Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Καμία δέσμευση για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος στην ομιλία Χαρίτση

Στο πλαίσιο της συζήτησης που ακολούθησε την ομιλία του στην Μεσσήνη στις ερωτήσεις που εγιναν ,  σχετικά και με τον δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος. ο υφυπουργός παρέπεμψε στις δηλώσεις του γεν. γραμματέα Υποδομών Γιώργου Δέδε, τονίζοντας όμως πως «θα πρέπει να πάψει η σπέκουλα η οποία γίνεται το τελευταίο διάστημα για το συγκεκριμένο έργο». Είπε πως αναμένονται οι μελέτες του "Μορέα" και πως σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθούν πρακτικές του παρελθόντος, όπως «όταν εντάχθηκε λίγες ώρες πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015, χωρίς να έχουν δεσμευτεί πόροι». «Εργο κατασκευαστικό ειδικά τέτοιου μεγέθους, χωρίς εξασφαλισμένους πόρους, δεν υπάρχει» τόνισε, συμπληρώνοντας πως «χρειάζεται σοβαρότητα και σχεδιασμός».


Γιώργος Δέδες: Μίξη υπάρχουσας και νέας χάραξης για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος…


Γιώργος Δέδες και Παναγιώτης Νίκας Γιώργος Δέδες και Παναγιώτης Νίκας
 
ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΝΙΚΑ, ΤΣΩΝΗ, ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
Τη χρυσή λύση ώστε να τους έχει όλους ευχαριστημένους βρήκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες, ο οποίος όμως θα πρέπει να βρει και τα απαιτούμενα χρήματα, όσον αφορά το δρόμο Καλαμάτας-Ριζόμυλου. Είπε ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα που υπήρχαν στο παρελθόν, ώστε να κατασκευαστεί ο δρόμος σε αποκλειστικά νέα χάραξη, οπότε ο δρόμος σε κάποια σημεία θα ακολουθεί την υφιστάμενη χάραξη και σε άλλα την καινούργια. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από Καλαμάτα ως Πάμισο ο Γιώργος Δέδες είπε ότι ο δήμαρχος Καλαμάτας ορθώς πράττει και ζητάει την καινούργια χάραξη…
Ο Γιώργος Δέδες σήμερα επισκέφθηκε την Καλαμάτα και είχε συνεργασία και για το συγκεκριμένο ζήτημα με το δήμαρχο, Παναγιώτη Νίκα ενώ αύριο θα συναντηθεί με τους δημάρχους Μεσσήνης, Γιώργο Τσώνη και Πύλου-Νέστορος, Δημήτρη Καφαντάρη.
Ο γραμματέας του υπουργείου Υποδομών τόνισε, όσον αφορά το τι θα γίνει με το δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος, πως «δεν υπάρχουν προδιαγραμμένες λύσεις στο μυαλό της πολιτικής ηγεσίας. Με την έννοια ότι τις επιστημονικές λύσεις τις δίνουν οι επιστήμονες που θα κάνουν τη μελέτη. Το τι θα προτείνουμε ως βέλτιστη επιστημονική λύση εξαρτάται πρωτίστως από τους μελετητές που θα μας καθοδηγήσουν στα καλύτερα σενάρια και ταυτόχρονα θα το συνδυάσουμε και με τα αιτήματα των Δήμων και των τοπικών φορέων.  Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε μελετητική λύση οριστική αν δεν υπάρξει προηγουμένως διαβούλευση».
ΜΙΞΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΧΑΡΑΞΗΣ
Στη συνέχεια ο κ. Δέδες έγινε πιο συγκεκριμένος, σημειώνοντας τα εξής: «Έχουμε αρκετά εναλλακτικά σενάρια σε σχέση με το πώς μπορεί να γίνει αυτός ο δρόμος. Οι μελετητές θα επιλέξουν και θα προτείνουν τα καλύτερα για να αξιολογήσουμε. Οι λύσεις που φαίνονται από άποψη κόστους, από άποψη χρόνου υλοποίησης αλλά κυρίως από άποψη δυνατότητας διάθεσης πόρων, είναι η χρησιμοποίηση και τμημάτων του υπάρχοντος δικτύου αλλά και βελτιωμένες χαράξεις, παραλλαγές και νέες διαδρομές ταυτόχρονα. Ο Δήμος Καλαμάτας ορθώς από την πλευρά του έχει θέσει το ζήτημα των πρώτων χιλιομέτρων αυτού του οδικού άξονα με τρόπο που θα αποσυμφορίζει κυκλοφοριακά και την πόλη της Καλαμάτας αλλά ταυτόχρονα θα δίνει καλύτερες προσβάσεις σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος. Είναι ένα σενάριο που θα συζητήσουμε και με το δήμαρχο. Δεν υπάρχουν έτοιμες ή προδιαγεγραμμένες λύσεις. Ξέρουμε ότι οι αρχικές λύσεις είχαν κοστολόγιο στα δεδομένα άλλων εποχών, σήμερα όμως έχουμε άλλα πράγματα και στα επόμενα χρόνια ξέρουμε περίπου που μπορούμε να κινηθούμε από άποψη διάθεσης πόρων, άρα πρέπει να επιλέξουμε ένα έργο που και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και ολόκληρο το μπάτζετ του θα πρέπει να είναι τέτοιο που να μπορεί να υλοποιηθεί».
Στ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου