Μετά την Τσακώνα αισιοδοξία και για την Ολυμπία οδό !
Με την παράδοση του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα αποδίδονται σε πλήρη κυκλοφορία και οι Ανισόπεδοι Κόμβοι Παραδεισίων και Κυπαρισσίας, καθώς και το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο της Σύμβασης Παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη. Η κατασκευή του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 11,5 χλμ, ξεκίνησε στις αρχές του 1990 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και παραδόθηκε σε κυκλοφορία την άνοιξη του 2000. Τον Φεβρουάριο του 2003 εκδηλώθηκε η ευρεία κατολίσθηση της Τσακώνας με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να διεξάγεται μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Μεγαλόπολης – Καλαμάτας. «Χαίρομαι που παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ο δρόμος Παραδείσια – Τσακώνα. Είναι ένα έργο μάλιστα στην ιδιαίτερη εκλογική περιφέρεια του πρωθυπουργού, του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος έδειξε ιδιαίτερο προσωπικό ενδιαφέρον. Με αυτό το έργο ουσιαστικά, με την εξαίρεση μιας γέφυρας, ολοκληρώνεται ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα και η διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα θα είναι πια δύο ώρες. Χωρίς καμία αμφιβολία το έργο αυτό είναι ένα «ταλαιπωρημένο έργο», με την κατολίσθηση στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και στη συνέχεια με όποια προβλήματα παρατηρήθηκαν», δήλωσε το Σάββατο ο Κ. Χατζηδάκης μετά την παράδοση του έργου.
Ο υπουργός σημείωσε ότι η ολοκλήρωσή του, «είναι μια αχτίδα αισιοδοξίας γενικότερα για τα τεχνικά έργα», εξέφρασε τη βεβαιότητα «ότι τους επόμενους μήνες και τα υπόλοιπα έργα των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα ξεπεράσουν τα προβλήματα τα οποία έχουν και από τον Απρίλιο θα μπουν μπουλντόζες» και τόνισε: «Προς αυτή την κατεύθυνση δουλεύουμε με τους παραχωρησιούχους. Προς αυτή την κατεύθυνση διαπραγματευόμαστε με τις 43 τράπεζες, οι οποίες έχουν συμμετοχή σ’ αυτά τα μεγάλα έργα. Η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συμβολίσει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας και γι’ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό». Από την πλευρά ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρο Καλογιάννης, υπογράμμισε ότι «ένα πολύ δύσκολο, από τεχνικής άποψης κομμάτι, πολύπαθο αποδίδεται στην κυκλοφορία», ενώ μίλησε για την «υπό κατασκευή πρωτότυπη γέφυρα Τ4 μήκους 400 μέτρων στην περιοχή. Του χρόνου το φθινόπωρο θα είναι έτοιμη οπότε θα έχει δοθεί όλο το κομμάτι από την πλευρά αυτή στην κυκλοφορία».
Ο κ. Καλογιάννης ευχαρίστησε «την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ALPINE για την προσφορά της, όλους τους εργαζόμενους και βεβαίως τους τοπικούς φορείς, τους συναδέλφους βουλευτές, τον Δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη» για την «εξαιρετική συνεργασία με μοναδικό σκοπό να προχωρήσουν τα έργα. Οι χρήστες αυτού του αυτοκινητόδρομου μπορούν να διαπιστώσουν πόσο ποιοτικό έργο έχει γίνει». Σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια εξέλιξη με την Ολυμπία Οδό και τη σύνδεσή της με την Τσακώνα ο κ. Καλογιάννης, επανέλαβε ότι «προτεραιότητά μας είναι να επανεκκινήσουν τα έργα στις τέσσερις συμβάσεις παραχώρησης. Το πρώτο ουσιαστικό βήμα έχει γίνει -το ανακοινώσαμε πριν δέκα μέρες περίπου- η καταρχήν συμφωνία με τους παραχωρησιούχους. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε συνεργασία, οι παραχωρησιούχοι ουσιαστικά, με τις τράπεζες και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί είναι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου να έχει αυτή η συμφωνία ολοκληρωθεί έτσι ώστε στη συνέχεια να καταθέσουμε στη Βουλή τις τροποποιημένες συμβάσεις. Είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οι συμβάσεις περιλαμβάνουν το φυσικό αντικείμενο που αρχικώς περιλαμβανόταν σε αυτές. Οι συμβάσεις δεν έχουν τροποποιηθεί σε ότι αφορά το φυσικό αντικείμενο».
Τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών που μετακινούνταν από και προς την Καλαμάτα μέσω Παραδεισίων, μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος της εθνικής οδού Τρίπολης - Καλαμάτας, στην περιοχή της Τσακώνας παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης, Υποδομών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη και του αναπλ. υπουργού Στ. Καλογάννη. Θα υπάρχει μόνο μία μικρή παράκαμψη στο σημείο κατασκευής της μεγάλης γέφυρας, όπου βυθιζόταν ο δρόμος. Ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα – Καλαμάτα (250 χλμ) θα μειωθεί περίπου κατά τριάντα λεπτά, στις 2 ώρες, από 2 ώρες και 30 λεπτά που είναι σήμερα.
Με την παράδοση του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα αποδίδονται σε πλήρη κυκλοφορία και οι Ανισόπεδοι Κόμβοι Παραδεισίων και Κυπαρισσίας, καθώς και το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο της Σύμβασης Παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη. Η κατασκευή του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 11,5 χλμ, ξεκίνησε στις αρχές του 1990 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και παραδόθηκε σε κυκλοφορία την άνοιξη του 2000. Τον Φεβρουάριο του 2003 εκδηλώθηκε η ευρεία κατολίσθηση της Τσακώνας με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να διεξάγεται μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Μεγαλόπολης – Καλαμάτας. «Χαίρομαι που παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ο δρόμος Παραδείσια – Τσακώνα. Είναι ένα έργο μάλιστα στην ιδιαίτερη εκλογική περιφέρεια του πρωθυπουργού, του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος έδειξε ιδιαίτερο προσωπικό ενδιαφέρον. Με αυτό το έργο ουσιαστικά, με την εξαίρεση μιας γέφυρας, ολοκληρώνεται ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα και η διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα θα είναι πια δύο ώρες. Χωρίς καμία αμφιβολία το έργο αυτό είναι ένα «ταλαιπωρημένο έργο», με την κατολίσθηση στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και στη συνέχεια με όποια προβλήματα παρατηρήθηκαν», δήλωσε το Σάββατο ο Κ. Χατζηδάκης μετά την παράδοση του έργου.
Ο υπουργός σημείωσε ότι η ολοκλήρωσή του, «είναι μια αχτίδα αισιοδοξίας γενικότερα για τα τεχνικά έργα», εξέφρασε τη βεβαιότητα «ότι τους επόμενους μήνες και τα υπόλοιπα έργα των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα ξεπεράσουν τα προβλήματα τα οποία έχουν και από τον Απρίλιο θα μπουν μπουλντόζες» και τόνισε: «Προς αυτή την κατεύθυνση δουλεύουμε με τους παραχωρησιούχους. Προς αυτή την κατεύθυνση διαπραγματευόμαστε με τις 43 τράπεζες, οι οποίες έχουν συμμετοχή σ’ αυτά τα μεγάλα έργα. Η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συμβολίσει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας και γι’ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό». Από την πλευρά ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρο Καλογιάννης, υπογράμμισε ότι «ένα πολύ δύσκολο, από τεχνικής άποψης κομμάτι, πολύπαθο αποδίδεται στην κυκλοφορία», ενώ μίλησε για την «υπό κατασκευή πρωτότυπη γέφυρα Τ4 μήκους 400 μέτρων στην περιοχή. Του χρόνου το φθινόπωρο θα είναι έτοιμη οπότε θα έχει δοθεί όλο το κομμάτι από την πλευρά αυτή στην κυκλοφορία».
Ο κ. Καλογιάννης ευχαρίστησε «την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ALPINE για την προσφορά της, όλους τους εργαζόμενους και βεβαίως τους τοπικούς φορείς, τους συναδέλφους βουλευτές, τον Δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη» για την «εξαιρετική συνεργασία με μοναδικό σκοπό να προχωρήσουν τα έργα. Οι χρήστες αυτού του αυτοκινητόδρομου μπορούν να διαπιστώσουν πόσο ποιοτικό έργο έχει γίνει». Σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια εξέλιξη με την Ολυμπία Οδό και τη σύνδεσή της με την Τσακώνα ο κ. Καλογιάννης, επανέλαβε ότι «προτεραιότητά μας είναι να επανεκκινήσουν τα έργα στις τέσσερις συμβάσεις παραχώρησης. Το πρώτο ουσιαστικό βήμα έχει γίνει -το ανακοινώσαμε πριν δέκα μέρες περίπου- η καταρχήν συμφωνία με τους παραχωρησιούχους. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε συνεργασία, οι παραχωρησιούχοι ουσιαστικά, με τις τράπεζες και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί είναι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου να έχει αυτή η συμφωνία ολοκληρωθεί έτσι ώστε στη συνέχεια να καταθέσουμε στη Βουλή τις τροποποιημένες συμβάσεις. Είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οι συμβάσεις περιλαμβάνουν το φυσικό αντικείμενο που αρχικώς περιλαμβανόταν σε αυτές. Οι συμβάσεις δεν έχουν τροποποιηθεί σε ότι αφορά το φυσικό αντικείμενο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου