Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Η δημοτική ανικανότητα
Λαέρτης ο Πύλιος
«che palle ?»[1] Οδυσσέας
Εισαγωγή: Ονομάζεται Δημοτική ανικανότητα [2] το πολιτικό φαινόμενο/πάθηση κατά το οποίο ένας δημοτικός άρχοντας αδυνατεί να κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα και με σχετική επιτυχία. Η πάθηση αυτή, παρότι διαδεδομένη στον κομματικό δημοτικό πολιτικό πληθυσμό, πλήττει κυρίως τους κομματόσκυλα [3] και γαστερόποδαρους δημάρχους που χρίστηκαν υποψήφιοι δήμαρχοι από τους αρχηγούς του δικομματισμού. Έτσι, λέγεται πως ο βλαχόκομματόδήμαρχος (κλασικό παράδειγμα), δεν μπορούσε να περπατάει και να μασάει τσίχλα ταυτόχρονα, πράγμα που προκάλεσε πολλές ερωτήσεις. Το αποκορύφωμα σ' αυτή την κλίμακα της ανικανότητας αποτελεί ο "νεοφιλελεύθερος νάρκισσος δήμαρχος ", ο οποίος φαίνεται να μην μπορεί να κάνει δύο οποιαδήποτε πράγματα ταυτόχρονα, όπως να σκέφτεται και να μιλάει, ή να καταπίνει
μπρέτσελ και να αναπνέει. Η δημαρχιακή ανικανότητα προκύπτει από την πασίγνωστη αρχή της απροσδιοριστίας, η οποία, βεβαίως, δεν έχει καμία σχέση με την αρχή της αβεβαιότητας. Η τελευταία λέει, όπως όλος ο κόσμος γνωρίζει, ότι "Τα πάντα είναι αβέβαια", ενώ η πρώτη λέει ότι, όσο μικρότερο είναι κάτι, τόσο καλύτερα είναι να μην το κοιτάς, γιατί θα το σπάσεις.
Λέξεις κλειδιά:
αρχή της απροσδιοριστίας, αρχή της αβεβαιότητας. Άλμπερτ Αϊνστάιν, Aρχή της Ασχετοσύνης, η εποχή του χάους, η εποχή των ποντίων, Δημοτική ανικανότητα βαρεμάρα, η ενέργεια, η ταχύτητα, ο χρόνος και ο όγκος, Όμηρος, Οδυσσέας
Για να υπολογίσει κάποιος την δημοτική ανικανότητα θα πρέπει να γνωρίζει ότι ζούμε στη εποχή
1. Του χάους: όπου Ο καθένας κάνει ό,τι θέλει αφού ακόμη οι φυσικοί νόμοι δεν έχουν ψηφιστεί.
2. Των Ποντίων: όπου ο νάρκισσοδήμαρχος ( ή αλλιώς Μητρομπαρόκ) με τις ευλογίες του αρχηγού Τόνι σύνταξε ένα γκρουπ δημοτικών αποφάσεων για να μπει ο δήμος σε μια τάξη. Απόσπασμα του λόγου του: «Επιτέλους ήλθε η ώρα και η στιγμή να αποφασίσουμε δια την τύχη του δήμου μας. Αυτό το γκρουπ δημοτικών αποφάσεων με την ευλογία του μητροπολίτη θα βάλλει εις μία αγία, καθολική, αποστολική και οριστική τάξη το δήμο μας, ούτως ώστε ο καθείς να μπορεί να προβλέψει με απόλυτη
ακρίβεια την έκβαση των προσπαθειών μου εις τους αιώνας των αιώνων. Αμηηηηηήννν».
Με αυτά τα δεδομένα οι ειδήμονες της πολιτικής προσπάθησαν να καταλάβουν τι στο καλό γίνεται στο δήμο. Ο Τόνι που τους συμβουλεύτηκε δεν μπορούσε να χωνέψει πως ο καθείς να μπορεί να προβλέψει ότι θα υπάρξει οριστική τάξη στο δήμο όταν για κάθε βλακεία υπάρχει πάντα μεγαλύτερη και ότι με τίποτε δε ξεπερνάει τη γρουσουζιά του Κόμη Δρακουμέλ [4]. Για να σιγουρέψει την «επανεκκίνηση» της οριστικής τάξης, αποφάσισε λοιπόν, μπας και σωθεί ο δήμος, να δώσει εντολή στους ειδήμονες της πολιτικής να βρουν λύση στη βάση των δυο απαράβατων αρχών της χρονομηχανής του
Άλμπερτ Αϊνστάιν [5]:
Aρχή της Ασχετοσύνης: Όλες οι απόψεις είναι ισοδύναμες, αφού ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του.
Αρχή ότι Τίποτε δε μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα της απόλυτης βλακείας
Οι ειδήμονες της πολιτικής έλυσαν το πρόβλημα και μετέφεραν τα αποτελέσματα στο αρχηγό Τόνι ως εξής:
Το επιτελείο του δημάρχου μπορεί να λέει το μακρύ του και το κοντό του. (Αρχή της ασχετοσύνης)
Όταν μια κοτσάνα εκτοξεύεται από τα κοκόσαΐνια ή τους ανθυποκλητήρες της δημαρχίας, όσο πιο γρήγορη είναι, τόσο πιο ελαφρά περνά.
Λ΄=Λ/(1-υ/μ)^(1/2) όπου Λ το μήκος της κοτσάνας, υ2 η ταχύτητά της και μ η σταθερά Μητσοτάκη
Όσο πιο γρήγορα κινείται η κοτσάνα, τόσο πιο πολύ πάει πιο αργά ή πιο γρήγορα.
τ=τ0/(1-υ/μ)^(1/2)
Όσο πιο μεγάλη φόρα πάρουν τα κοκόσαΐνια και οι ανθυποκλητήρες της δημαρχίας τόσο πιο πολύ βαριέσαι να σταματάς ή να επιταχύνεις.
ν=ν0/(1-υ/μ)^(1/2) όπου ν η βαρεμάρα.
Από τα παραπάνω προκύπτει:
Η δύναμη που χρειάζεται για να φτάσεις τη γρουσουζιά του Μητσοτάκη είναι άπειρη.
( ν-> άπειρο όταν υ-> μ )
Οτιδήποτε πλήρως ασόβαρο δεν έχει κανένα βάρος, άρα κινείται με γρουσούζικη ταχύτητα. Οτιδήποτε έστω και λίγο σοβαρό, κινείται πιο αργά.
(όχι βάρος καμία βαρεμάρα άρα ν=0, λίγο βάρος λίγη βαρεμάρα)
Όσο πιο γρήγορα κινείται η κοτσάνα τόσο πιο πολύ ζει.
δτ΄= δτ* (το γνωστό) όπου δτ η διάρκεια ζωής
Έχουν τα κοκόσαΐνια ή οι ανθυποκλητήρες της δημαρχίας τόση ενέργεια όση το βάρος τους και περισσότερη, μόνο που για να βγει, θα σου βγάλουν το
λάδι.
Ε=νμ2
Εδώ η βαρεμάρα, η ενέργεια, η ταχύτητα, ο χρόνος και ο όγκος ταυτίζονται, ώστε να καμπυλώνονται σε υπέροχες καμπύλες όπως αυτές της
Πετρούλας. Σύμφωνα με τη φυσική οι καμπύλες αυτές έλκουν τα πάντα στο πέρασμά τους ίσως τόσο ισχυρά που ούτε η γρουσουζιά του Μητσοτάκη δε μπορεί να ξεφύγει . Όμως αυτό δεν είναι αρκετό για μια επανεκκίνηση της οριστικής τάξης στο δήμο. Αν όλα αυτά σας μπερδεύουν, μην ανησυχείτε! Δείτε τις εξισώσεις που ακολουθούν· θα σας μπερδέψουν ακόμη περισσότερο.
Οι βασικές εξισώσεις είναι:
που σημαίνει ότι, όταν έχεις την κατάλληλη πολιτική θέση (x), δεν έχεις την απαιτούμενη πολιτική ορμή (p), ενώ όταν έχεις την απαιτούμενη πολιτική ενέργεια (E), δεν είναι ποτέ κατάλληλος ο πολιτικός χρόνος (t). Οι δύο αυτές σχέσεις αποτελούν τη βάση της δημοτικής ανικανότητας στη λήψη αποφάσεων για την λύση των καθημερινών δημοτικών προβλημάτων . Όλα
τα άλλα [6] ακολουθούν.
Συμπέρασμα : Το φαινόμενο της δημοτικής ανικανότητας δεν έχει καμία (μα, καμία!) σχέση με το, επίσης συχνό, φαινόμενο που παρατηρείται: όταν ξεκινά κανείς να κάνει μια δουλειά, πρέπει πρώτα να γίνει κάποια άλλη, με αποτέλεσμα όλες οι δουλειές να παραμένουν ημιτελείς. Αυτά είναι φαινόμενα που μόνο ο όμηρος μπορεί να εξηγήσει. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: o Οδυσσέας δεν είχε την πάθηση της ανικανότητας γιατί έκανε πολλά πράγματα ταυτόχρονα όπως όταν τον κρατούσε ο κύκλωπας Πολύφημος έκανε τρία πράγματα ταυτόχρονα για να δραπετεύσει: πέρασε κάτω από τα ανοικτά πόδια του, κοίταζε προς τα πάνω και είπε «CHE PALLE?»
Πηγές:
[1] www.risateonline.it/.../che-palle: :" "CHE PALLE"(ΤΙ Α@@@ΔΙΑ) come disse Ulisse quando passò sotto le gambe di Polifemo [2] www.arxaiaithomi.gr -Τα κανόνια του Ναυαρίνου Η «φάβα» της ανικανότητα στο δήμο Πύλου-Νέστορος έχει λάκκο; Δήμος πενέστερος ημών ων ουδέν πώποτε ένεκα χρημάτων Λαέρτης ο Πύλιος [3]www.arxaiaithomi.gr -Τα κανόνια του Ναυαρίνου : Κομματόσκυλα ούτε νόμο σέβεσθε, ούτε ψόγο ντρέπεστε Λαέρτης ο Πύλιος [4]. www.mazanet.gr/forum/index.php?topic...
Η ιστορία του Κόμη Δράκουλα [5]: el.wikipedia.org/wiki/Άλμπερτ_Αϊνστάιν Άλμπερτ Αϊνστάιν [6] frikipaideia.wikia.com Ζουν ανάμεσά μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου