Για τα λιμάνια Καλαμάτας - Πύλου: Λιγότερο ενδιαφέρον από κρουαζιερόπλοια
- Γράφτηκε από την Κέλλυ Δημητρούλια
- Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Μικρότερο ενδιαφέρον για τα λιμάνια της Καλαμάτας και της Πύλου έχουν εκδηλώσει μέχρι στιγμής σε σχέση με πέρυσι οι εταιρείες που διοργανώνουν κρουαζιέρες. Μέχρι χθες είχαν προγραμματιστεί οριστικά μόνο 5-6 επισκέψεις κρουαζιερόπλοιων, ενώ άλλες χρονιές τέτοια εποχή υπήρχε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα κυλήσει η τουριστική σεζόν τουλάχιστον στο καλαματιανό λιμάνι.
Φέτος, οι ναυτιλιακοί πράκτορες περιμένουν να... κυλήσει κι ο Φεβρουάριος για να καταρτίσουν το τελικό πρόγραμμά τους, τόσο για την Καλαμάτα όσο και για την Πύλο. Αν τελικώς έρθουν λιγότερα κρουαζιερόπλοια στη Μεσσηνία η αγορά θα υποστεί ένα ακόμα πλήγμα εν μέσω οικονομικής κρίσης, καθώς θα χαθούν πολλά εκατομμύρια ευρώ τα οποία θα ξόδευαν οι επιβάτες των πλοίων.
Οι ναυτιλιακοί πράκτορες πάντως έχουν επισημάνει αρκετές φορές ότι η προσέλκυση κρουαζιέρας σε μια περιοχή εξαρτάται -μεταξύ άλλων- από τις υποδομές του λιμανιού και από το πόσο ελκυστικός είναι γενικότερα ένας προορισμός. Δυστυχώς όμως, οι τοπικές αρχές δεν έχουν κάνει τίποτα για τη βελτίωση των υποδομών - και ενδεχομένως αυτή η απραξία να αποδειχθεί καταστροφική για τον τουρισμό κρουαζιέρας.
Να θυμίσουμε πως η περσινή σεζόν ήταν από τις καλύτερες των τελευταίων ετών για το λιμάνι της Καλαμάτας, στο οποίο έδεσαν τουλάχιστον 12 κρουαζιερόπλοια. Τα περισσότερα ανήκαν στην ίδια εταιρεία, η οποία ακόμα δεν έχει γνωστοποιήσει αν θα συμπεριλάβει τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα στο φετινό της πρόγραμμα.
Κ.Δ.
Φέτος, οι ναυτιλιακοί πράκτορες περιμένουν να... κυλήσει κι ο Φεβρουάριος για να καταρτίσουν το τελικό πρόγραμμά τους, τόσο για την Καλαμάτα όσο και για την Πύλο. Αν τελικώς έρθουν λιγότερα κρουαζιερόπλοια στη Μεσσηνία η αγορά θα υποστεί ένα ακόμα πλήγμα εν μέσω οικονομικής κρίσης, καθώς θα χαθούν πολλά εκατομμύρια ευρώ τα οποία θα ξόδευαν οι επιβάτες των πλοίων.
Οι ναυτιλιακοί πράκτορες πάντως έχουν επισημάνει αρκετές φορές ότι η προσέλκυση κρουαζιέρας σε μια περιοχή εξαρτάται -μεταξύ άλλων- από τις υποδομές του λιμανιού και από το πόσο ελκυστικός είναι γενικότερα ένας προορισμός. Δυστυχώς όμως, οι τοπικές αρχές δεν έχουν κάνει τίποτα για τη βελτίωση των υποδομών - και ενδεχομένως αυτή η απραξία να αποδειχθεί καταστροφική για τον τουρισμό κρουαζιέρας.
Να θυμίσουμε πως η περσινή σεζόν ήταν από τις καλύτερες των τελευταίων ετών για το λιμάνι της Καλαμάτας, στο οποίο έδεσαν τουλάχιστον 12 κρουαζιερόπλοια. Τα περισσότερα ανήκαν στην ίδια εταιρεία, η οποία ακόμα δεν έχει γνωστοποιήσει αν θα συμπεριλάβει τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα στο φετινό της πρόγραμμα.
Κ.Δ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου