Δευτέρα 1 Απριλίου 2013


  • Τρομοκρατία made in USA: Εισβολή στη Βόρεια Κορέα.‏

Πατριωτικό Μέτωπο (pametopo@gmail.com)
Προς: di.panoskaltsis@hotmail.com
Εικόνα του χρήστη Πατριωτικό Μέτωπο
Π. Βούλγαρης - Το Χρονικό της Δικτατορίας 1967-1974 Full movie
Επτά «πέτρινα» χρόνια μέσα από την κάμερα του Π. Βούλγαρη «Το Χρονικό της Δικτατορίας 1967- 1974», ένα ανέκδοτο ντοκιμαντέρ του Έλληνα σκηνοθέτη. Το 37λεπτο ανέκδοτο ντοκιμαντέρ του Παντελή Βούλγαρη…

Αθήνα, 1 Απριλίου 2013
Τρομοκρατία made in USA: Εισβολή στη Βόρεια Κορέα.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Όλα δείχνουν πως οι Αμερικανοί, ετοιμάζονται να εισβάλλουν στη Βόρεια Κορέα.
Το ίδιο και απαράλλαχτο σκηνικό: Ο «σατανάς» που βρέθηκε στο πρόσωπο του Κιμ Γιονγκ-ου, του κομμουνιστή/δικτάτορα, ηγέτη της χώρας αυτής. Οι άλλοι… σατανάδες ήταν αν ενθυμείστε, ο Μιλόσεβιτς, ο Σαντάμ, ο Μουμπάρακ, ο Καντάφι, σήμερα ο Άσαντ, και πάει λέγοντας.
Η δικαιολογία που βρέθηκε επίσης, απλοϊκή, καθαρή αμερικανιά, χοντροκομμένη και ισοπεδωτική:  Η Βόρεια Κορέα, έχει πυρηνικά. (Έφτιαξαν και ένα πανηλίθιο χολυγουντιανό κινηματογραφικό έργο, με θέμα, την… εισβολή των Βορειοκορεατών στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ). Όπως ο Σαντάμ είχε χημικά, όπως ο Άσαντ έχει σήμερα χημικά, όπως ο Αχμαντινετζάντ έχει πυρηνικά, όπως ο Μιλόσεβιτς, ήταν ο «χασάπης των Βαλκανίων».
Οι Αμερικανοί έμποροι όπλων, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά: Εξ’ άλλου, κεντρική φιλοσοφία τους είναι το γνωστό when money talk, bullshit walk. Αυτοί προμηθεύουν όπλα στο 80% της παγκόσμιας αγορά, αυτοί τα απαγορεύουν καταπώς «γουστάρουν».
Έτσι λοιπόν, μπορούν να πράττουν κατά το δοκούν, όπως ο κάθε παρανοϊκός δικτάτορας. Δεν χρειάζεται να εξηγούν πολλά. Εξ’ άλλου, όλα τα μέρη του κόσμου, βρίθουν από «χρήσιμους ηλίθιους», ανθρωπάκια που πουλάνε τη μάνα και την αδελφή τους για μια χούφτα δολάρια. Το μόνο που προσθέτουν στην εγκληματική τους δράση, είναι το πασπάλισμα με «επικοινωνιακή σκόνη», των εγκληματικών επιχειρήσεών τους. Έχουν γι’ αυτό το σκοπό πιστούς υπηρέτες, το Fox, το CNN, τα άλλα ΜΜΕ, το ηλίθιο Χόλυγουντ, τα αυτιστικά ανά τον κόσμο παπαγαλάκια τους.
Από την άλλη πλευρά, έχουν εδώ και χρόνια, πείσει μεγάλα τμήματα των Λαών όλου του κόσμου, πως μπορούν και πρέπει να αποδεχτούν τη μοίρα τους. Τη μοίρα του πρόβατου, που το αρμέγουν καθημερινά, το κουρεύουν μια φορά το χρόνο και το σφάζουν όταν δεν παράγει, ούτε γάλα, ούτε μαλλί.
Σε όσα από τα πρόβατα είναι ανήσυχα, έχουν επίσης φροντίσει, δίνοντάς τους «παιχνίδια για να παίζουν»: Τη άσκοπη, ανόητη, αλλά αποτελεσματική βία. Πάλι με τα χαρτιά τους (δολάρια) που τυπώνουν κατά το δοκούν στην ιδιωτική (λέγε με Ρόθτσιλντ) FED, αγοράζουν τα ανήσυχα πνεύματα και στήνουν εμφυλίους: Φασίστες και αντιφασίστες, ακροδεξιούς και ακροαριστερούς, εθνοκάπηλους και εθνομηδενιστές, σουνίτες και σιίτες, κομμουνιστές και αντικομουνιστές, νομιμόφρονες πολίτες και παρεκλίνοντες, εξουσιαστές και αντιεξουσιαστές, σιωνιστές και αντισιωνιστές.
Από την πλευρά τους οι Λαοί, δείχνουν πως δεν μαθαίνουν τίποτε τελικά, από την ιστορία τους. Αυτοί για παράδειγμα που ακονίζουν τα μαχαίρια τους σήμερα στον τόπο μας (με τη στήριξη δυστυχώς  και του Λαού) και είναι έτοιμοι να αρπαχτούν, σε «τρίτο γύρο εμφυλίου», είναι σίγουρο ότι εκτιμούν πως «αυτή τη φορά, θα ξεμπερδέψουν με τον αντίπαλό τους». Κούνια που τους κούναγε…
Τα συνθήματά τους, απλοϊκά, χοντροκομμένα, όπως και των μεγάλων και αόρατων αφεντικών τους, αλλά και γεμάτα μίσος,: «Αίμα, τιμή» φωνάζουν οι μεν, «θάνατος στους φασίστες» γράφουν στους τοίχους και στο διαδίκτυο οι δε.
Αμφότεροι ξέχασαν (ή δείχνουν να ξέχασαν) ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός: Τη Νέα Τάξη, τους τοκογλύφους, τους εμπόρους όπλων. Αμφότεροι ξέχασαν τον εμφύλιο, τους 70 χιλιάδες νεκρούς, τον αδελφό που σκότωνε αδελφό, και πάλι τότε, «για την ιδέα». Είναι πάλι έτοιμοι να σηκώνουν μαχαίρι στον συμπατριώτη τους. Στον συντοπίτη τους. (Με το αζημίωτο πάντα. Το αφεντικό πληρώνει).
Είναι εντυπωσιακό το πόσο απλά είναι τα πράγματα για το USA Αdministration. Είμαι σίγουρος πως θα γελάνε μαζί μου για μια ακόμη φορά, κάτω από το μουστάκι τους, διαβάζοντας τούτες τις γραμμές: «Βιτάλη, σου τα λέγαμε τη δεκαετία του ’80, όταν σε στείλαμε στο καλύτερο από τα σχολεία μας, εκεί που βγάζουμε τους ηγέτες (fucking puppets) όλου του κόσμου: Στο Georgetown University. Εξηντάρησες πια. Παραδέξου το. Οι Λαοί, είναι δική μας υπόθεση. Ζυμάρι που το ζυμώνουμε, πρόβατα που τα αρμέγουμε, τα κουρεύουμε, τα θανατώνουμε. Και ας πίστεψες εσύ ανόητε, πως γράφοντάς τα σε ένα βιβλίο, οι Λαοί θα δεχθούν την αλήθεια. Κι ας πήρες το όπλο στο χέρι, να μας πολεμήσεις. Βιτάλη: Την αλήθεια δεν θέλουν να την ακούσουν οι Λαοί. Οι Λαοί θέλουν την παραμύθα τους. Τον σουλεϊμάν τους, τον νταβατζή τους, το βαμπίρ τους. Και αυτό είμαστε εμείς».
Υ.Γ. Θα σας κουράσω πάλι σήμερα, δείτε όμως τι έγραφα τέλη της δεκαετίες του ’80, στο σύγγραμμα μου «Πατριωτικό Μέτωπο Τώρα», γι’ αυτό που σήμερα έχει πια μετατραπεί σε οδυνηρή πραγματικότητα. Αυτό που προετοίμασε τις «μάζες», και θα οδηγήσει σε μια ακόμη «ανθρωπιστική» επέμβαση των εμπόρων όπλων και των τοκογλύφων, στη Βόρεια Κορέα αυτή τη φορά. Διαβάστε προσεκτικά το κεφάλαιο, «δαιμονοποίηση». Και μόνο ότι έχει πια ηλικία 30 χρονών, εκτιμώ πως αξίζει τον κόπο να του ρίξετε μια ματιά:
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ – Μ.Μ.Ε.: Το πιο ισχυρό όπλο μέχρι στιγμής του συστήματος της παγκόσμιας κυριαρχίας (Global domination) της συμμαχίας των διαχειριστικών συστημάτων και των πολυεθνικών μετοχικών εταιριών. Ένα πολύπλοκο σύστημα ελέγχου όχι μόνο των πληροφοριών, αλλά και των συνειδήσεων που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις κατά το δοκούν, «στήνει» σενάρια περαιτέρω ευνουχισμού του πολίτη και ναρκοθετεί τις παραδόσεις και τον πολιτισμό των λαών, τόσο με τον γνωστό σκουπιδότοπο των υποπροϊόντων του Hollywood όσο και με το διεθνές σύστημα παραγωγής, υποτιθέμενα «post modern», καλλιτεχνικών κατασκευασμάτων. Οι άξονες πάνω στους οποίους κινείται το σύστημα αυτό που θα το ζήλευε και ο ιδρυτής και θεμελιωτής της μαύρης προπαγάνδας του 3ου Ράιχ, Joseph Goebbels είναι:
1.   Αντικατάσταση όλης της εθνικής παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών με υποπροϊόντα του (εβραιοκρατούμενου κατά Μάρλον Μπράντον)  Χόλυγουντ, όπου κύριοι παρανομαστές είναι:
  • Ο καλοσυνάτος αλλά και αμείλικτος αμερικανός στρατιώτης. (Κατά προτίμηση, US Marine, Green Berret ή Delta Force).
  • Ο διαβολικός άραβας τρομοκράτης, με τη σκούρα επιδερμίδα και τη γαμψή μύτη.
  • Ο γραφικός ιδεολόγος που πάσχει κατά κανόνα από ακατανόητες ιδεοληψίες που χρήζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης.
  • Ο ανθρωπιστής Αμερικανός επιχειρηματίας, που την τελευταία στιγμή μετατρέπεται σε ‘Αη- Βασίλη, διανέμοντας προσωπικά το δώρο των Χριστουγέννων στους εργαζόμενους της επιχείρησής του.
  • Ο αντικοινωνικός έως ψυχασθενής αμφισβητίας των κεντρικών αρχών του διαχειριστικού συστήματος.
  • Ο politically correct οικογενειάρχης, που αν και θέτει υπό αμφισβήτηση το σύστημα, στηρίζει τελικά το μοντέλο του American way of life, ως το αναπόφευκτα καλύτερο υφιστάμενο μοντέλο της ιστορίας των ανθρωπίνων κοινωνιών.
  • Και φυσικά και στο πιο αμφισβητούμενο για την πρόθεσή του κινηματογραφικό χολιγουντιανό κατασκεύασμα, το «γκρίζο» πέρασμα της κάμερας, από τις διαφημίσεις της Coca Cola και του Marlboro, είναι σχεδόν must.
2.         Συγκέντρωση    της    πρωτογενούς    πληροφόρησης    σε    ελεγχόμενα δημοσιογραφικά, ιδιωτικά κατά κανόνα κέντρα, όπως το CNN, το CBS, το NBC και το ABC. Αναδιανομή της σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα και κανάλια ανά τον κόσμο, μετά από λογοκρισία η οποία διενεργείται πάντα με γνώμονα τα  συμφέροντα  των πολυεθνικών μετοχικών εταιριών και  των εκφραστών τους. Οι   κανόνες   που   ισχύουν   ως   «μπούσουλας»   της   λογικής   των τηλεοπτικών δικτύων και καναλιών είναι:
  • Οι πραγματικοί διαχειριστές των δημοκρατιών της αγοράς, κύριοι μέτοχοι των πολυεθνικών εταιριών,  θεωρούνται  άτομα  υπεράνω  τηλεοπτικής κάλυψης. Ακόμη και στα αγρίως ανταγωνιζόμενα ηλεκτρονικά και μη, Μ.Μ.Ε.
  • Οι   περιθωριακοί   τύποι,   με   ιδιαίτερη   σεξουαλική   ή   αντικοινωνική συμπεριφορά, είναι κατά κανόνα οι πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού χρόνου.
  • Οι συντονιστές των τηλεοπτικών δρώμενων είναι πάντα σχεδόν, οι «χρυσές μετριότητες» της show business και της «δημοσιογραφίας». Οι φθηνότεροι των εξυπνάκηδων των ΜΜΕ, κατά περίπτωση.
  • Να προβάλλονται κατά κόρο μεμονωμένες περιπτώσεις αναξιοπαθούντων πολιτών για  να  προβληθεί  τελικά  η  «ευαισθησία»  του  συστήματος  στην επίλυση  του  συγκεκριμένου  προβλήματος  κάθε  φορά.  (Λέγε με ΜΚΟ). Αφήνοντας  φυσικά εκτός όποιας συζήτησης το μεγάλο ζήτημα της ευθύνης της οργανωμένης κοινωνίας, απέναντι σε αυτά τα άτομα. (Επιστροφή δηλαδή στη λογική των εποχών των κοινωνιών των κυριών των τιμών των βασιλικών αυλών, στων οποίων τη προσωπική διάθεση και ευχέρεια, επαφίονταν η επούλωση των κοινωνικών πληγών).
  • Να προωθούνται πάσης φύσεως γραφικού-περιθωριακού τύπου εκδηλώσεις αμφισβήτησης του συστήματος, με στόχο την υιοθέτηση και επομένως την απομυθοποίηση του όποιου, έστω φαινομενικά ανατρεπτικού περιεχομένου του προβαλλόμενου show. (π.χ. μουσικά γκρουπάκια  τύπου hard rock,  που την ίδια ώρα που ο στίχος των τραγουδιών τους καλεί τους νεολαίους να γκρεμίσουν το σύστημα, προβάλλεται και η κάθε τους προσπάθεια να ενταχθούν στο μηχανισμό του συστήματος, με στόχο την οικονομική τους άνοδο).
  • Μεθοδευμένη απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στα μεγάλα δημιουργήματα του ανθρωπίνου πνεύματος. Στα γράμματα τον πολιτισμό και τις τέχνες -  των κλασσικών και σύγχρονων δημιουργών. Με παράλληλη περιθωριοποίηση κάθε προσπάθειας που αφορά στην ανάδειξη   της   πνευματικής   κληρονομιάς   χιλιετηρίδων   ανθρώπινης δημιουργίας.
  • Παντελής  έλλειψη  παιδικών  προγραμμάτων,  με  στόχο  την  στήριξη  και καλλιέργεια της ψυχικής υγείας του παιδιού.
  • Αντικατάσταση όλης της ζώνης των παιδικών προγραμμάτων με ένα απέραντο σκουπιδότοπο, τεράτων, διαφόρων τύπων παιδικών σούπερ- ηρώων που κατά κανόνα στο μπράτσο της στολής τους φέρουν την αστερόεσσα.
  • Στη μουσική τέλος που απευθύνεται κυρίως στους νέους, καλλιεργείται το μοντέλο του επαναλαμβανόμενου ηλεκτρονικού, παραληρηματικού ήχου ή ρεφρέν, που αναπαράγει το σχήμα ενός ιδιότυπου ομφαλοσκοπισμού, που ουσιαστικά είναι και ο στόχος για μια  μεταλλαγμένη νέα κοινωνία του τύπου:«δούλευε, κατανάλωνε, σιώπα».
3.    Πολιτιστικός νεοαποικισμός κατά μερικούς αναλυτές ή πολιτιστικός ιμπεριαλισμός   κατά   άλλους.   Η   εξαγωγή   δηλαδή   του   αποκαλούμενου «American way of life» - που στην ουσία είναι ένα καθαρά καταναλωτικό πρότυπο - και το πέρασμα του με κάθε μέσο στις εθνικές ανά τον κόσμο κοινωνίες. Η ιδιότυπη αυτή «εξαγωγή πολιτισμού» μεθοδεύεται με πολλούς τρόπους, πέρα από την τηλεοπτική, κινηματογραφική και μουσική βιομηχανία, ευκολοχώνευτων  κατασκευασμάτων,  του  τύπου  «όλα  στο  πόδι».  
Ήδη πάντως, σαφές αποτέλεσμα αυτού του «πολιτιστικού νεοαποικισμού» είναι σε διεθνές πια επίπεδο, ο ενιαίος τρόπος ένδυσης ιδιαίτερα των νέων, η διαρκώς διευρυνόμενη λογική διαιτολογίου των πολυεθνικών εταιριών «fast food», η προώθηση μεταλλαγμένων προϊόντων στην διατροφή των λαών και τέλος, η διεθνοποιημένη «μόδα», της χρήσης των ναρκωτικών ουσιών.
4.    Δαιμονοποίηση όλων των «παρεκκλινόντων από την «κεντρική αλήθεια» του συστήματος. Κλασσικό παράδειγμα είναι ο μεθοδευμένος χαρακτηρισμός ως «αυτοκρατοριών του κακού» - που χρησιμοποιούνταν μέχρι το τέλος του ψυχρού πολέμου για την Σοβιετική Ένωση -  άλλων πια αποδεκτών. Το αδυσώπητο σύστημα προπαγάνδας του αμερικάνικου administration, καθοδηγούμενο από τους managers των ειδικών συμβούλων «δημοσίων σχέσεων» - υποκαταστήματα κατά κανόνα των πολυεθνικών εταιριών - δαιμονοποιεί κατά σύστημα και με μέθοδο τους ορατούς και αόρατους εχθρούς των «δημοκρατιών της αγοράς».
5.   Πόλεμος δημοσίων σχέσεων κατά των χωρών που δεν συμφωνούν με το σύστημα, με πολυποίκιλους τρόπους. Όπως με τις «αθώες» τουριστικές οδηγίες του Στέητ Ντιπάρτμεντ , τις προκατασκευασμένες ειδήσεις, τον κατευθυνόμενο από την Wall Street χρηματιστηριακό τζόγο, τις στημένες ανταποκρίσεις των διεθνών ειδησεογραφικών πρακτορείων, κλπ «φρούτα της οικονομίας της αγοράς. Με όλα να συγκλίνουν στον φασιστοειδή εκβιασμό που απευθύνεται πια, προς κάθε κατεύθυνση: «Ή μαζί μας ή εχθροί μας». Ή ακόμη, «είμαστε όλοι Αμερικανοί».
Υ.Γ. Βλέποντας τις στρατιές των ισχνών και πάμπτωχων Βορειοκορεατών να παρελαύνουν υπό το βλέμμα του "φωτισμένου τους ισόβιου ηγέτη", μια βαθύτατη θλίψη για το τι περιμένει και αυτόν τον Λαό, με κατατρέχει. Στη δε σκέψη μου, γυρνάνε - ως αποκούμπι και παρηγοριά - οι στίχοι του Ελύτη: "Και των αρχαίων Κυβερνητών τα έργα πληρώνοντας η Χτίσις, θα φρίξει. Ταραχή θα πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα θα υποχωρήσει από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου. Αλλά πριν, ιδού θα στενάξουν οι νέοι και το αίμα τους αναίτια θα γεράσει. Κουρεμένοι κατάδικοι θα χτυπήσουν την καραβάνα τους πάνω στα κάγκελα. Kαι θα αδειάσουν όλα τα εργοστάσια, και μετά πάλι με την επίταξη θα γεμίσουν, για να βγάλουνε όνειρα συντηρημένα σε κουτιά μυριάδες, και χιλιάδων λογιών εμφιαλωμένη φύση. Και θα 'ρθουνε χρόνια χλωμά και αδύναμα μέσα στη γάζα. Και θα 'χει καθένας τα λίγα γραμμάρια της ευτυχίας. Και θα 'ναι τα πράγματα μέσα του κιόλας ωραία ερείπια. Τότε, μην έχοντας άλλη εξορία, που να θρηνήσει ο Ποιητής, την υγεία της καταιγίδας από τ' ανοιχτά στήθη του αδειάζοντας, θα γυρίσει για να σταθεί στα ωραία μέσα ερείπια. Και τον πρώτο λόγο του ο στερνός των ανθρώπων θα πει, ν' αψηλώσουν τα χόρτα, η γυναίκα στο πλάι του σαν αχτίδα του ήλιου να βγει. Και πάλι θα λατρέψει τη γυναίκα και θα την πλαγιάσει πάνου στα χόρτα καθώς που ετάχθη. Και θα λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση, και θα σπείρουνε γενεές στους αιώνες των αιώνων!"
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 

Γραφεία Αθηνών: 
Διδυμοτείχου 15-17, 
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr 
pametopo@gmail.com
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr 
allilegion@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου