Το αεροδρόμιο και η αναβάθμιση Γράφτηκε από τον Ηλίας Μπιτσάνης
Δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνει ο κόμβος του αεροδρομίου Καλαμάτας, ούτε πώς θα λειτουργεί. Εκείνο που διαπιστώνει όμως ο καθένας που βρίσκεται στον αερολιμένα και επιχειρεί να βγει στο δρόμο είναι ότι θα πρέπει να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα για να αποφύγει το ατύχημα.
Η σπουδαία αυτή υποδομή στη Μεσσηνία, την οποία επιχειρούν να εκμεταλλευτούν όλοι εκείνοι που την έχουν εγκαταλείψει, δεν προσφέρει τη στοιχειώδη ασφάλεια στους επιβάτες των πτήσεων και σ' εκείνους που τους συνοδεύουν στο ταξίδι τους. Η στοιχειώδης ασφάλεια θα ήταν, σε κάθε πτήση, ένας τροχονόμος να ρυθμίζει την κυκλοφορία, σε ένα δρόμο όπου οι περισσότεροι... πάνε με χίλια και η πυκνότητα της κίνησης κάνει δύσκολη την έξοδο από το χώρο του αερολιμένα.
Και μόνο του αυτό το γεγονός δείχνει ότι οι κάθε είδους παράγοντες αγνοούν την πραγματικότητα και αφήνουν τα πράγματα στην (θεά) τύχη που θα προφυλάξει ανθρώπους και περιοχή από ατυχήματα τα οποία θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί. Προσπαθούν να καρπωθούν δόξα από την αλματώδη αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου, όταν δεν κάνουν ουσιαστικά τίποτα για να το αναβαθμίσουν.
Ξεκινήσαμε από τα στοιχειώδη, γιατί τα υπόλοιπα είναι μια... πονεμένη ιστορία, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τον "αποκεφαλισμό" του τότε αντιπεριφερειάρχη Χρ. Μαλαπάνη, πολλές ψεύτικες υποσχέσεις του περιφερειάρχη Π. Τατούλη, και αποτέλεσμα μηδέν εις το πηλίκον. Ο "αποκεφαλισμός" είναι γνωστός, το αποτέλεσμα ορατό, και μένει να υπενθυμίσουμε τις ψεύτικες υποσχέσεις από το ρεπορτάζ των εφημερίδων στις 3 Αυγούστου 2011:
«Στην Καλαμάτα και υπό την προεδρία του κ. Τατούλη συνεδρίασε και η επιτροπή που έχει συγκροτηθεί με απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου, για τα έργα εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας. Αμέσως μετά τη συνάντηση, ο κ. Τατούλης προχώρησε σε ανακοινώσεις τόσο για το αεροδρόμιο όσο και για άλλα ζητήματα που αφορούν τη Μεσσηνία. Αναφερόμενος αρχικά στη συνεδρίαση της επιτροπής, εξέφρασε τη χαρά του για την πρώτη αυτή συνάντηση, με στόχο όπως είπε τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την αναβάθμιση και τη ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας, το οποίο θα αποτελέσει εισήγηση προς το περιφερειακό συμβούλιο.
Αρχικά, ανακοίνωσε ότι μετά τις 15 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και την ηγεσία της Πολιτικής Αεροπορίας για ανταλλαγή απόψεων επί του θέματος. Επίσης, το επόμενο χρονικό διάστημα η επιτροπή θα συναντηθεί με τους φορείς που έχουν την ευθύνη λειτουργίας του αεροδρομίου.
Το σημαντικότερο που ανακοίνωσε είναι πως εξασφαλίστηκε από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ η οποία θα γίνει τον Οκτώβριο, το ποσό των 10 εκατ. ευρώ, με την προοπτική να αυξηθούν σε 15 εκατ. ευρώ, ανάλογα με την ετοιμότητα του έργου, για την αναβάθμιση του αεροδρομίου».
Ας αφήσουν λοιπόν τα παραμύθια για το αεροδρόμιο οι περιφερειακοί παράγοντες - και οι Μεσσήνιοι ας φροντίσουν να τους ανταποδώσουν το... ενδιαφέρον με τον κατάλληλο τρόπο. Και να δεσμεύσουν όλους τους άλλους που ζητούν να γκρεμίσουν το "σύστημα Τατούλη".
Οταν ο πύργος ελέγχου έχει ηλικία 40 και πλέον χρόνων, όταν τα αεροπλάνα δεν χωράνε να σταθμεύσουν, όταν οι επιβάτες στριμώχνονται στο κτήριο, κάποιοι ευθύνονται. Και έχουν ονοματεπώνυμο. Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-kyrie-dimarxe/item/36453
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου