Τι κρύβεται πίσω από την νέα ανάθεση μελέτης για τον δρόμο Ασπρόχωμα-Μεσσήνη–Πύλος
Η προχθεσινή απόφαση της οικονομικής επιτροπής στην οποία περιέργως έλειπε νομίζουμε για πρώτη φορά η κα Νικολάκου, στην οποία δίνει την εντολή για ανάθεση μελέτης για νέα γέφυρα στον Πάμισο, παράκαμψη της Μεσσήνης και νέα σχεδίαση ..στον υπάρχοντα εθνικό δρόμο Ασπρόχωμα - Μεσσήνη – Ριζόμυλο αφήνει πολλά ερωτηματικά. Πολύ σωστά επισημαίνει σήμερα η εφημερίδα «Ελευθερία» σε άρθρο της που αναφέρει μεταξύ άλλων ότι :
«Η απόφαση αυτή εντυπωσιάζει, αν μη τι άλλο, για το χρόνο που ελήφθη, καθώς αυτή την περίοδο όλη σχεδόν η Μεσσηνία προωθεί την υλοποίηση του νέου δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος στο ΕΣΠΑ. Μόνο κάποιος που θέλει να... σπάσει τα νεύρα του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος ενδιαφέρεται προσωπικά για τον νέο δρόμο, θα μπορούσε να πετάξει λεφτά για άλλες μελέτες που δεν εξυπηρετούν καμία κυκλοφοριακή ανάγκη.»
Μακάρι να μην είναι αυτή η ενέργεια της περιφέρειας κάποιο προεκλογικό συμβόλαιο σε κάποιους.. που θέλουν να μπλοκάρουν τον νέο δρόμο που είναι ένα βήμα πριν την έναρξη της κατασκευής του και δεν συμφώνησαν ποτέ επιμένοντας στις εμμονές τους να περάσει ο δρόμος ίσως και από το χωριό τους... Ίδωμεν ..
ΑΝΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΣΤΟ ΥΨΙΣΤΑΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ Μόνο ως... μπέρδεμα μπορoύσε να κρίνει κανείς την τελευταία απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας που είχε να κάνει με τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο Ασπρόχωμα – Μεσσήνη – Ριζόμυλος. Ξαφνικά και την στιγμή που ο νέος δρόμος Καλαμάτα – Μεσσήνη – Ριζόμυλος έτρεχε με κυβερνητική ταχύτητα και με τις δυνάμεις όλων συντεταγμένες και τόσα εμπόδια είχαν ξεπεραστεί με το ''πράσινο φως''
μάλιστα να ανάβει από το Δημοτικό Συμβούλιο της Μεσσήνης (με συντριπτική πλειοψηφία), κάποιοι(;) άρχισαν να... σκαλίζουν ένα άλλο θέμα, δημιουργώντας ερωτήματα.
Στην συνεδρίαση της τρίτης στην Οικονομική Επιτροπή – στην οποία για πρώτη φορά χρειάστηκε να απουσιάσει η Αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου – είχε εγκριθεί η προκήρυξη για την ανάθεση μελέτης για το υπάρχον δίκτυο, ώστε να προχωρήσει η υλοποίηση όχι μόνο μιας νέας γέφυρας στον Πάμισο, αλλά η παράκαμψη της Μεσσήνης!
Προτού αυτά όμως εξελιχθούν σε μια σειρά από σειρά από εύλογες απορίες, η Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής Ντίνα Νικολάκου, αντέδρασε άμεσα ζητώντας να ξεκαθαριστεί γρήγορα το θέμα, κάτι που έγινε. Με προσωπική της παρέμβαση, αφού είδε το ζήτημα και μετά από συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη, επαναφέρει στην επόμενη συνεδρίαση το όλο ζήτημα το οποίο - όπως ενημερωθήκαμε - περιελήφθη στην συνεδρίαση εκ παραδρομής κάποιων υπηρεσιακών παραγόντων, προκειμένου να ανακληθεί η απόφαση που ελήφθη.
Μάλιστα, σε επικοινωνία μας με την κα Νικολάκου η ίδια υπογράμμισε με έμφαση πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα εξαντλήσει όλες τις δυνάμεις και τις δυνατότητες για την ολοκλήρωση του σημαντικού για τη Μεσσηνία και όχι μόνο οδικού άξονα.
Από την άλλη θα πρέπει να σημειωθεί πως εξετάζεται το ποσό της μελέτης που έφθανε το 1.353.000 ευρώ να αξιοποιηθεί στην μελέτη της 1ης Επαρχιακής οδού που συνδέει την Καλαμάτα με τη Μάνη.
Στην συνεδρίαση της τρίτης στην Οικονομική Επιτροπή – στην οποία για πρώτη φορά χρειάστηκε να απουσιάσει η Αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου – είχε εγκριθεί η προκήρυξη για την ανάθεση μελέτης για το υπάρχον δίκτυο, ώστε να προχωρήσει η υλοποίηση όχι μόνο μιας νέας γέφυρας στον Πάμισο, αλλά η παράκαμψη της Μεσσήνης!
Προτού αυτά όμως εξελιχθούν σε μια σειρά από σειρά από εύλογες απορίες, η Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής Ντίνα Νικολάκου, αντέδρασε άμεσα ζητώντας να ξεκαθαριστεί γρήγορα το θέμα, κάτι που έγινε. Με προσωπική της παρέμβαση, αφού είδε το ζήτημα και μετά από συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη, επαναφέρει στην επόμενη συνεδρίαση το όλο ζήτημα το οποίο - όπως ενημερωθήκαμε - περιελήφθη στην συνεδρίαση εκ παραδρομής κάποιων υπηρεσιακών παραγόντων, προκειμένου να ανακληθεί η απόφαση που ελήφθη.
Μάλιστα, σε επικοινωνία μας με την κα Νικολάκου η ίδια υπογράμμισε με έμφαση πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα εξαντλήσει όλες τις δυνάμεις και τις δυνατότητες για την ολοκλήρωση του σημαντικού για τη Μεσσηνία και όχι μόνο οδικού άξονα.
Από την άλλη θα πρέπει να σημειωθεί πως εξετάζεται το ποσό της μελέτης που έφθανε το 1.353.000 ευρώ να αξιοποιηθεί στην μελέτη της 1ης Επαρχιακής οδού που συνδέει την Καλαμάτα με τη Μάνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου