Αγαπητοί Φίλοι,
Για δεύτερη συνεχή χρονιά το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Πλατείας της Πύλου αλλά και ολόκληρης της πόλης πέφτει θύμα άσχετων με την δημόσια διοίκηση ανθρώπων που πειραματίζονται πάνω στην οδική ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών. Η Πόλη και η Αγορά πρέπει να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς να διώχνουμε τους επισκέπτες από την Πύλο.
Πέρυσι, ο κ. Δήμαρχος και οι συνεργάτες του έβαψαν με κόκκινη μπογιά διάφορες περιοχές της πλατείας προκαλώντας σύγχυση στους οδηγούς για το πού επιτρέπεται και που απαγορεύεται η Στάση οχημάτων και που η Στάθμευση. Πουθενά στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας δεν υπάρχει απαγόρευση βάσει χρωμμάτων στο οδόστρωμα αλλά μόνο με ταμπέλες βάσει διεθνούς Συνθήκης. Τα σήματα είναι ίδια σε όλον το κόσμο έτσι ώστε είτε έλθει κάποιος από την Αλεξανδρούπολη, την Κωνσταντινούπολη, το Βερολίνο, το Λονδίνο, το Παρίσι, την Ουάσινγκτον ή την Μόσχα να ξέρει που επιτρέπεται και που όχι!!!! Η Αστυνομία εφαρμόζει τον Κ.Ο.Κ βάσει σημάτων που έχουν τοποθετηθεί βάσει απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου από το 1982 και μετά που εφαρμόσθηκε η Διενθνής Συνθήκη Σημάτων. Για να αλλάξει κάτι χρειάζεται Μελέτη και έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο και το Τοπικό Συμβούλιο.
Φέτος, πάλι χωρίς καμία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και χωρίς εγκεκριμένη Συγκοινωνιακή Μελέτη που να έχει υπογραφή Συγκοινωνιολόγου όπως ο Νόμος απαιτεί, βάψανε ακόμα και τις θέσεις στάθμευσης που οι ίδιοι είχαν δημιουργήσει πέρυσι, στην μέση του Δρόμου. Πλέον, δεν υπάρχει καμμία θέση Στάθμευσης, ούτε Στάσης αλλά ούτε και μέριμνα τροφοδοσίας των Καταστημάτων. Επιπρόσθετα, ακόμα και τα περιπολικά της Αστυνομίας θα παρκάρουν σε χώρο που «Απαγορεύεται» υποτίθεται η στάθμευση.
Με την φετινή χρωματική άσκηση της «παιδικής χαράς» που ονομάζεται διοίκηση κ. Καρβέλα χάνει και την άδεια λειτουργίας του το Σούπερ Μάρκετ Παναγιωτόπουλος αφού δεν έχει τις απαραίτητες θέσεις στάθμευσης όπως ο Νόμος ορίζει. Έτσι θα κλείσει το Σούπερ Μάρκετ ενώ σε «λουκέτο» οδηγείται και η γειτονική κάβα αλλά και τα άλλα καταστήματα, μανάβικο, βιβλιοπωλείο, είδη δώρων, χρυσοχοείο, κουρείο, κ.λπ.
Στην Καλαμάτα υπάρχει παρόδια στάθμευση επί της Αριστομένους στην Πλατεία ενώ στην Πύλο απαγορεύεται. Γιατί;;;;; Με ποιά Μελέτη και με ποιά απόφαση αφού έχουμε ζητήσει να έρθει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και δεν το φέρνουν. Απλά παρανομούν διαρκώς. Πολίτες παίρνουν Κλήσεις από την Αστυνομία και δεν ξέρουν γιατί. Η Αστυνομία θέλει να κάνει το καθήκον της και δεν είναι σαφείς οι Κανόνες γιατί ο Δήμος δεν έχει εγκεκριμένη Συγκοινωνιακή Μελέτη και ένα Σχεδιάγραμμα να δώσει στην Αστυνομία να εφαρμόσει.
Εάν δείτε πουθενά στην Πλατεία τον κ. Δήμαρχο για ρωτήστε τον, πότε επί των ημερών του πάρθηκε απόφαση για χρωματισμό της Πλατείας, και με ποιά λογική, με ποιά Μελέτη; Γιατί στην Καλαμάτα έχει θέσεις Στάθμευσης στην Πλατεία και στην Πύλο όχι!!!! Γιατί τιμωρούμε την Αγορά της Πύλου;;;;;
Τα σχόλια δικά σας........
Δημήτρης Βρεττάκος
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης
«ΝΕΣΤΟΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑ»
Με έγγραφο του το υπουργείο πολιτισμού και με ημερομηνία 3 Ιουνίου 2020 με δικαιώνει για της παρανομίες που γίνονται στην Πύλο ,πέρυσι δε δέχθηκα χυδαία επίθεση για τον ίδιο λόγο όταν προσπαθούσα να τους πω ότι η Πύλος δεν είναι χωριό .
τι λέει λοιπόν η διεύθυνση προστασίας νεοτέρων και σύγχρονων μνημείων ;
1. Όλες οι εκσκαφικές και διαμορφωτικές εργασίες να πραγματοποιηθούν με την επίβλεψη εντεταλμένου
υπαλλήλου της ΕΦΑ Μεσσηνίας, μετά από έγκαιρη ειδοποίηση του ενδιαφερόμενου (τουλάχιστον δέκα
μέρες πριν) και σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (εκτός Σαββατοκύριακου).
3. Σε περίπτωση που ο Δήμος επιτρέψει την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων επί της πλατείας, να υποβάλλει
στην ΥΝΕΜΤΕΔΕΠΝΙ νέο σχέδιο των χώρων, όπως οριοθετούνται, καθώς επίσης και σχέδια για
οποιεσδήποτε κινητές ή μόνιμες κατασκευές για την στέγαση των τραπεζοκαθισμάτων ή την οριοθέτηση του
χώρου (πέργκολες, τέντες, ομπρέλες, ζαρντινιέρες κλπ). Οι κατασκευές ή οι εγκαταστάσεις αυτές να γίνουν
από τον Δήμο ή με την επίβλεψη αυτού, σύμφωνα με την έγκριση που θα δοθεί από την ΥΝΕΜΤΕΔΕΠΝΙ.
4. Η επίστρωση στις επιφάνειες των στοών να γίνει από υλικό όπως το μάρμαρο, σύμφωνα με ιστορική
τεκμηρίωση για τα υλικά και τις τεχνικές επίστρωσης. Σε κάθε περίπτωση, η επιφάνεια αυτή να
διαφοροποιείται σε υλικό και ύφος από την επέκταση του πεζοδρομίου εμπρός των στοών.
5. Το οδόστρωμα να επιστρωθεί με υλικό, όπως ο κυβόλιθος ή φυσικές πλάκες, με την κατάλληλη αναλογία
και σύνθεση, ώστε να ενοποιείται με τον υπόλοιπο Δημόσιο χώρο και να παραπέμπει σε οδό ήπιας
κυκλοφορίας.
6. Η λωρίδα σήμανσης να είναι από υλικό με παρεμφερείς και ήπιους χρωματικούς τόνους (όχι κόκκινο)
σύμφωνα με τα υπόλοιπα υλικά.
ποια αυτοψία έγινε και από ποιους για τα έργα και της ημέρες του δήμου η και ιδιωτών στην πλατεία τριών ναυάρχων ;τι έκανε ο δήμος δια της αρμοδίου υπηρεσίας που διαθέτει όταν μάλιστα του έχει κοινοποιηθεί ως αποδέκτης το έγγραφο ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου