Οι κάτοικοι της Γλυφάδας για το Σουληνάρι - Κορυφάσιο
Αντιδρούν έντονα οι κάτοικοι της Γλυφάδας Πυλίας (Καραμανώλη) στα σοβαρά προβλήματα που έχει προκαλέσει στο χωριό τους, το έργο βελτίωσης του δρόμου Σουληνάρι - Κορυφάσιο.
Μετά το υπόμνημα διαμαρτυρίας που έστειλαν την περασμένη εβδομάδα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών, χθες πολλοί κάτοικοι με επικεφαλής τον πρόεδρο Κώστα Γιαννόπουλο, συναντήθηκαν στο χώρο του έργου, στη Γλυφάδα, με τον προϊστάμενο της διευθύνουσας υπηρεσίας Γιάννη Γέρουλα, τον επιβλέποντα μηχανικό του έργου Δημήτρη Ιωακείμ, και τη μηχανικό της υπηρεσίας Γιάννα Κοντογιαννοπούλου.
Το κλιμάκιο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του υπουργείου υποσχέθηκε ότι θα προσανατολίσει την εκτέλεση και την πορεία του έργου, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται και σε διάστημα 3 μηνών να έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο τμήμα Κρεμμύδια - Γλυφάδα. Επίσης, από το υπό κατασκευή τμήμα Γλυφάδα - Ικλαινα - Κορυφάσιο δεν θα αποξηλωθεί ο ασφαλτοτάπητας μέχρι να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο Γλυφάδα - Κρεμμύδια. Συμφωνήθηκε, επίσης, να επαναληφθεί η σύσκεψη μετά από 1 με 1,5 μήνα για να εξεταστεί και πάλι η κατάσταση.
Στο υπόμνημα που έστειλαν και το οποίο παρέδωσαν χθες στα στελέχη του υπουργείου, μεταξύ άλλων, σημειώνουν ότι «αρκετοί κάτοικοι μπαινοβγαίνουν στα σπίτια τους κυριολεκτικά με κίνδυνο της ζωής τους, διότι υποχρεώνονται να διέρχονται μέσα από το σε πλήρη δράση εργοτάξιο, στο οποίο κινούνται και εργάζονται βαριά χωματουργικά μηχανήματα έργων». Παρατηρούν πως «αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να έχουμε πνιγεί στην σκόνη και να κινδυνεύει η υγεία μας εμάς και των παιδιών μας. Οταν βρέχει, πιάνει λάσπη και χρειάζεται να φοράμε γαλότσες για να βγούμε από τα σπίτια μας». Ακόμα, επισημαίνουν ότι ταλαιπωρούνται και κάνουν παραπάνω χιλιόμετρα από παρακαμπτηρίους για να πάνε στην Καλαμάτα, την πρωτεύουσα του νομού και στο Χανδρινού, όπου τα παιδιά τους πηγαίνουν σε φροντιστήρια.
Ζητούν να τηρηθούν οι περιβαλλοντικοί όροι, όπως εγκρίθηκαν από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και «να μην αποξηλωθεί ο ασφαλτοτάπητας Γλυφάδα - Ικλαινα -Κορυφάσιο, και η κατασκευή του έργου να πραγματοποιηθεί κάνοντας τις αναγκαίες προβλεπόμενες διαπλατύνεις και "ρίχνοντας" την κυκλοφορία έτσι που να υπάρχει πάντα ασφαλτοστρωμένη λωρίδα σε κυκλοφορία».
Το κλιμάκιο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του υπουργείου υποσχέθηκε ότι θα προσανατολίσει την εκτέλεση και την πορεία του έργου, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται και σε διάστημα 3 μηνών να έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο τμήμα Κρεμμύδια - Γλυφάδα. Επίσης, από το υπό κατασκευή τμήμα Γλυφάδα - Ικλαινα - Κορυφάσιο δεν θα αποξηλωθεί ο ασφαλτοτάπητας μέχρι να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο Γλυφάδα - Κρεμμύδια. Συμφωνήθηκε, επίσης, να επαναληφθεί η σύσκεψη μετά από 1 με 1,5 μήνα για να εξεταστεί και πάλι η κατάσταση.
Στο υπόμνημα που έστειλαν και το οποίο παρέδωσαν χθες στα στελέχη του υπουργείου, μεταξύ άλλων, σημειώνουν ότι «αρκετοί κάτοικοι μπαινοβγαίνουν στα σπίτια τους κυριολεκτικά με κίνδυνο της ζωής τους, διότι υποχρεώνονται να διέρχονται μέσα από το σε πλήρη δράση εργοτάξιο, στο οποίο κινούνται και εργάζονται βαριά χωματουργικά μηχανήματα έργων». Παρατηρούν πως «αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να έχουμε πνιγεί στην σκόνη και να κινδυνεύει η υγεία μας εμάς και των παιδιών μας. Οταν βρέχει, πιάνει λάσπη και χρειάζεται να φοράμε γαλότσες για να βγούμε από τα σπίτια μας». Ακόμα, επισημαίνουν ότι ταλαιπωρούνται και κάνουν παραπάνω χιλιόμετρα από παρακαμπτηρίους για να πάνε στην Καλαμάτα, την πρωτεύουσα του νομού και στο Χανδρινού, όπου τα παιδιά τους πηγαίνουν σε φροντιστήρια.
Ζητούν να τηρηθούν οι περιβαλλοντικοί όροι, όπως εγκρίθηκαν από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και «να μην αποξηλωθεί ο ασφαλτοτάπητας Γλυφάδα - Ικλαινα -Κορυφάσιο, και η κατασκευή του έργου να πραγματοποιηθεί κάνοντας τις αναγκαίες προβλεπόμενες διαπλατύνεις και "ρίχνοντας" την κυκλοφορία έτσι που να υπάρχει πάντα ασφαλτοστρωμένη λωρίδα σε κυκλοφορία».
Τον Απρίλιο του 2017 το πολυαναμενόμενο Σουληνάρι – Κορυφάσιο – Δείτε εικόνες από ψηλά
Είναι ένας από τους οδικούς άξονες που παίρνει και αυτός τον χαρακτηρισμό πολυαναμενόμενος. Ο δρόμος
Σουληνάρι – Κορυφάσιο πρόκειται να παράσχει μια σημαντική δυνατότητα διέλευσης μέσα στην Πυλία και την Κεντρική Μεσσηνία συνδέοντας δύο βασικούς οδικούς άξονες.Το πρώτο τμήμα των περίπου 3 χιλιομέτρων έχει ασφαλτοστρωθεί, ενώ για το υπόλοιπο υπάρχουν εκκρεμή ζητήματα απαλλοτριώσεων, με χαρακτηριστικές πάντως καθυστερήσεις λόγω και αρχαιολογικών ευρημάτων. Οι ρυθμοί αναμένεται με βάση τις εκτιμήσεις του υπουργείου να ανέβουν το επόμενο διάστημα ώστε σε περίπου ένα χρόνο να είναι ολοκληρωμένο.
Η σύμβαση του έργου με τίτλο «Βελτίωση της 38ης Επαρχιακής Οδού Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο» υπογράφηκε το Νοέμβριο του 2013, ανάμεσα στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον ανάδοχο Κ/Ξ ΝΑΟΥΜ ΕΘ ΑΤΕ-ΤΕΔΡΑ ΕΠΕ.
Για τη συγκεκριμένη πράξη έχει εγκριθεί διάθεση πίστωσης ποσού 13,8 εκατομμυρίων ευρώ από το υπουργείο. Προβλέπεται η βελτίωση σε μήκος περίπου 13,8 χλμ. της 38ης επαρχιακής οδού Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο, που συνδέει την 82η εθνική οδό «Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Πύλος» με την 9η εθνική οδό «Πάτρα –Πύργος-Κυπαρισσία-Πύλος-Μεθώνη».
Θα εφαρμοστεί διατομή πλάτους 11 μ., με εξαίρεση ορισμένα τμήματα όπου η διατομή θα έχει πλάτος 7,5 μέτρων. Περιλαμβάνονται έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης, έξι ισόπεδοι κόμβοι, μια ισόπεδη κυκλική πλατεία, καθώς και έργα αποκατάστασης παράπλευρου και εγκάρσιου δικτύου μήκους 3,1 χλμ. Στα προβλεπόμενα χρήματα έχουν συμπεριληφθεί οι δαπάνες για μετακινήσεις δικτύων, αρχαιολογικές εργασίες και έρευνες, καθώς και απαλλοτριώσεις.
Η σύμβαση του έργου με τίτλο «Βελτίωση της 38ης Επαρχιακής Οδού Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο» υπογράφηκε το Νοέμβριο του 2013, ανάμεσα στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον ανάδοχο Κ/Ξ ΝΑΟΥΜ ΕΘ ΑΤΕ-ΤΕΔΡΑ ΕΠΕ.
Για τη συγκεκριμένη πράξη έχει εγκριθεί διάθεση πίστωσης ποσού 13,8 εκατομμυρίων ευρώ από το υπουργείο. Προβλέπεται η βελτίωση σε μήκος περίπου 13,8 χλμ. της 38ης επαρχιακής οδού Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο, που συνδέει την 82η εθνική οδό «Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Πύλος» με την 9η εθνική οδό «Πάτρα –Πύργος-Κυπαρισσία-Πύλος-Μεθώνη».
Θα εφαρμοστεί διατομή πλάτους 11 μ., με εξαίρεση ορισμένα τμήματα όπου η διατομή θα έχει πλάτος 7,5 μέτρων. Περιλαμβάνονται έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης, έξι ισόπεδοι κόμβοι, μια ισόπεδη κυκλική πλατεία, καθώς και έργα αποκατάστασης παράπλευρου και εγκάρσιου δικτύου μήκους 3,1 χλμ. Στα προβλεπόμενα χρήματα έχουν συμπεριληφθεί οι δαπάνες για μετακινήσεις δικτύων, αρχαιολογικές εργασίες και έρευνες, καθώς και απαλλοτριώσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου