Λαμπρόπουλος: Άμεσα κινητοποίηση των Μεσσήνιων - Ψάχνουν προφάσεις για να ακυρώσουν το Τσακώνα-Καλό Νερό
Αιχμηρά στέκεται ο Γιάννης Λαμπρόπουλος στο αποτέλεσμα της σύσκεψης που υπήρξε στο Υπουργείο Υποδομών για το δεύτερο τμήμα της Ολυμπίας και που οδήγσε στον τεμαχισμό της σε 8 τμήματα και σε ένα... άγνωστο για το Καλό Νερό - Τσακώνα. Ο πρώην υφυπουργός σε ανακοίνωσή του επισημαίνει τα εξής:
"Όπως είναι γνωστό με τον Νόμο 4129/2013 εντάχθηκαν για κατασκευή τα τμήματα της «ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ» από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, καθώς και κάποιες παρεμβάσεις στο Τμήμα από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό.
Για το τμήμα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, που ο διαγωνισμός του, ήταν να γίνει στις 31-3-2015, ακυρώθηκε, με αβέβαιο πλέον τον χρόνο των οκτώ νέων δημοπρατήσεων, που θέλει το Υπουργείο.
Για το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι το Καλό Νερό, ο αρμόδιος Υπουργός έδωσε εντολή για την εκπόνηση μελέτης κόστους-οφέλους που σημαίνει ότι μετατίθεται χρονικά, η όποια απόφαση ακόμη και κατασκευής ή μη.
Δεν γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσει η μελέτη, πότε θα τελειώσει και τι αποτελέσματα θα δείξει.
Πιθανότατα, η απόφαση αυτή να είναι και το πρόσχημα για την ακύρωση του έργου.
Είναι επίσης, πολύ πιθανόν, να αλλάξουν την μέχρι τώρα απόφαση και μελέτη για την κατασκευή τετράιχνου δρόμου και να ξαναμελετήσουν για μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κάτι για το οποίο είχαμε δώσει μεγάλο αγώνα και τελικά είχαμε πείσει τον τότε Υπουργό κ. Σουφλιά για τετράιχνο.
Υπενθυμίζεται, ότι για το τμήμα Τσακώνα-Καλό Νερό υπάρχουν μελέτες οδοποιίας και εγκεκριμένοι-επικαιροποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι, ενώ υπολείπονται οι υποστηρικτικές μελέτες -Γέφυρες, σήμανση, υδραυλικά-που δεν απαιτούν πολύ χρόνο, και πρέπει τώρα να προκηρυχθούν.
Το νέο ΕΣΠΑ, που τώρα τρέχει, είναι η μοναδική και η τελευταία ευκαιρία για την κατασκευή του δρόμου Τσακώνα-Καλό Νερό.
Αναζητούν προφάσεις για να μας τον ακυρώσουν.
Η κατασκευή αυτού του τμήματος, όπως και αυτού της Καλαμάτας μέχρι την Πύλο και τη Μεθώνη είναι τεράστιας σημασίας για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας και όλης της Δυτικής Ελλάδας.
Οι Βουλευτές της Μεσσηνίας μαζί με τους Βουλευτές της Ηλείας και της Αχαΐας πρέπει να πράξουν το χρέος τους, να μην δεχθούν καμιά τροποποίηση στη Βουλή της υπάρχουσας σύμβασης που έχει ήδη κυρωθεί.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε πολύωρη συνάντηση των Βουλευτών Ηλείας και Αχαΐας με τον αρμόδιο Υπουργό κ. Σπίρτζη και από την οποία επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας για την τύχη του έργου.
Από τη σημερινή συζήτηση απουσίαζε η Μεσσηνία.
Που ήταν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που στηρίζουν την Κυβέρνηση, γιατί δεν πήγαν έστω και απρόσκλητοι; Υπενθυμίζω, ότι και στην συνάντηση που είχε οργανώσει στις 25-11-2013 ο τότε Υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης με τους Βουλευτές της Ηλείας, άφηνε έξω το δικό μας τμήμα της Τσακώνας, μέχρι το Καλό Νερό, κάτι που απετράπη με την απρόσκλητη παρουσία μου εκεί και την αντίδραση από πλευράς μου, αλλά και με την στήριξη των παρευρισκομένων Βουλευτών της Ηλείας.
Καταλήγοντας, θέλω να επισημάνω την ανάγκη και να προτρέψω για άμεση κινητοποίηση όλων των Μεσσηνίων, Βουλευτών, αυτοδιοικητικών και φορέων, πριν είναι αργά.
Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του. "
"Όπως είναι γνωστό με τον Νόμο 4129/2013 εντάχθηκαν για κατασκευή τα τμήματα της «ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ» από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, καθώς και κάποιες παρεμβάσεις στο Τμήμα από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό.
Για το τμήμα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, που ο διαγωνισμός του, ήταν να γίνει στις 31-3-2015, ακυρώθηκε, με αβέβαιο πλέον τον χρόνο των οκτώ νέων δημοπρατήσεων, που θέλει το Υπουργείο.
Για το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι το Καλό Νερό, ο αρμόδιος Υπουργός έδωσε εντολή για την εκπόνηση μελέτης κόστους-οφέλους που σημαίνει ότι μετατίθεται χρονικά, η όποια απόφαση ακόμη και κατασκευής ή μη.
Δεν γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσει η μελέτη, πότε θα τελειώσει και τι αποτελέσματα θα δείξει.
Πιθανότατα, η απόφαση αυτή να είναι και το πρόσχημα για την ακύρωση του έργου.
Είναι επίσης, πολύ πιθανόν, να αλλάξουν την μέχρι τώρα απόφαση και μελέτη για την κατασκευή τετράιχνου δρόμου και να ξαναμελετήσουν για μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κάτι για το οποίο είχαμε δώσει μεγάλο αγώνα και τελικά είχαμε πείσει τον τότε Υπουργό κ. Σουφλιά για τετράιχνο.
Υπενθυμίζεται, ότι για το τμήμα Τσακώνα-Καλό Νερό υπάρχουν μελέτες οδοποιίας και εγκεκριμένοι-επικαιροποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι, ενώ υπολείπονται οι υποστηρικτικές μελέτες -Γέφυρες, σήμανση, υδραυλικά-που δεν απαιτούν πολύ χρόνο, και πρέπει τώρα να προκηρυχθούν.
Το νέο ΕΣΠΑ, που τώρα τρέχει, είναι η μοναδική και η τελευταία ευκαιρία για την κατασκευή του δρόμου Τσακώνα-Καλό Νερό.
Αναζητούν προφάσεις για να μας τον ακυρώσουν.
Η κατασκευή αυτού του τμήματος, όπως και αυτού της Καλαμάτας μέχρι την Πύλο και τη Μεθώνη είναι τεράστιας σημασίας για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας και όλης της Δυτικής Ελλάδας.
Οι Βουλευτές της Μεσσηνίας μαζί με τους Βουλευτές της Ηλείας και της Αχαΐας πρέπει να πράξουν το χρέος τους, να μην δεχθούν καμιά τροποποίηση στη Βουλή της υπάρχουσας σύμβασης που έχει ήδη κυρωθεί.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε πολύωρη συνάντηση των Βουλευτών Ηλείας και Αχαΐας με τον αρμόδιο Υπουργό κ. Σπίρτζη και από την οποία επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας για την τύχη του έργου.
Από τη σημερινή συζήτηση απουσίαζε η Μεσσηνία.
Που ήταν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που στηρίζουν την Κυβέρνηση, γιατί δεν πήγαν έστω και απρόσκλητοι; Υπενθυμίζω, ότι και στην συνάντηση που είχε οργανώσει στις 25-11-2013 ο τότε Υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης με τους Βουλευτές της Ηλείας, άφηνε έξω το δικό μας τμήμα της Τσακώνας, μέχρι το Καλό Νερό, κάτι που απετράπη με την απρόσκλητη παρουσία μου εκεί και την αντίδραση από πλευράς μου, αλλά και με την στήριξη των παρευρισκομένων Βουλευτών της Ηλείας.
Καταλήγοντας, θέλω να επισημάνω την ανάγκη και να προτρέψω για άμεση κινητοποίηση όλων των Μεσσηνίων, Βουλευτών, αυτοδιοικητικών και φορέων, πριν είναι αργά.
Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του. "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου