Χρήματα γιοκ για απαλλοτριώσεις στο Καλαμάτα - Ριζόμυλος
Τελευταία Ενημέρωση: 20/08/2013
- See more at: http://www.tharrosnews.gr/news/content/%CF%87%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%81%CE%B9%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82#sthash.SOgomcPJ.dpuf
Της Βίκυς Βετουλάκη
Η… γκρίνια, απ’ ό,τι φαίνεται, είναι το μόνο που θα μείνει προς το παρόν για το δρόμο Καλαμάτας – Ριζόμυλου, όπως και οι άπειρες ώρες συνεδριάσεων και δηλώσεων που καταναλώθηκαν για την κατασκευή του.
Στελέχη του υπουργείου Υποδομών βλέπουν το οδικό αυτό έργο να οδηγείται σε προσωρινό αδιέξοδο εξαιτίας του υψηλού κόστους των απαλλοτριώσεων. Ειδικότερα, το κόστος ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ποσό ανέφικτο για την περίοδο κρίσης που διανύουμε ως χώρα.
Υπάρχουν, όμως και ευχάριστα νέα, καθώς πληροφορίες του «Θάρρους» από το υπουργείο Υποδομών αναφέρουν ότι ο περιμετρικός της Καλαμάτας, παρά τις καθυστερήσεις για τις απαλλοτριώσεις (οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι δικαστικά το ζήτημα των απαλλοτριώσεων κρίθηκε υπέρ του έργου), θα ολοκληρωθεί εντός του 2014.
Τρίπολη - Καλαμάτα
Πάντως, και σε κυριακάτικο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» αναφέρεται ότι το μόνο έργο που πάει καλά είναι το Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, όπως και (αν και υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας) το Λεύκτρο – Σπάρτη, το οποίο επίσης αναμένεται να παραδοθεί εντός το 2014.
Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Επί του παρόντος τα μόνα έργα που φαίνεται να μην επηρεάζονται άμεσα από τα προβλήματα που υπάρχουν στα οδικά έργα είναι το Μαλιακός-Κλειδί, που σύμφωνα με το υπουργείο κινείται σε εντατικούς ρυθμούς εργασιών, και το Κόρινθος-Τρίπολη Καλαμάτα. Το έργο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό πάνω από 75%, περιορίζοντας το δρομολόγιο από Αθήνα-Καλαμάτα στις 2 ώρες. Απομένει η περιμετρική της Καλαμάτας και το Λεύκτρο-Σπάρτη, όπου από τα 46 χιλιόμετρα έχουν ολοκληρωθεί τα 38, αλλά δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, καθώς δε δημιουργούν σημαντικό όφελος για τους οδηγούς. Εγκλωβισμένα λόγω ενστάσεων της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας θα παραμείνουν 7 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα το έργο να εκτιμάται ότι μπορεί να παραδοθεί συνολικά το φθινόπωρο 2014».
Η… γκρίνια, απ’ ό,τι φαίνεται, είναι το μόνο που θα μείνει προς το παρόν για το δρόμο Καλαμάτας – Ριζόμυλου, όπως και οι άπειρες ώρες συνεδριάσεων και δηλώσεων που καταναλώθηκαν για την κατασκευή του.
Στελέχη του υπουργείου Υποδομών βλέπουν το οδικό αυτό έργο να οδηγείται σε προσωρινό αδιέξοδο εξαιτίας του υψηλού κόστους των απαλλοτριώσεων. Ειδικότερα, το κόστος ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ποσό ανέφικτο για την περίοδο κρίσης που διανύουμε ως χώρα.
Υπάρχουν, όμως και ευχάριστα νέα, καθώς πληροφορίες του «Θάρρους» από το υπουργείο Υποδομών αναφέρουν ότι ο περιμετρικός της Καλαμάτας, παρά τις καθυστερήσεις για τις απαλλοτριώσεις (οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι δικαστικά το ζήτημα των απαλλοτριώσεων κρίθηκε υπέρ του έργου), θα ολοκληρωθεί εντός του 2014.
Τρίπολη - Καλαμάτα
Πάντως, και σε κυριακάτικο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» αναφέρεται ότι το μόνο έργο που πάει καλά είναι το Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, όπως και (αν και υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας) το Λεύκτρο – Σπάρτη, το οποίο επίσης αναμένεται να παραδοθεί εντός το 2014.
Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Επί του παρόντος τα μόνα έργα που φαίνεται να μην επηρεάζονται άμεσα από τα προβλήματα που υπάρχουν στα οδικά έργα είναι το Μαλιακός-Κλειδί, που σύμφωνα με το υπουργείο κινείται σε εντατικούς ρυθμούς εργασιών, και το Κόρινθος-Τρίπολη Καλαμάτα. Το έργο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό πάνω από 75%, περιορίζοντας το δρομολόγιο από Αθήνα-Καλαμάτα στις 2 ώρες. Απομένει η περιμετρική της Καλαμάτας και το Λεύκτρο-Σπάρτη, όπου από τα 46 χιλιόμετρα έχουν ολοκληρωθεί τα 38, αλλά δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, καθώς δε δημιουργούν σημαντικό όφελος για τους οδηγούς. Εγκλωβισμένα λόγω ενστάσεων της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας θα παραμείνουν 7 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα το έργο να εκτιμάται ότι μπορεί να παραδοθεί συνολικά το φθινόπωρο 2014».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου