Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

το έργο Ριζόμυλος – Καλαμάτα είναι σημαντικό διότι θα βελτιώσει την πρόσβαση προς τις αναπτυσσόμενες τουριστικά περιοχές Πύλου-Μεθώνης και Κορώνης.


Συνάντηση Θαν. Πετράκου με Γ. Δέδε για Τσακώνα – Καλό Νερό & Καλαμάτα – Ριζόμυλο 04/06/2015
Επίθεση σε Σαμαρά για την εγκατάλειψη από την κυβέρνησή του των δυο έργων
petrakos dedesΟ κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος συναντήθηκε εκ νέου με το Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε για να ενημερωθεί για την εξέλιξη στο Καλό Νερό – Τσάκωνα και Καλαμάτα – Ριζόμυλο.
Ο κ. Δέδες ενημέρωσε τον κ Πετράκο σε ότι αφορά στο δρόμο Καλαμάτα Ριζόμυλο ότι οι αρχικές μελέτες που συντάχθηκαν έπρεπε να επικαιροποιηθούν και ήδη έχουν προωθηθεί για έλεγχο οι μελέτες οδοποιίας, κόμβων, υδραυλικών, τεχνικών έργων, σήμανσης – ασφάλισης, η/φ και κτηματολόγιο. Απαιτείται να γίνει εισήγηση στο Σ.Δ.Ε. που θα περιλαμβάνει α) την έγκριση της Οριστικής Μελέτης Οδοποιίας και κόμβων ώστε ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός να συνάδει με τους εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και β) την διαδικασία ελέγχου -επικαιροποίησης του συνόλου των μελετών στα πλαίσια της Υ.Α.20554/2010(ΦΕΚ Β’644) δεδομένου ότι οι μελέτες συντάχθηκαν εκτός πλαισίου Ν.3316/05.
Σύμφωνα με τον κο Δέδε ο εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης των διαδικασιών για την ωρίμανση των μελετών είναι το τέλος του 2015 και ο προϋπολογισμός κατασκευής των έργων ανέρχεται σε 75-80 εκ. ευρώ χωρίς τις απαλλοτριώσεις.
Στην συνέχεια ο κος Δέδες ενημέρωσε τον κ. Πετράκο για το έργο Καλό Νερό Τσακώνα:
Το έργο αυτό με ευθύνη της Κυβέρνησης Σαμαρά αφαιρέθηκε από το αντικείμενο του έργου της Ολυμπίας Οδού και τώρα καλείται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ να το υλοποιήσει. Για το συγκεκριμένο έργο δεν είχε υποβληθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση φάκελος για ένταξη στα μεγάλα έργα.
Η σημερινή κυβέρνηση προχώρα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ενταχθεί στα μεγάλα έργα και να υλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατό. Για να προκηρυχτεί το έργο απαιτείται η εκπόνηση και ολοκλήρωση μια σειρά μελετών (Οριστική Μελέτη Οδοποιίας, Μελέτη Σήμανσης Ασφάλισης, Μελέτη Οδικής Ασφάλειας, Υδραυλική Μελέτη, Στατικές Μελέτες, Γεωλογικές Μελέτες – Γεωτεχνικός Σχεδιασμός, Περιβαλλοντικές Μελέτες, Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες, Κτηματογράφηση & Κτηματολόγιο Και Μελέτη Οδοστρωμάτων) προϋπολογισμού 6.000.000 ευρώ. Οι οποίες και θα ενταχθούν στο ΠΔΕ άμεσα ώστε να προκηρυχθούν
Τέλος όσον αφορά το έργο απαιτείται κήρυξη, νέων απαλλοτριώσεων για τον προσδιορισμό του αναγκαίου χώρου εκτέλεσης του έργου , που θα προκύψει με βάση τα στοιχεία της οριστικής μελέτης οδοποιίας και της μελέτης αποχέτευσης-αποστράγγισης από την οποία θα προκύψει και η τελική διάταξη των έργων αποχέτευσης /αποστράγγισης.
Συνεπώς η πορεία του έργου είναι δρομολογημένη και η σημερινή ηγεσία τόσο του Υπουργείου όσο και της Γενικής Γραμματείας Υποδομών προσπαθεί να διορθώσει λάθη και παραλήψεις των προηγούμενων κυβερνήσεων που τορπίλισαν το συγκεκριμένο έργο.
Ο κος Πετράκος από την πλευρά του ευχαρίστησε τον κ Δέδε τόσο για την αναλυτική ενημέρωση αλλά και για τις ενέργειες του ώστε αυτά τα δυο σημαντικά έργα για τον Νομό Μεσσηνίας να υλοποιηθούν.
Ο κ. Πετράκος σε δήλωσή του κατηγόρησε τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για την εγκατάλειψη των δύο αυτών αναπτυξιακών έργων από την κυβέρνησή του λέγοντας:
«Δυστυχώς για τους Μεσσήνιους συμπολίτες μου αν και η Μεσσηνία είναι τόπος καταγωγής του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά η κυβέρνηση του με τις πράξεις της και τις παραλήψεις της τορπίλισε την υλοποίηση δυο τόσο σημαντικών για τον τόπο έργων. Εκεί, βέβαια, που ξεπέρασε κάθε όριο η Νέα Δημοκρατία είναι η Ολυμπία Οδός για την οποία έκανε και επίκαιρή επερώτηση ρωτώντας για την πορεία του έργου. Παραγνωρίζοντας βέβαια το γεγονός ότι με την αναθεώρηση της παραχώρησης η ΝΔ και ΠΑΣΟΚ χάρισαν 250 εκατομμύρια και συγχρόνως δεχτήκαν να περικοπεί το φυσικό αντικείμενο κατά 60%, δηλαδή το Πάτρα-Πύργος και το Καλό Νερό-Τσακώνα. και το πιο εκνευριστικό στην όλη υπόθεση είναι η αποκάλυψη που έκανε ο Αναπληρωτής Υπουργός ότι δεν είχε κατατεθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση ο φάκελος μεγάλου έργου για το έργο Καλό Νερό Τσακώνα καθώς υπολείπονταν μια σειρά από μελέτες.»
Τέλος ο κος Πετράκος τόνισε ότι και το έργο Ριζόμυλος – Καλαμάτα είναι σημαντικό διότι θα βελτιώσει την πρόσβαση προς τις αναπτυσσόμενες τουριστικά περιοχές Πύλου-Μεθώνης και Κορώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου