http://ppress.gr/?p=20063
Στο τέλος του 2014  αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία η Γέφυρα της Τσακώνας μας διαβεβαίωναν δια στόματος υπουργού το Καλοκαίρι… 
 
Στις αρχές Ιανουαρίου μας διαβεβαιώνουν τώρα οι συνήθεις ύποπτοι…
 
Ας ελπίσουμε το Πάσχα που θα κατέβουμε για τον οβελία να έχει παραδοθεί, λέμε εμείς…
Πρόκειται για μια τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003. Η κατασκευή της ξεκίνησε το 2008, ενώ το συνολικό κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 19 εκατ. ευρώ.
Η γέφυρα αποτελεί το τελευταίο ανολοκλήρωτο κομμάτι του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα του αυτοκινητόδρομου Τρίπολη – Καλαμάτα.
Έχει μέγιστο ελεύθερο άνοιγμα 300 μέτρα, είναι η δεύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος, μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως.
Το έργο αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Το άνοιγμα των 300 μ. γεφυρώνεται εν μέρει με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος καλύπτεται με δύο χαλύβδινα τόξα από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας.
Το συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητόδρομου κατασκευάστηκε σταδιακά την περίοδο 1991 – 2000 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και δόθηκε στην κυκλοφορία το 2000. Όμως, το 2003 ο δρόμος κατολίσθησε.
«Στη θέση της καταστροφικής διαδικασίας, που συντελέστηκε εδώ πριν πολλά χρόνια λόγω κακοτεχνιών, συντελείται σήμερα ένα μεγάλο επίτευγμα της μηχανικής. Ένα σπουδαίο έργο, το οποίο κατασκευάζουν Έλληνες μελετητές και κατασκευαστές, Έλληνες επιστήμονες, μηχανικοί και νομίζω, ότι γι” αυτό χρειάζονται συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια. Προσπαθούμε κάθε μέρα όλο και περισσότερο, να δώσουμε στους Έλληνες πολίτες ασφαλείς δρόμους. Να δώσουμε στους νέους Έλληνες επιστήμονες δουλειές. Μέσα από αυτά τα έργα δημιουργούνται χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και ταυτόχρονα προστιθέμενη αξία στις περιοχές, που αναπτύσσονται τουριστικά» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στην περιοχή τον περασμένο Αύγουστο.
Εκτός από το χρονοδιάγραμμα παράδοσης της γέφυρας της Τσακώνας πολλά έχουμε ακούσει από τον υπουργό, αλλά και δια στόματος πρωθυπουργού για τον περιφερειακό της Καλαμάτας. Όλοι επέμεναν ότι θα παραδοθεί στην ώρα του. Όλοι διαψεύδονται πανηγυρικά εκτός από εμάς εδώ! 
Όσο για τον υπό ολοκλήρωση νέο αυτοκινητόδρομο «Λεύκτρο – Σπάρτη» μήκους 47 χλμ. όπου το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου σύμφωνα με τον υπουργό το καλοκαίρι που μας πέρασε άγγιζε το 90% επικρατεί ακόμα σιγή ιχθύος για να επιβεβαιωθούμε για άλλη μια φορά!!!