Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

δεν γνωρίζουμε αν θα γίνει η ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου της Καλαμάτας και ποτε....!!!!

Έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας εξήγγειλε ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Γ. Λαμπρόπουλος 20/09/2014
lampropoulos15Την αναγκαιότητα της αναβάθμισης του αεροδρομίου της Καλαμάτας τόνισε σήμερα σε δηλώσεις του, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Γιάννης Λαμπρόπουλος ο οποίος εξήγγειλε μια σειρά από έργα που έχουν ήδη δρομολογηθεί. Παράλληλα ο κ. Λαμπρόπουλος υπογράμμισε ότι «η όποια αντίδραση για την λειτουργία αεροδρομίου στην Τρίπολη είναι διχαστική, δεν υπάρχει λόγος να αντιδικούμε , όλοι πασχίζουμε για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας και όλης της Ελλάδας» και επεσήμανε πως η ανάπτυξη είναι ενιαία.
lampropoulos14Ενώ όσον αφορά στην ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου της Καλαμάτας σημείωσε μεταξύ άλλων, «δεν γνωρίζουμε αν θα γίνει η παραχώρησητου Αεροδρομίου της Καλαμάτας , εμείς οφείλουμε να αναβαθμίσουμε το αεροδρόμιο όπως πρέπει προκειμένου να είμαστε έτοιμοι το Καλοκαίρι του 2015 να υποδεχτούμε τους επισκέπτες που προβλέπεται να είναι  περισσότεροι από αυτούς που δέχεται μέχρι τώρα ο διεθνής αερολιμένας Καλαμάτας.»
lampropoulos10Τα έργα αναβάθμισης που έχουν προγραμματιστεί να γίνουν στο αεροδρόμιο όπως είπε ο κ. Λαμπρόπουλος είναι:
  1. Επέκταση – Αναδιαρρύθμιση – Συντήρηση του κτιρίου του      αεροσταθμού του Κρατικού Αερολιμένα προϋπολογισμού 1.863.834 ευρώ από έσοδα       ΥΠΑ. Η δημοπράτηση θα γίνει τον      Ιανουάριο του 2015.
  2. Όπως είναι γνωστό πριν από ένα περίπου μήνα με απόφαση της Πολιτικής      ηγεσίας του Υπουργείου Άμυνας και τη σύμφωνη γνώμη της Ηγεσίας της Πολεμικής      Αεροπορίας παραχωρήθηκαν 32 στρέμματα. Σε αυτά τα στέμματα θα κατασκευαστεί      και θα επεκταθεί η πίστα αεροσκαφών. Τα      ο      έργο είναι προϋπολογισμού 2,7 εκ. ευρώ και η δημοπράτηση θα γίνει το      Φεβρουάριο του 2015.
Επίσης μέσω ΕΣΠΑ θα γίνουν:
  1. Ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης και τροχοδρόμων. Αυτό είναι      ένα έργο ενίσχυσης – επίστρωσης του διαδρόμου. Συγκεκριμένα το μήκος του      διαδρόμου θα μείνει το ίδιο ενώ το πλάτος του από 50 μ. θα γίνει 60μ. Όπως      είναι τώρα προσγειώνονται Airbus 320 -321  και Boeing 737. Στο μέλλον      θα προσγειώνονται και Boeing 767,787.
  2. Θα κατασκευαστεί ο Πύργος Ελέγχου και βοηθητικό κτίριο
  3. Θα εκσυγχρονιστεί το ηλεκτρικό δίκτυο και το δίκτυο φωτισμού –      Ηλεκτρονικός εξοπλισμός – Ραδιοβοηθήματα. Το κόστος εκτιμάται στα      27.500.000 ευρώ, ενώ ο συμβατικός χρόνος περάτωσης είναι 18 μήνες από την έναρξη.      Εν τω μεταξύ έχουν τελειώσει όλες οι μελέτες από τη Π.Α και ο φάκελος είναι      έτοιμος ‘ώστε να υποβληθεί από τις αρμόδιες στρατιωτικές υπηρεσίες στα αρμόδια      υπουργεία υποδομών και ανάπτυξης.
Από την πλευρά του ο Διοικητής των υπηρεσιών  της Πολιτικής Αεροπορίας Δημήτρης Κούκης αφού τόνισε ότι το επόμενο διάστημα αναμένεται να αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι αφίξεις στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας και την αναγκαιότητα το 2015 να υπάρχει δυνατότητα υποδοχής τους, διευκρίνισε ότι  ποτέ δεν ειπώθηκε από τον υπουργό υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη ,ότι το αεροδρόμιο είναι κορεσμένο, αλλά ότι δεν χωράει , κάτι που είναι αποδεκτό από όλους για αυτό άλλωστε ζητήθηκαν και τα 32 στρέμματα για την επέκταση του.
Την ικανοποίηση τους για την  αναβάθμιση του αεροδρομίου εξέφρασαν ο βουλευτής Δημήτρης Σαμπαζιώτης, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και οι δήμαρχοι Μεσσήνης και Πύλου Νέστορος , Στάθης Αναστασόπουλος και Δημήτρης Καφαντάρης αντίστοιχα.


Ν. Γόντικα για το αεροδρόμιο: «Όλοι και όλα για το κεφάλαιο» 19/09/2014
gontikas2«Της προηγούμενες μέρες με πυρ ομαδόν παράγοντες της περιφέρειας, βουλευτές της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΧΑ, δήμαρχοι και άλλοι παράγοντες του ευρωμονόδρομου, αναφέρθηκαν στις εξελίξεις και στις προοπτικές των αεροδρομίων Καλαμάτας και Τρίπολης. Εξήγγειλαν ή απαίτησαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για έργα  εκσυγχρονισμού και υποδομών στα αεροδρόμια, προχώρησαν σε δηλώσεις τοπικιστικές με στόχο να φέρουν σε αντιπαράθεση κατοίκους και φορείς της Μεσσηνίας και της Αρκαδίας.
Κουβέντα όμως δεν βρήκαν να πουν για τον κίνδυνο και τις επιπτώσεις ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων, της Καλαμάτας με απευθείας πώληση και της Τρίπολης με ΣΔΙΤ.» Τονίζει ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» της Περιφέρειας Πελοποννήσου Νίκος Γόντικας με αφορμή τα όσα έχουν διαδραματιστεί και λεχθεί τις τελευταίες ημέρες για τα αεροδρόμια Καλαμάτας και Τρίπολης.
Συγκεκριμένα ο κ. Γόντικας επισημαίνει στην ανακοίνωσή του:
«Της προηγούμενες μέρες με πυρ ομαδόν παράγοντες της περιφέρειας, βουλευτές της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΧΑ, δήμαρχοι και άλλοι παράγοντες του ευρωμονόδρομου, αναφέρθηκαν στις εξελίξεις και στις προοπτικές των αεροδρομίων Καλαμάτας και Τρίπολης. Εξήγγειλαν ή απαίτησαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για έργα  εκσυγχρονισμού και υποδομών στα αεροδρόμια, προχώρησαν σε δηλώσεις τοπικιστικές με στόχο να φέρουν σε αντιπαράθεση κατοίκους και φορείς της Μεσσηνίας και της Αρκαδίας.
Κουβέντα όμως δεν βρήκαν να πουν για τον κίνδυνο και τις επιπτώσεις ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων, της Καλαμάτας με απευθείας πώληση και της Τρίπολης με ΣΔΙΤ. Και καλά της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ο «αριστερός» Πετράκος;
Αποκαλύπτονται όλοι τους, δώστε και άλλα στο κεφάλαιο.
Οι εργαζόμενοι, οι αγρότες, οι αυτοαπασχολούμενοι πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα.
Την ώρα που δεν υπάρχει σεντς για το μεροκάματο, τη σύνταξη, την αποζημίωση των αγροτών, για μέτρα ανακούφισης των ανέργων, των πληγέντων κτηνοτρόφων, στήριξης των αυτοαπασχολούμενων βρίσκουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τους μικρούς και μεγάλους εργολάβους και κατασκευαστικούς ομίλους για τις υποδομές, για τους «οπερέιτορ», για την καπιταλιστική ανάκαμψη στον τουρισμό για υψηλά βαλάντια, στις μεταφορές.
Διαθέτουν πακτωλό χρημάτων για έργα προτεραιότητας για την καπιταλιστική ανάκαμψη και όχι για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Για έργα αντιπλημμυρικής, αντιπυρικής προστασίας, αντισεισμικής θωράκισης, για έργα συντήρησης του επαρχιακού οδικού δικτύου, για στήριξη των αγροτών κτηνοτρόφων αυτοαπασχολούμενων στον τουρισμό, στην εστίαση. Μονόδρομος για τα λαϊκά στρώματα είναι ο συντονισμένος αγώνας για την ανατροπή της πολιτικής που από κοινού προωθούν οι δυνάμεις του ευρωμονόδρομου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου