Τι γίνεται με την υποδομή;
- Γράφτηκε από τον Βασίλης Μπακόπουλος
- Σάββατο, 02 Μαρτίου 2013
ΜΕΤΑ από όλα τα βαρύγδουπα που ακούσαμε για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας για νέους πύργους ελέγχου και... ενισχυμένους διαδρόμους προσγείωσης -υποδομές που, ειρήσθω εν παρόδω, υπάγονται στην 120 ΠΕΑ και όχι στην ΥΠΑ- μπορούμε να ρωτήσουμε κάτι πιο πρακτικό;
Τι γίνεται με τα έργα που άμεσα έχει ανάγκη η υποδομή της ΥΠΑ στην Καλαμάτα, όπως η επέκταση προς ανατολάς του αεροσταθμού και η διασφάλιση χώρου στάθμευσης αεροσκαφών -έργα για τα οποία μαθαίναμε ότι υπάρχουν έτοιμες μελέτες και εξασφαλισμένα κονδύλια;
Εκτός κι αν δουλευόμαστε κανονικά βεβαίως, οπότε αλλάζει το πράγμα -ιδίως αυτόν τον καιρό που ο ιδιώτης... αχνοφαίνεται στον ορίζοντα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου