Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Όσο για τον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτα- Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, το κομμάτι Καλαμάτα- Ριζόμυλος σημειώθηκε ότι είναι ώριμο ως έργο, το κομμάτι Ριζόμυλος- Σουλινάρι δεν είναι ώριμο καθώς λείπουν η Μελέτη Τεχνικών Έργων καθώς και οι γεωτεχνικές μελέτες.

Συνάντηση Θ. Πετράκου, με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για Αεροδρόμιο, Καλό Νερό –Τσακώνα και Καλαμάτα – Ριζόμυλος
     25/11/2014
 «Για τον αυτοκινητόδρομο Καλό Νερό-Τσακώνα απαιτείται μόνο η υλοποίηση της Οριστικής Μελέτης Τεχνικών Έργων και ορισμένες γεωτεχνικές μελέτες, καθώς η ΜΠΕ είναι ήδη εγκεκριμένη ώστε να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο.» Αυτή την ενημέρωση έκαναν υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΟΜΕΔΙ στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θανάση Πετράκου μετά από σχετική ερώτηση του κατά την διάρκεια της συνάντησης του με  το υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο υπουργός από την πλευρά του δεσμεύτηκε να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να εκπονηθεί η Οριστική Μελέτη Τεχνικών Έργων, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ώστε να μπορεί να προκηρυχτεί η υλοποίηση του έργου σύντομα.
Όσο για τον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτα- Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, το κομμάτι Καλαμάτα- Ριζόμυλος σημειώθηκε ότι  είναι ώριμο ως έργο, το κομμάτι Ριζόμυλος- Σουλινάρι δεν είναι ώριμο καθώς λείπουν η Μελέτη Τεχνικών Έργων καθώς και οι γεωτεχνικές μελέτες. Τέλος ενημέρωσαν τον κ. Πετράκο ότι στο τέλος του χρόνου θα κηρυχτούν οι απαλλοτριώσεις.

Ο κ. Πετράκος ζήτησε να ενημερωθεί  για το σιδηροδρομικό δίκτυο και αν θα επαναλειτουργήσει ο προαστιακός της Μεσσηνίας. Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα ενημερώσει για αυτό το θέμα αλλά και για  την οριστικοποίηση των αποφάσεων για το Καλό Νερό – Τσακώνα,  σε περίπου 15 ημέρες το βουλευτή, σε νέα συνάντηση.
Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος, κατά την συνάντηση του με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ Χρυσοχοΐδη  ζήτησε απαντήσεις στα ερωτήματα που είχε διατυπώσει στην επίκαιρη ερώτηση, η οποία δεν είχε απαντηθεί από τον κ. Υπουργό, για την προώθηση των έργων αναβάθμισης του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Συγκεκριμένα επανέλαβε ότι απαιτείται:
Να γίνει επιτέλους η απαλλοτρίωση των 44 στρεμμάτων για να δημιουργηθεί νέος χώρος αφίξεων-αναχωρήσεων αλλά και να μεγαλώσει ο χώρος στάθμευσης του αεροδρομίου.
Η επέκταση και συντήρηση του κτηρίου του σταθμού του κρατικού αερολιμένα
Η δημιουργία χώρου στάθμευσης καθώς και πίστα προσγείωσης ελαφρών αεροσκαφών.
Η ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης –απογείωσης και των τροχοδρόμων,
Η κατασκευή πύργου ελέγχου και βοηθητικού κτηρίου,
Ο εκσυγχρονισμός του ηλεκτρικού δικτύου και δικτύου φωτισμού,
Η προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού και ραδιοβοηθήματα.
Ο Υπουργός και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, δεσμεύτηκαν ότι:
Τον Ιανουάριο του 2015 θα δημοπρατηθεί η επέκταση του κτιρίου του αερολιμένα, ενώ σχεδιάζεται και ο εκσυγχρονισμός των Η/Ζ του κτιρίου
Τον Φεβρουάριο του 2015 θα δημοπρατηθεί η δημιουργία χώρου στάθμευσης και πίστας ελαφριών αεροσκαφών, στην έκταση των 30 στρεμμάτων που παραχώρησε το ΓΕΑ στην ΥΠΑ.
Για την απαλλοτρίωση των 44 στρεμμάτων, δεσμεύτηκαν ότι θα επιταχύνουν τις διαδικασίες
Όσον αφορά στα θέματα της κατασκευής του Πύργου Ελέγχου και της ανακατασκευής του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης, ο κ. Υπουργός είπε ότι υπεύθυνο είναι το Υπουργείο Άμυνας, το οποίο μέχρι στιγμής δεν τα έχει εντάξει σε κανένα από τα επιδοτούμενα προγράμματα της ΕΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου