Ο Δήμος Πύλου θέτει όρους στο ΤΑΙΠΕΔ!!!!! για την αξιοποίηση της μαρίνας ;;;;
Από 23.07.2014 εχει αλλάξει κατι ;;;
"Πόρτα" έφαγε το ΤΑΙΠΕΔ από τον Δήμο Πύλου -ιδιαίτερη πατρίδα του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά -για τον τρόπο που επιχειρεί να υλοποιήσει την αξιοποίηση της μαρίνας στη περιοχή.
Ειδικότερα, το δημοτικό συμβούλιο της περιοχής σε συζήτηση για την αξιοποίηση της μαρίνας αποδέχθηκε εισήγηση του Δημάρχου της περιοχής κ. Δημήτρη Καφαντάρη η οποία έχει ως εξής:
1) Εμμένουμε στη θέση μας, για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί και παραχωρήθηκε από τον Ε.Ο.Τ. στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. προς ανεύρεση ιδιώτη επενδυτή, λαμβάνοντας υπόψη ότι κατασκευάστηκε στο πλαίσιο του Ν.2160/1993, με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Αυτό αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας.
Οι υπηρεσίες του φορέα αξιοποίησης (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.), πρέπει να απεμπλακούν από ενέργειες που έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα της Τοπικής Κοινωνίας και να λάβουν υπόψη πως η μαρίνα Πύλου πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με τα συμφέροντα των Δημοτών, των Επαγγελματιών και της Τοπικής Κοινωνίας.
2) Η επέκταση της χερσαίας ζώνης στην περιοχή «Παλαιών Σφαγείων» που προσφέρει ήδη αναντικατάστατες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας (χώρους σταθμεύσεως) για την εξυπηρέτηση όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της πόλης, δεν είναι αποδεκτή.
3) Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να μεριμνήσει για την κατασκευή των απαραίτητων και αναγκαίων λιμενικών έργων στην λιμενολεκάνη για την προστασία των σκαφών που θα μεταφερθούν από την μαρίνα. Προς τούτο είναι αναγκαία η εκβάθυνση και η τοποθέτηση πλωτών εξεδρών για την πρόσδεση και ασφάλεια των σκαφών.
4) Σε κάθε περίπτωση το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις θέσεις της Δημοτικής Αρχής και των Τοπικών Φορέων για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου και να μην παραβλέπει τον παράγοντα της σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αυτό αποτελεί το καθοριστικό στοιχείο για την μορφή και την λειτουργία της. Η Δημοτική Αρχή εμμένει στις απόψεις της και προσδοκά στην δημιουργική συνεργασία για την επίλυση κάθε προβλήματος και εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου.
5) Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του Δημάρχου έχει ως εξής:
Η μαρίνα της Πύλου κατασκευάστηκε με φορέα υλοποίησης τον Ε.Ο.Τ. στο πλαίσιο του Ν. 2160/1993 με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Το συγκριτικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μαρίνας αποτελεί η άμεση γειτνίασή της με την πόλη της Πύλου. Επομένως, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της πόλης και προσδιορίζει την τουριστική φυσιογνωμία της.
Ακόμη δεν πρέπει να παραβλέπεται ο παράγοντας της αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για τη μορφή και τη λειτουργία της.
Επειδή είναι από τις ελάχιστες μαρίνες με τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά πρέπει για την εκμετάλλευσή της να ληφθούν υπόψη το άμεσο όφελος και οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία.
Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., στο οποίο μεταβιβάστηκε η ιδιοκτησία της μαρίνας Πύλου, ανέλαβε να προωθήσει την αξιοποίηση του συγκεκριμένου ακινήτου και προχώρησε στην ιδιωτικοποίηση με αναζήτηση επενδυτή.
Προκαταβολικώς λοιπόν σας γνωρίζομε ότι η αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί από τον Ε.Ο.Τ. αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας.
Όμως, στην συνέχεια επιχειρήθηκαν μεταβολές σύμφωνα με τις προτάσεις που περιέχονται στη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και την Έκθεση Νέας Χωροθέτησης, από Ιδιωτικό Μελετητικό Γραφείο, το οποίο προέβη σε χειρισμούς και προτάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τα προσδοκώμενα οφέλη της τοπικής κοινωνίας.
Συγκεκριμένα:
1. Η επιχειρούμενη μείωση της χωρητικότητας των σκαφών περίπου κατά το ήμισυ, με το επιχείρημα της μεγιστοποίησης του οφέλους από μεγαλύτερα σκάφη – η προσέλκυση των οποίων είναι ανέφικτη – δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να συνεκτιμηθούν οι επιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής συγκυρίας, καθώς όλο και περισσότεροι «κροίσοι» πωλούν τα σκάφη τους και επιλέγουν μικρότερα για λόγους οικονομίας. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ακόμη η Πύλος δεν αποτελεί τουριστικό προορισμό με ισχυρό brand name για να προσελκύσει τέτοια σκάφη, χωρίς να αποκλείεται και αυτό το ενδεχόμενο, που μπορεί όμως να καλυφθεί με αύξηση της χωρητικότητας και πλωτές εξέδρες.
2. Ζητείται η επέκταση της χερσαίας ζώνης στην περιοχή «Παλαιά Σφαγεία» που προσφέρει ήδη αναντικατάστατες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας (χώρους σταθμεύσεως) για την εξυπηρέτηση όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της πόλης. Η πλατεία «Παλαιών Σφαγείων» που συμπίπτει με την χερσαία ζώνη, λειτουργεί ως χώρος parking εδώ και 25 χρόνια με πράξη καθορισμού (Αριθμ. 24/1991) της Επιτροπής του τότε Λιμενικού Ταμείου Πύλου. Επί πλέον ο Δήμος μας έχει προβεί σε εργασίες ασφαλτόστρωσης ολοκλήρου του χώρου, έχει κατασκευάσει οικίσκους για τις εγκαταστάσεις Βιολογικού Καθαρισμού της πόλης, παρτέρια, Δημοτικές Τουαλέτες και κλίμακες για την εξυπηρέτηση των Δημοτών. Ως εκ τούτου η επιχειρούμενη επέκταση και ενσωμάτωση της χερσαίας ζώνης στην οικοπεδική έκταση της μαρίνας είναι ανέφικτη και προσκρούει στην ήδη διαμορφωμένη κατάσταση και χρήση του συγκεκριμένου χώρου. Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος έχει ήδη πρόταση για την κατασκευή πολυώροφου parking στο άκρο του μυχού της νότιας πλευράς του χερσαίου χώρου της μαρίνας, που θα επιλύσει ριζικά το πρόβλημα και θα εξυπηρετήσει τους Δημότες και τους επισκέπτες.
3. Επίσης, μας βρίσκει αντίθετους η επαναχωροθέτηση με κατά παρέκκλιση αυξημένους συντελεστές δόμησης καθ’ ύψος και κατ’ έκταση, προκειμένου να επιτραπεί η κατασκευή τουριστικών κατοικιών για μακροχρόνια μίσθωση, ξενοδοχείων και πλήθους καταστημάτων ή άλλων εγκαταστάσεων. Η επαναχωροθέτηση που επιχειρείται έρχεται σε αντίθεση με την αρχική που προέβλεπε τη λειτουργία καταστημάτων συναφών με τη χρήση της μαρίνας. Δηλαδή γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί πρότυπο ολοκληρωμένης μορφής τουριστικών εγκαταστάσεων, μετατρέποντας το χώρο σε φυλασσόμενο όπως αναφέρεται συγκεκριμένα, έτσι ώστε να προκύψει μια νέα πόλη που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά στην ήδη υπάρχουσα.
4. Ακόμη η νέα χωροθέτηση που επιχειρείται, και καταργεί την προηγούμενη, είναι φανερό ότι επιδιώκει την έγκριση των τουριστικών εγκαταστάσεων με αυξημένους συντελεστές δόμησης κάτι που δεν είναι συμβατό με τις προτάσεις της Μελέτης των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θέτει ως προϋπόθεση την αειφόρο ανάπτυξη και την ήπια ενσωμάτωση των εγκαταστάσεων στο υφιστάμενο περιβάλλον της πόλης.
Κατόπιν των παραπάνω, οι νέες προτάσεις του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., όπως προκύπτουν από την Έκθεση Επαναχωροθέτησης, αλλοιώνουν την αρχική φυσιογνωμία της μαρίνας και δεν συνάδουν με τις προσδοκίες των κατοίκων και των τουριστικών επιχειρήσεων της Πύλου, καθώς διακυβεύεται η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, των οικοσυστημάτων, των αρχαιοτήτων και η ποιότητα της ζωής των Δημοτών της πόλης.
Αδυνατούμε λοιπόν να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε η νέα χωροθέτηση μιας ήδη χωροθετημένης μαρίνας που είχε συγκεκριμένη έκταση και όρια και ζητάμε από το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. και από κάθε άλλο εμπλεκόμενο φορέα να λάβει υπόψη τις θέσεις του Δήμου μας και των τοπικών φορέων.
Τέλος το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. έχει την ευχέρεια να προχωρήσει ενεμπόδιστα στην αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου χωρίς χρονοτριβή και εμπλοκές, σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια κατά θέση και όρια όπως προβλέπονταν κατά την παραχώρησή της από τον Ε.Ο.Τ. σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες χωροθέτησης και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η Δημοτική Αρχή προσβλέπει πάντα στη συνεργασία, με όλους τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας που διαχειρίζονται θέματα τοπικής σημασίας, για την προώθηση και επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν. Επί πλέον πρέπει να αναφερθώ και στην ενδεικτική περίπτωση που προέκυψε, ενώ αναμέναμε την αξιοποίηση της μαρίνας και την ανάθεση σε ιδιώτη επενδυτή, χωρίς να λάβει γνώση ο Δήμος, πληροφορηθήκαμε την μεταβολή των ορίων της οικοπεδικής έκτασης, με ενσωμάτωση της χερσαίας ζώνης «Παλαιών Σφαγείων» που αποφασίστηκε με Διυπουργική Απόφαση (Φ.Ε.Κ. 1668/Β/5-7-2013). Επίσης είναι ανυπόστατες οι αιτιάσεις περί δήθεν χαρακτηρισμού της Πλατείας «Παλαιών Σφαγείων» ως χώρος μαρίνας με την αναθεώρηση του Σχεδίου Πόλης του 1992.
Ειδικότερα, το δημοτικό συμβούλιο της περιοχής σε συζήτηση για την αξιοποίηση της μαρίνας αποδέχθηκε εισήγηση του Δημάρχου της περιοχής κ. Δημήτρη Καφαντάρη η οποία έχει ως εξής:
1) Εμμένουμε στη θέση μας, για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί και παραχωρήθηκε από τον Ε.Ο.Τ. στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. προς ανεύρεση ιδιώτη επενδυτή, λαμβάνοντας υπόψη ότι κατασκευάστηκε στο πλαίσιο του Ν.2160/1993, με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Αυτό αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας.
Οι υπηρεσίες του φορέα αξιοποίησης (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.), πρέπει να απεμπλακούν από ενέργειες που έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα της Τοπικής Κοινωνίας και να λάβουν υπόψη πως η μαρίνα Πύλου πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με τα συμφέροντα των Δημοτών, των Επαγγελματιών και της Τοπικής Κοινωνίας.
2) Η επέκταση της χερσαίας ζώνης στην περιοχή «Παλαιών Σφαγείων» που προσφέρει ήδη αναντικατάστατες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας (χώρους σταθμεύσεως) για την εξυπηρέτηση όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της πόλης, δεν είναι αποδεκτή.
3) Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να μεριμνήσει για την κατασκευή των απαραίτητων και αναγκαίων λιμενικών έργων στην λιμενολεκάνη για την προστασία των σκαφών που θα μεταφερθούν από την μαρίνα. Προς τούτο είναι αναγκαία η εκβάθυνση και η τοποθέτηση πλωτών εξεδρών για την πρόσδεση και ασφάλεια των σκαφών.
4) Σε κάθε περίπτωση το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις θέσεις της Δημοτικής Αρχής και των Τοπικών Φορέων για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου και να μην παραβλέπει τον παράγοντα της σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αυτό αποτελεί το καθοριστικό στοιχείο για την μορφή και την λειτουργία της. Η Δημοτική Αρχή εμμένει στις απόψεις της και προσδοκά στην δημιουργική συνεργασία για την επίλυση κάθε προβλήματος και εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου.
5) Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του Δημάρχου έχει ως εξής:
Η μαρίνα της Πύλου κατασκευάστηκε με φορέα υλοποίησης τον Ε.Ο.Τ. στο πλαίσιο του Ν. 2160/1993 με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Το συγκριτικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μαρίνας αποτελεί η άμεση γειτνίασή της με την πόλη της Πύλου. Επομένως, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της πόλης και προσδιορίζει την τουριστική φυσιογνωμία της.
Ακόμη δεν πρέπει να παραβλέπεται ο παράγοντας της αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για τη μορφή και τη λειτουργία της.
Επειδή είναι από τις ελάχιστες μαρίνες με τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά πρέπει για την εκμετάλλευσή της να ληφθούν υπόψη το άμεσο όφελος και οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία.
Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., στο οποίο μεταβιβάστηκε η ιδιοκτησία της μαρίνας Πύλου, ανέλαβε να προωθήσει την αξιοποίηση του συγκεκριμένου ακινήτου και προχώρησε στην ιδιωτικοποίηση με αναζήτηση επενδυτή.
Προκαταβολικώς λοιπόν σας γνωρίζομε ότι η αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί από τον Ε.Ο.Τ. αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας.
Όμως, στην συνέχεια επιχειρήθηκαν μεταβολές σύμφωνα με τις προτάσεις που περιέχονται στη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και την Έκθεση Νέας Χωροθέτησης, από Ιδιωτικό Μελετητικό Γραφείο, το οποίο προέβη σε χειρισμούς και προτάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τα προσδοκώμενα οφέλη της τοπικής κοινωνίας.
Συγκεκριμένα:
1. Η επιχειρούμενη μείωση της χωρητικότητας των σκαφών περίπου κατά το ήμισυ, με το επιχείρημα της μεγιστοποίησης του οφέλους από μεγαλύτερα σκάφη – η προσέλκυση των οποίων είναι ανέφικτη – δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να συνεκτιμηθούν οι επιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής συγκυρίας, καθώς όλο και περισσότεροι «κροίσοι» πωλούν τα σκάφη τους και επιλέγουν μικρότερα για λόγους οικονομίας. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ακόμη η Πύλος δεν αποτελεί τουριστικό προορισμό με ισχυρό brand name για να προσελκύσει τέτοια σκάφη, χωρίς να αποκλείεται και αυτό το ενδεχόμενο, που μπορεί όμως να καλυφθεί με αύξηση της χωρητικότητας και πλωτές εξέδρες.
2. Ζητείται η επέκταση της χερσαίας ζώνης στην περιοχή «Παλαιά Σφαγεία» που προσφέρει ήδη αναντικατάστατες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας (χώρους σταθμεύσεως) για την εξυπηρέτηση όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της πόλης. Η πλατεία «Παλαιών Σφαγείων» που συμπίπτει με την χερσαία ζώνη, λειτουργεί ως χώρος parking εδώ και 25 χρόνια με πράξη καθορισμού (Αριθμ. 24/1991) της Επιτροπής του τότε Λιμενικού Ταμείου Πύλου. Επί πλέον ο Δήμος μας έχει προβεί σε εργασίες ασφαλτόστρωσης ολοκλήρου του χώρου, έχει κατασκευάσει οικίσκους για τις εγκαταστάσεις Βιολογικού Καθαρισμού της πόλης, παρτέρια, Δημοτικές Τουαλέτες και κλίμακες για την εξυπηρέτηση των Δημοτών. Ως εκ τούτου η επιχειρούμενη επέκταση και ενσωμάτωση της χερσαίας ζώνης στην οικοπεδική έκταση της μαρίνας είναι ανέφικτη και προσκρούει στην ήδη διαμορφωμένη κατάσταση και χρήση του συγκεκριμένου χώρου. Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος έχει ήδη πρόταση για την κατασκευή πολυώροφου parking στο άκρο του μυχού της νότιας πλευράς του χερσαίου χώρου της μαρίνας, που θα επιλύσει ριζικά το πρόβλημα και θα εξυπηρετήσει τους Δημότες και τους επισκέπτες.
3. Επίσης, μας βρίσκει αντίθετους η επαναχωροθέτηση με κατά παρέκκλιση αυξημένους συντελεστές δόμησης καθ’ ύψος και κατ’ έκταση, προκειμένου να επιτραπεί η κατασκευή τουριστικών κατοικιών για μακροχρόνια μίσθωση, ξενοδοχείων και πλήθους καταστημάτων ή άλλων εγκαταστάσεων. Η επαναχωροθέτηση που επιχειρείται έρχεται σε αντίθεση με την αρχική που προέβλεπε τη λειτουργία καταστημάτων συναφών με τη χρήση της μαρίνας. Δηλαδή γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί πρότυπο ολοκληρωμένης μορφής τουριστικών εγκαταστάσεων, μετατρέποντας το χώρο σε φυλασσόμενο όπως αναφέρεται συγκεκριμένα, έτσι ώστε να προκύψει μια νέα πόλη που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά στην ήδη υπάρχουσα.
4. Ακόμη η νέα χωροθέτηση που επιχειρείται, και καταργεί την προηγούμενη, είναι φανερό ότι επιδιώκει την έγκριση των τουριστικών εγκαταστάσεων με αυξημένους συντελεστές δόμησης κάτι που δεν είναι συμβατό με τις προτάσεις της Μελέτης των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θέτει ως προϋπόθεση την αειφόρο ανάπτυξη και την ήπια ενσωμάτωση των εγκαταστάσεων στο υφιστάμενο περιβάλλον της πόλης.
Κατόπιν των παραπάνω, οι νέες προτάσεις του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., όπως προκύπτουν από την Έκθεση Επαναχωροθέτησης, αλλοιώνουν την αρχική φυσιογνωμία της μαρίνας και δεν συνάδουν με τις προσδοκίες των κατοίκων και των τουριστικών επιχειρήσεων της Πύλου, καθώς διακυβεύεται η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, των οικοσυστημάτων, των αρχαιοτήτων και η ποιότητα της ζωής των Δημοτών της πόλης.
Αδυνατούμε λοιπόν να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε η νέα χωροθέτηση μιας ήδη χωροθετημένης μαρίνας που είχε συγκεκριμένη έκταση και όρια και ζητάμε από το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. και από κάθε άλλο εμπλεκόμενο φορέα να λάβει υπόψη τις θέσεις του Δήμου μας και των τοπικών φορέων.
Τέλος το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. έχει την ευχέρεια να προχωρήσει ενεμπόδιστα στην αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου χωρίς χρονοτριβή και εμπλοκές, σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια κατά θέση και όρια όπως προβλέπονταν κατά την παραχώρησή της από τον Ε.Ο.Τ. σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες χωροθέτησης και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η Δημοτική Αρχή προσβλέπει πάντα στη συνεργασία, με όλους τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας που διαχειρίζονται θέματα τοπικής σημασίας, για την προώθηση και επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν. Επί πλέον πρέπει να αναφερθώ και στην ενδεικτική περίπτωση που προέκυψε, ενώ αναμέναμε την αξιοποίηση της μαρίνας και την ανάθεση σε ιδιώτη επενδυτή, χωρίς να λάβει γνώση ο Δήμος, πληροφορηθήκαμε την μεταβολή των ορίων της οικοπεδικής έκτασης, με ενσωμάτωση της χερσαίας ζώνης «Παλαιών Σφαγείων» που αποφασίστηκε με Διυπουργική Απόφαση (Φ.Ε.Κ. 1668/Β/5-7-2013). Επίσης είναι ανυπόστατες οι αιτιάσεις περί δήθεν χαρακτηρισμού της Πλατείας «Παλαιών Σφαγείων» ως χώρος μαρίνας με την αναθεώρηση του Σχεδίου Πόλης του 1992.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου