REUTERS Το ελληνικό δημόσιο έχει Porsche που σκουριάζουν!
Το πρακτορείο σημειώνει ότι ο Οργανισμός έχει καταργηθεί και έχει γίνει πλέον μια απλή διεύθυνση συνεχίζει να υπάρχει κανονικά απλώς έχει καταργηθεί το όνομα του δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του.
Οι εργαζόμενοι έχουν μειωθεί, όμως τα έσοδα είναι ουσιαστικά ανύπαρκτα και τα αυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του απλά σκονίζονται. Στην Αθήνα έχει γίνει μόνο μία δημοπρασία αυτοκίνητου το τρέχον έτος…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου