Με βάση το κόστος η επιλογή του δρόμου Ριζόμυλος - Καλαμάτα
Γράφτηκε από τον Γιάννης Σινάπης
Γράφτηκε από τον Γιάννης Σινάπης
Με βάση το κόστος και τις οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν θα αποφασιστεί κυρίως η επιλογή του δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος, η βελτίωση του υφιστάμενου ή η νέα παραλιακή χάραξη, που θα χρηματοδοτηθεί και θα υλοποιηθεί: Αυτό σημείωσε χθες ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξης Χαρίτσης, απαντώντας σε ερώτηση για το συγκεκριμένο έργο, σε συνέντευξη Τύπου στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας.
«Οταν ολοκληρωθεί η μελέτη του "Μορέα" κι έχουμε τα συγκεκριμένα κόστη, θα δούμε τη βέλτιστη λύση», είπε ο υφυπουργός. Αρχικά ανέφερε ότι «πρέπει να είμαστε πολύ σοβαροί και μετρημένοι για τα έργα των οδικών υποδομών» και παρατήρησε: «Εκκρεμούν οι μελέτες από το "Μορέα" για να δούμε ποιες δυνατότητες υπάρχουν για την υλοποίηση. Θα δούμε τι δυνατότητες έχουμε και θα απευθυνθούμε και σε ευρωπαϊκές πηγές. Είναι εύκολο να λέμε λόγια στον αέρα. Το πακέτο Γιούνκερ σημαίνει ιδιωτική συμμετοχή, διόδια. Είμαστε διατεθειμένοι να βάλουμε διόδια και υψηλά διόδια; Αναγνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό έργο για την περιοχή. Το έργο θα ενταχθεί, όταν θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση».
Ακόμα, επεσήμανε πως «υπάρχει στενή συνεργασία των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών για το θέμα αυτό. Τα ζητήματα των οδικών υποδομών δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με πυροτεχνήματα και κορώνες».
Η βουλευτής Γιώτα Κοζομπόλη είπε ότι «πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό κόστος και όλες τις παραμέτρους». Εκανε λόγο για συνδυασμό παλιάς και νέας χάραξης, και αναφερόμενη επίσης στο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, ανέφερε πως «το Σουληνάρι - Πύλος είναι δύσκολο και θέλει νέα χάραξη».
Γ.Σ.
Ακόμα, επεσήμανε πως «υπάρχει στενή συνεργασία των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών για το θέμα αυτό. Τα ζητήματα των οδικών υποδομών δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με πυροτεχνήματα και κορώνες».
Η βουλευτής Γιώτα Κοζομπόλη είπε ότι «πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό κόστος και όλες τις παραμέτρους». Εκανε λόγο για συνδυασμό παλιάς και νέας χάραξης, και αναφερόμενη επίσης στο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, ανέφερε πως «το Σουληνάρι - Πύλος είναι δύσκολο και θέλει νέα χάραξη».
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου