Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011
Αρνείται ο Μαλαπάνης τη διαπλοκή με "Μορέα"
Με επιστολή του προς την εφημερίδα «Δημοκρατία», που είχε κάνει λόγο για παιχνίδια διαπλοκής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
Προσπάθεια να επαλειφθούν οι όποιες υπόνοιες προκάλεσε το προχθεσινό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Δημοκρατία» σχετικά με την παραίτησή του από τη θέση του αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας, δίνοντας σχετικές διευκρινίσεις, κατάβαλλε ο Χρ. Μαλαπάνης. Σε επιστολή του προς το διευθυντή σύνταξης της εφημερίδας, αφού τον ευχαριστεί για τα καλά λόγια προς το πρόσωπό του (και συγκεκριμένα για τη συμβολή του στην εκλογή του συνδυασμού του κ. Τατούλη), παραθέτει την ακριβή πρότασή του για το οδικό έργο πρόσβασης από το νέο εθνικό δρόμο στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, η οποία και περιλαμβάνεται στην εισήγησή του για τον εκσυγχρονισμό του αερολιμένα. Ο κ. Μαλαπάνης σημειώνει πως πρότεινε να αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο και να ζητήσει από το υπουργείο Υποδομών και Δικτύων, στο πλαίσιο της υπό αναθεώρηση σύμβασης παραχώρησης, να αναλάβει η ανάδοχος του εθνικού δρόμου Κόρινθος – Καλαμάτα, εταιρεία «Μορέας», την κατασκευή τμήματος 400 μέτρων από τη δυτική απόληξή του στην περιοχή «Καρυδιά» μέχρι τον κόμβο του αεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένου και αυτού, «ως συνέχεια του οδικού σκέλους που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο με την 82η εθνική οδό, Ασπρόχωμα – Μεσσήνη».Προσθέτει δε, ότι «25 εκατομμύρια ευρώ κοστολογείται η συνολική δαπάνη των 10 επεμβάσεων που προτείνονται για το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, όπως διατυπώνονται στην εισήγησή μου, κι όχι μόνο του προαναφερόμενου οδικού τμήματος. Το κόστος του τμήματος αυτού και του κόμβου υπολογίζεται στο 1 περίπου εκατομμύριο ευρώ και το σπουδαιότερο, δε θα βαρύνει το Δημόσιο, αφού προτείνεται να ενταχθεί στη διαδικασία του όλου έργου, δηλαδή την αυτοχρηματοδότηση».Τέλος, επισημαίνει ότι «το σημείο αυτό της εισήγησής μου, στη διάσταση που πραγματικά τέθηκε, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εκληφθεί ως “παιχνίδι διαπλοκής”, όπως εμφανίζεται στην εφημερίδα σας η συγκεκριμένη πρότασή μου, αλλά σαν μία αυτονόητα λογική πρόταση για την άμεση και ασφαλή σύνδεση του αεροδρομίου με τη Νέα Εθνική Οδό». Εφημερίδα «Δημοκρατία»Το ρεπορτάζ της εφημερίδας είχε τίτλο «Παιχνίδια διαπλοκής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου» και σε αυτό αναφέρονταν τα εξής: «Σε διάλυση φαίνεται πως οδηγείται -με φόντο παιχνίδια διαπλοκής- το αντινεοδημοκρατικό συνονθύλευμα που δημιούργησε ο Πέτρος Τατούλης για να κερδίσει την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει μετά τη χθεσινή παραίτηση του αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας Χρήστου Μαλαπάνη, ο οποίος προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ και θεωρείται εκείνος που επί της ουσίας έδωσε τη νίκη στον κ. Τατούλη, καθώς κατάφερε και συγκράτησε τις δυνάμεις του κυβερνώντος κόμματος σε όλη την Πελοπόννησο, δυνάμεις οι οποίες αντιδρούσαν στην προοπτική στήριξης του πρώην υφυπουργού των κυβερνήσεων της Ν.Δ.Αφορμή για την εδώ και καιρό υποβόσκουσα κρίση στις σχέσεις Τατούλη - Μαλαπάνη αποτέλεσε το άδειασμα του περιφερειάρχη στον αντιπεριφερειάρχη του κατά τη διάρκεια του προχθεσινού Περιφερειακού Συμβουλίου.Συγκεκριμένα, ο κ. Τατούλης άφησε τον κ. Μαλαπάνη να εισηγηθεί το θέμα για τα έργα αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας. Στη συνέχεια πήρε το λόγο και δήλωσε ότι η εισήγηση του κ. Μαλαπάνη δεν τον ικανοποιεί. Προφανώς γιατί ο αντιπεριφερειάρχης ζήτησε να αναλάβει το έργο της κατασκευής του δρόμου από τη δυτική απόληξη της πόλης (περιοχή Καρυδιά) προς το αεροδρόμιο, συνολικού κόστους περίπου 25.000.000 ευρώ, η εταιρεία Μωρέας (κοινοπραξία των εταιρειών ΑΚΤΩΡ και Intracom), που έχει αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και του κλάδου Λεύκτρο - Σπάρτη για 30 χρόνια.Έτσι, ο κ. Τατούλης ζήτησε από το Περιφερειακό Συμβούλιο να πάρει απόφαση για τη σύσταση επιτροπής με επικεφαλής την αντιπεριφερειάρχη Ντίνα Νικολάκου και τη συμμετοχή των περιφερειακών συμβούλων Σωτήρη Παναγιωτόπουλου και Παναγιώτη Αλευρά, ώστε σε ένα μήνα να έχει εξαντληθεί το θέμα.Είπε ότι η επιτροπή θα κάνει χρήση της εισήγησης Μαλαπάνη και θα εξετάσει τα πιθανά σενάρια λειτουργίας και ανάπτυξης του αεροδρομίου και ζήτησε να μπει σε ψηφοφορία η πρωτοβουλία του, ζητώντας ταυτόχρονα την αναβολή του θέματος.Στην πρόταση του περιφερειάρχη υπήρξαν αντιδράσεις από όλες τις παρατάξεις της μειοψηφίας. Από την πλευρά της μείζονος μειοψηφίας οι αντιδράσεις ήταν τυπικού, διαδικαστικού χαρακτήρα, καθώς ο Δημήτρης Δράκος ευθυγραμμίστηκε και δήλωσε ότι συμφωνεί με τον κ. Τατούλη πως δεν είναι ολοκληρωμένη η εισήγηση.Όλα αυτά οδήγησαν τον κ. Μαλαπάνη να τηλεφωνήσει, χθες, στον κ. Τατούλη και να του υποβάλει την παραίτησή του, την οποία ο περιφερειάρχης έκανε δεκτή, ευχαριστώντας τον για τη μέχρι σήμερα συνεργασία.Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Δημήτρης Δράκος, με δήλωσή του έκανε λόγο για παραίτηση που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου και “δυστυχώς πιστεύω ότι αυτή η παραίτηση είναι μόνο η αρχή, με ό,τι αρνητικό συνεπάγεται για την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και την προοπτική της Πελοποννήσου”».
Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου