Τι προβλέπει η μελέτη για νέα χάραξη του Καλαμάτα - Ριζόμυλος
Γράφτηκε από τον Γιάννης Σινάπης
Τετράιχνο δρόμο με παράδρομους σε όλο το μήκος και αρχή της παράκαμψης της Μεσσήνης από το στρατιωτικό αεροδρόμιο, προβλέπει η μελέτη για τον υφιστάμενο δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Η αρχή του έργου προτείνεται στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, μεταξύ του κόμβου της Διασποράς και της υπερυψωμένης γέφυρας του τρένου.
Γράφτηκε από τον Γιάννης Σινάπης
Τετράιχνο δρόμο με παράδρομους σε όλο το μήκος και αρχή της παράκαμψης της Μεσσήνης από το στρατιωτικό αεροδρόμιο, προβλέπει η μελέτη για τον υφιστάμενο δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Η αρχή του έργου προτείνεται στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, μεταξύ του κόμβου της Διασποράς και της υπερυψωμένης γέφυρας του τρένου.
Η μελέτη αυτή που εκπονεί ο "Μορέας" με την επίβλεψη του υπουργείου Υποδομών, αναμένεται να παρουσιαστεί στα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας και Μεσσήνης αμέσως μετά τις γιορτές. Θα ακολουθήσει η διαβούλευση, με την κατάθεση προτάσεων και απόψεων από τα Δ.Σ., τους τοπικούς φορείς και τους πολίτες.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωσή μας από αρμόδιες πηγές, η αναγνωριστική μελέτη σε επίπεδο προμελέτης προβλέπει: Αρχή του έργου στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, μεταξύ του κόμβου της Διασποράς και της υπερυψωμένης γέφυρας του τρένου, με τη δημιουργία καινούργιου δρόμου δυτικά, που θα περνάει τον ποταμό Αρι και θα "κουμπώνει" στον σημερινό παραποτάμιο δρόμο, δυτικά του Αρι. Ο δρόμος αυτός θα είναι διπλής κυκλοφορίας (με ένα ρεύμα και ΛΕΑ) και θα φθάνει στην ευθεία Ασπρόχωμα -Μεσσήνη, στο ύψος της κεραμοποιίας Αναγνωσταρά.
Στο σημείο αυτό, όπου προβλέπεται μικρή μετακίνηση της γραμμής, θα δημιουργηθεί κυκλικός κόμβος. Ο σημερινός δρόμος θα είναι το ρεύμα προς Μεσσήνη και Ριζόμυλο. Για το ρεύμα προς Καλαμάτα θα φτιαχτεί καινούργιος δίιχνος δρόμος νότια της γραμμής. Οι υπάρχοντες κυκλικοί κόμβοι του "Μορέα" και του πολιτικού αεροδρομίου θα μετακινηθούν πιο νότια και θα είναι πιο μεγάλοι. Η γραμμή του τρένου θα είναι μέσα στους κόμβους.
Η παράκαμψη της Μεσσήνης θα ξεκινάει από το στρατιωτικό αεροδρόμιο. Θα κινείται νότια, θα περνάει τον Πάμισο με νέα μεγάλη γέφυρα και θα κινείται στο νότιο όριο, έξω από το ΓΠΣ της Μεσσήνης. Προβλέπεται να καταλήγει και να συναντάει τον υφιστάμενο δρόμο μετά το νεφρολογικό κέντρο "Μεσόγειος".
Στην Ανάληψη προβλέπεται νέος μεγαλύτερος κυκλικός κόμβος, ενώ άλλος ένας κόμβος θα δημιουργηθεί προς Μάδαινα και Δρακονέρι.
Η παράκαμψη της Βελίκας θα ξεκινάει 150 μέτρα μετά τη διασταύρωση προς παραλία και ¨"Αναγέννηση", ενώ εναλλακτικά προτείνεται η αρχή της πιο νωρίς, στο "Δέλτα", στη διασταύρωση προς το ξενοδοχείο "Σίας". Η παράκαμψη αυτή θα καταλήγει νότια της διασταύρωσης του Ριζόμυλου και της Καρποφόρας, κοντά στο Τζάνε, όπου θα συναντάει το νέο δρόμο, τη βελτίωση δηλαδή του δρόμου Ριζόμυλος - Πύλος.
Ο υφιστάμενος δρόμος από τα στρατιωτικό αεροδρόμιο έως και την είσοδο της Μεσσήνης, με την παλιά γέφυρα του Παμίσου, θα παραμείνει ως έχει για την κυκλοφορία προς Μεσσήνη, την ευρύτερη περιοχή και την 7η επαρχιακή.
Γ.Σ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωσή μας από αρμόδιες πηγές, η αναγνωριστική μελέτη σε επίπεδο προμελέτης προβλέπει: Αρχή του έργου στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, μεταξύ του κόμβου της Διασποράς και της υπερυψωμένης γέφυρας του τρένου, με τη δημιουργία καινούργιου δρόμου δυτικά, που θα περνάει τον ποταμό Αρι και θα "κουμπώνει" στον σημερινό παραποτάμιο δρόμο, δυτικά του Αρι. Ο δρόμος αυτός θα είναι διπλής κυκλοφορίας (με ένα ρεύμα και ΛΕΑ) και θα φθάνει στην ευθεία Ασπρόχωμα -Μεσσήνη, στο ύψος της κεραμοποιίας Αναγνωσταρά.
Στο σημείο αυτό, όπου προβλέπεται μικρή μετακίνηση της γραμμής, θα δημιουργηθεί κυκλικός κόμβος. Ο σημερινός δρόμος θα είναι το ρεύμα προς Μεσσήνη και Ριζόμυλο. Για το ρεύμα προς Καλαμάτα θα φτιαχτεί καινούργιος δίιχνος δρόμος νότια της γραμμής. Οι υπάρχοντες κυκλικοί κόμβοι του "Μορέα" και του πολιτικού αεροδρομίου θα μετακινηθούν πιο νότια και θα είναι πιο μεγάλοι. Η γραμμή του τρένου θα είναι μέσα στους κόμβους.
Η παράκαμψη της Μεσσήνης θα ξεκινάει από το στρατιωτικό αεροδρόμιο. Θα κινείται νότια, θα περνάει τον Πάμισο με νέα μεγάλη γέφυρα και θα κινείται στο νότιο όριο, έξω από το ΓΠΣ της Μεσσήνης. Προβλέπεται να καταλήγει και να συναντάει τον υφιστάμενο δρόμο μετά το νεφρολογικό κέντρο "Μεσόγειος".
Στην Ανάληψη προβλέπεται νέος μεγαλύτερος κυκλικός κόμβος, ενώ άλλος ένας κόμβος θα δημιουργηθεί προς Μάδαινα και Δρακονέρι.
Η παράκαμψη της Βελίκας θα ξεκινάει 150 μέτρα μετά τη διασταύρωση προς παραλία και ¨"Αναγέννηση", ενώ εναλλακτικά προτείνεται η αρχή της πιο νωρίς, στο "Δέλτα", στη διασταύρωση προς το ξενοδοχείο "Σίας". Η παράκαμψη αυτή θα καταλήγει νότια της διασταύρωσης του Ριζόμυλου και της Καρποφόρας, κοντά στο Τζάνε, όπου θα συναντάει το νέο δρόμο, τη βελτίωση δηλαδή του δρόμου Ριζόμυλος - Πύλος.
Ο υφιστάμενος δρόμος από τα στρατιωτικό αεροδρόμιο έως και την είσοδο της Μεσσήνης, με την παλιά γέφυρα του Παμίσου, θα παραμείνει ως έχει για την κυκλοφορία προς Μεσσήνη, την ευρύτερη περιοχή και την 7η επαρχιακή.
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου