καρκίνωμα.
Πράγματι, οι δημοτικοί Χαλασοχώρηδες της μεμαλθακισμένης ὀσφυοκαμψίας βρίσκονται στο φόρτε τους, καθόσον είναι εσχάτη η ανοησία της απαίδευτης πλειοψηφούσας δημοτικής διακυβέρνησης, που μπόρεσε να διαπραγματευτεί το τίποτα της μηδαμινότητάς της και παραδόθηκε, ως κουφάρια προβάτων, στην αρβύλα της Περιφερειακής κομματικής Κομμαντατούρ.
<…..Στην Πύλο η δημοτική αρχή δεν θέλησε να δημιουργήσει πρόβλημα στον Τατούλη και στη συγκυβέρνηση. Ήταν υπάκουο και πειθαρχημένο παιδί. Κι έτσι δεν έφυγε κανένα δέμα με σκουπίδια από τον Αγιο Νικόλαο. Ο δήμαρχος κατά καιρούς, όπως και τώρα μετά τη φωτιά, είπε ότι έχει στείλει έγγραφα στην Περιφέρεια, ζητώντας το αυτονόητο: να φύγουν τα δέματα. Στα μουγκά όμως, στα κρυφά, για να μην κάνει κακό στον Τατούλη.Και τώρα που χάλασε ο δεματοποιητής, στον Αγιο Νικόλαο ξαναφτιάχτηκε χωματερή... Χωρίς η Πυροσβεστική, η αρμόδια επιτροπή για τους ΧΑΔΑ, να γνωρίζει τίποτα. Με τέτοιες πρακτικές δεν υπάρχει λύση, ούτε προσωρινή (γιατί η μόνιμη και οριστική είναι μεγάλη υπόθεση) για τα σκουπίδια. Οταν βάζεις το κομματικό, το πολιτικό και το προσωπικό συμφέρον πάνω από το κοινωνικό και την προκοπή του τόπου, δεν υπάρχει ελπίδα. Τα δέματα θα παραμένουν στον Αγιο Νικόλαο και η χωματερή θα αντικαθιστά τον χαλασμένο δεματοποιητή. Στα κρυφά πάντα, στα μυστικά..> [7].
Είναι πλέον φανερό ότι η «ημετέρα» δημοτική αρχή δέχθηκε να μολύνει έδαφος, υπέδαφος, θάλασσα, ουρανό, μόλις οι κοπρόσιτοι της περιφέρειας, τους απαίτησαν. Το λέει ολογράφως και αυτολεξεί η προεκλογική υπόσχεση του περιφερειάρχη προς χάρη των εθνικών εργολάβων και συνεταίρων … Και οὐδείς, ούτε κι οι αγράμματες θεραπαινίδες της κομματικής ὀσφυοκαμψίας, μπορούν να το αμφισβητήσουν:
<….. Στο πρόγραμμα του υποψήφιου περιφερειάρχη υπάρχει η επισήμανση ότι η διαχείριση των σκουπιδιών είναι κόστος για αυτούς που τα παράγουν και κέρδος για αυτούς που τα διαχειρίζονται όπως και επίσης για αυτούς που δέχονται να γίνουν τόποι διαχείρισης…>[8].
"'Α munnezza e oro" - τα σκουπίδια είναι χρυσάφι. Τάδη έφη ο αρχιμαφιόζος Νούντσιο Περέζα στην κατάθεσή του στην Επιτροπή Αντιμάφια το μακρινό 1998. Σύμφωνα με την Επιτροπή Αντιμάφια, στο δίκτυο της Καμόρα ήταν μπλεγμένοι δήμαρχοι, περιφερειάρχες, υπουργοί. Α, ναι, και ο ίδιος ο Μπερλουσκόνι…
Λέτε η βλακεία της κομματοκρατίας με την βοήθεια των Γερμανών να φτάσει και να ξεπεράσει τους φίλους μας τους Ιταλούς!! [9]
4. Όμως ίδια βλακεία, με παμπληθή* τα άτομα που τη σαρκώνουν, είναι και να αντιπολιτεύεσαι με την <Μούγκα> και να εθελοτυφλείς με μικρόνοια συγκαλύπτοντας την αυτοκαταστροφική δεινότητα της δημοτικής δικυβέρνησης.– να έχεις κολλήσει, στα ίδια σχεδόν <Αλλουβρεχή*> δεδομένα «διαμαρτυρίας». Aκόμα και οι ουρανομήκεις ηλιθιότητες εξόφθαλμης συμπαιγνίας δεν ανέβασαν τους δείκτες εμπιστοσύνης των πολιτών στην αξιωματική αντιπολίτευση. Δίπλα στη αντιπολίτευση οι μη βλάκες άνθρωποι υποτιμούν την καταστροφική ισχύ των βλακών. Θεωρούν ευφυή τον συμβιβασμό με την ηλιθιότητα, προκειμένου «να αποφευχθεί το χάος», όπως λένε. Παραβλέπουν την αδιάσειστη πιστοποίηση ότι ο συμβιβασμός με την βλακεία αποδείχνεται σε κάθε περίπτωση μοιραίο λάθος, ανεξάρτητα αν η δημοτική βλακεία είναι γαλάζια ή πράσινη, κόκκινη, μαύρη ή παρδαλή. Eνα χάος που θα προέλθει από την άρνηση των μη ηλίθιων ανθρώπων να συμβιβαστούν με την βλακεία, ίσως να είναι και γόνιμο. Tο χάος από τη μείξη της δημοτικής διακυβέρνησης (N.Δ., ΠAΣOK στο ίδιο μπλέντερ) είναι δοκιμασμένο ελιξίριο θανάτου βασανιστικού.
5. Αυτός είναι ίσως ο πιο κατανοητός από τους νόμους, καθώς οι ευφυείς άνθρωποι, αν και μπορεί να είναι εχθρικοί, είναι προβλέψιμοι, ενώ οι ηλίθιοι δεν είναι. Τρανό παράδειγμα, είναι η αποπνικτική ατμόσφαιρα και οι διοξίνες από την φωτιά στον σκουπιδότοπο του Αι Νικόλα , με τον τοπικό αεσίφρωνα δημοφάγο* σε όλο το μεγαλείο του....Ναρκισσιστικό Θέαμα ...και άραχλες δικαιολογίες...με απύθμενες βλακείες. Όχι κύριε δεν υπάρχει δολιοφθορά, υπάρχει μόνο <κονόμα> σε αυτό το έγκλημα της καύσης των απορριμμάτων. Πράγματι αντί να λάβετε υπόψη την επιστημονική θέση του ΤΕΕ Πελοποννήσου, που έλεγε: <…Επισημαίνουμε, ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εξετάσουμε το θέμα «δεματοποιητές» μεμονωμένα καθώς δεν συνιστά τρόπο διαχείρισης ……..Τα προηγούμενα παραδείγματα κακής εφαρμογής ανάλογων μεθόδων (Κουρουπητός Χανίων, όπου τα δέματα λόγω μεγάλου χρόνου παραμονής έσκασαν δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα) θα πρέπει να λειτουργήσουν προειδοποιητικά προκειμένου να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες προϋποθέσεις και οι απαραίτητες ασφαλιστικές δικλείδες σωστής και περιβαλλοντικά ασφαλούς λειτουργίας του συστήματος για το χρονικό διάστημα που έχει προδιαγραφεί…… Δεν προτείνουμε την καύση ή την πυρόλυση σαν μέθοδο επεξεργασίας από το γεγονός ότι, ο καθαρισμός των απαερίων είναι προβληματικός, γιατί τα παράγωγα της θερμικής επεξεργασίας των αερίων περιέχουν, εκτός των άλλων, διοξίνες και φουράνια, γνωστές καρκινογόνες ουσίες. > [10], Με άλλα λόγια στο σκουπιδότοπο είναι οποθετημένη μια βόμβα που είναι έτοιμη να εκραγεί με τραγικά αποτελέσματα. Επομένως οι εξουσιαστικοί δημοτικοί βλάκες είναι πιο επικίνδυνοι από τον κακοποιό.
Επίλογος: Η βλακεία είναι δημοτική κοινωνική αρρώστια, διαχρονική και υπερταξική, και είναι το μόνο σταθερό και αμετάβλητο δεδομένο στην ιστορία του δήμου, ένα είδος θεότητας, αφού μόνο ο Θεός θεωρείται σταθερός, ακίνητος και αιώνιος, που νομιμοποίησε το καθεστώς της «απεχθούς» ναρκισσιστικής φαυλοκρατίας, της ανικανότητας, της αλαζονείας, της ιταμότητας των καισαρίσκων της εξουσίας, της αυθάδειας, της ασυνέπειας για να συνεχίσει ως διαχειριστής στο δήμο (για μια ακόμη πενταετία), την αναπαραγωγή αφενός της πρωτογενής αιτίας του σάπιου, του άρρωστου και του διεφθαρμένου ρουσφετόβιου και πελατειακού συστήματος στο δήμο και αφετέρου να οιακίζει* το πρωτογενή αιτιατό της μπόχας, και να ρυθμίζει το νέφος (εμπλουτισμένο από καρκινογόνες ουσίες και δηλητηριώδη Μίκρο-σωματίδια) που αιωρείται πάνω από το δήμο και να θέτει τη δημόσια υγεία σε κίνδυνο. Περαστικά μας!!
ΥΓ1: Χρήματα υπάρχουν για ταξίδια και σούρτα- φέρτα (πχ Σουηδία), για να καλύψετε τα απορρίμματα και τις εστίες φωτιάς με εδαφικό υλικό και με μια μπουλντόζα που θα <πακτώνει αεροστεγώς> με συνεχές διαδρομές κάθε μέρα, το σκουπιδότοπο για την αποφυγή σχηματισμών αερίων, δεν υπάρχουν….Α ρε! μια καλοφτιαγμένη «γλυτσινιά» που σας χρειάζεται!!.
ΥΓ2: Συνεχίζω να παραθέτω αφιλοκερδώς “το λεξικό του άρθρου”, αφενός για να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν τα «κούτσουρα απελέκητα» του Δ. Μελάθρου και οι πέριξ αυτών παρατρεχάμενοι και αφετέρου για να καλυτερεύσουν το προσωπικό τους δείκτη : «γλωσσικής και πνευματικής καλλιέργειας».
Το Λεξικό του άρθρου
Ο Πυρίδεινος (πυρ + δεινός,) = αυτός που προκαλεί φόβο με τη φωτιά του.
Κλαυστήρας= κακά συντηρημένος καυστήρας που ο καπνός του μυρίζει κλανιά αρσενικού που έχει φάει μπρόκολο
Ολετήρας= καταστροφέας, ξεθεμελιωτής
Μικρόνοια [.< μικρ(ο)- + -νοια (< -νους)] = νωθρότητα σκέψης, έλλειψη ευστροφίας, στενοκεφαλιά.
Μποχλάδα, η - (ουσ.) συνθ.=συνδυασμός δύο λέξεων, μπόχα (= βρώμα, δυσωδία) και αγελάδα (= το θηλυκό βοοειδές).
Ανεπιστημοσύνη= απειρία, αδαημοσύνη.
Σπουδαρχίδης = Είναι αυτός που επιδιώκει με κάθε τρόπο την απόκτηση ή την διατήρηση κάποιας θέσεως ή κάποιου αξιώματος.
Χωματερημποχλάδας= συνδυασμός λέξεων, χωματερή+ μπόχα (= βρώμα, δυσωδία) και αγελάδα (= το θηλυκό βοοειδές).
Μπεχαβιορισμός= συμπεριφορισμός
Πλανώμαι= κάνω λάθος, έχω εσφαλμένη γνώμη
Κόθορνος.=υπόδημα αρχαίων ηθοποιών με ψηλή ξύλινη σόλα
Ψολοκομπιάς= Καυχησιάρης
Οσφιοκάμπτης= ο υποτελής, ο δουλοπρεπής
Κυβιστήρες= κωλοτούμπες
Στιλπνός= γυαλιστερός, αστραφτερός
Καμποτίνος= που θέλει να νομίζεται σπουδαίος, ο ασήμαντος.
Αστυάναξ=ο άναξ του άστεως, ο αφέντης, ο προστάτης της πόλης
Ρουσφετόβιος= ρουσφετικός βίος= το ρουσφέτι ως κατάσταση ζωής
Αλλουβρεχής= ο Αδιάφορος,, ο πέρα βρέχει.
Ουρανομήκης =που φτάνει ως τον ουρανό
Χαλασοχώρης= ανάλγητος κι ανεύθυνος πολιτικός, από το αφήγημα
«Οι Χαλασοχώρηδες»,του Παπαδιαμάντη
Καμποτίνος = ο ασήμαντος , που θέλει να νομίζεται σπουδαίος
Παμπληθής=με όλο του το πλήθος
Οἰακίζω = κατευθύνω, κινώ, δίνω κατεύθυνση, κυβερνώ, καθοδηγώ.
Άραχλος -άραχλη -άραχλο (επίθετο) [:‹άραχλος ‹ άραχνος ‹ αράχνη]
1.σκοτεινός, πένθιμος, αραχνιασμένος, άθλιος: "άραχλο σπίτι"
2.(μτφ.) ο δυστυχισμένος αλλά και υπεύθυνος για τη δυστυχία του: "μαύρος κι άραχλος". συνώνυμα: άραχνος, αράχαλος, αραχλός
δημοφάγος= αυτός που καταστρέφει τον δήμο
Πηγές
[10] http://www.teetrip.tee.gr/aporimata.doc ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΕ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου