Μεσσηνία: Οι δρόμοι που ΔΕΝ θα γίνουν, λόγω…συμφερόντων και υποτέλειας!
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Δεν πρόκειται να γίνουν οι δρόμοι στη Μεσσηνία,παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός, πως ουδείς αρμόδιος παράγοντας λέει την αλήθεια στον Πρωθυπουργό, του οποίου είναι δεδομένη η επιθυμία (βούληση), όπως λένε αρκετοί!
Άλλωστε αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα.
Με τον “φόβο” μη τυχόν… στεναχωρήσουν τον Αντώνη Σαμαρά, υπουργοί, Δήμαρχοι και Περιφέρεια ιδιαίτερα η Αποκεντρωμένη, λένε συνεχώς…”yes”.
Μάλιστα, ορισμένοι πλειοδοτούν, έναντι των “συναδέλφων” τους, αφήνοντας να εννοηθεί πως έχουν μιλήσει…πολύ ψηλά!
Ενας ακόμη σημαντικός λόγος, που οι “αρμόδιοι” λένε διάφορες ανακρίβειες, είναι το γεγονός πως θέλουν να εξασφαλίσουν την …εύνοια των Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου και Γιώργου (Λεωνίδα) Μπόμπολα.
Πέρα όμως της “επιθυμίας” και των συμφερόντων, υπάρχει και η σκληρή πραγματικότητα!
ΤΟ ΚΑΛΑΜΆΤΑ- ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ
Σήμερα, θα αποκαλύψουμε το γιατί δεν θα γίνει ο πολυσυζητημένος δρόμος Καλαμάτα-Ριζόμυλος, (στην παραλιακή …χάραξη), σύμφωνα με τη νεα χάραξη με τη μελέτη που πληρώθηκε απο τον Κωνσταντακόπουλο, όταν ήταν νομάρχης ο Δ. Δράκος.
1ο. Ο δρόμος, λένε θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Για να γίνει αυτό, πρέπει να απενταχθούν άλλα έργα, αφού ηδη έχει καλυφθεί το σχετικό διαθέσιμο πόσο, απο ώριμα έργα σε όλη τη χώρα.
2ο. Ακόμη και να απενταχθούν άλλα έργα, δεν προλαβαίνει το χρονικό όριο του 2015 για την ολοκλήρωσης του, όπως ορίζεται απο την Ε. Ε.
3ο. Οι “παρεμβάσεις” που έδωσε ο Γ. Γ Μανώλης Αγγελάκας, προκειμένου να μειωθούν οι αντιδράσεις του Δημοτικού Συμβουλίου της Μεσσήνης, μόνο…γέλια προκαλούν στον τεχνικό κόσμο. Αυξάνουν το κόστος τουλάχιστον κατά 30% και θα ξεπεράσει κατα πολύ, τα 45εκ.ευρώ που αναφέρονται (ανεπισήμως) ως κόστος.
4ο. Η μείωση του ύψους του δρόμου που αναφέρει η …ανακοίνωση Αγγελάκα (και όχι μελέτη), προϋποθέτει μια σειρά άλλα έργα, αφου τα εδάφη εκεί, είναι μειωμένης αντοχής. Πρόκειται για τους γνωστούς οριζόνες της Μεσσήνης.
5ο. Οι απαλλοτριώσεις θα κοστίσουν πολύ περισσότερο απο τα 100εκ.ευρώ, που έχουν αναφερθεί, ενω αναμένονται χρονοβόρες δικαστικές διαμάχες. Τα ποσά των απαλλοτριώσεων επιβαρύνουν τον Κρατικό Προϋπολογισμό και όχι το ΕΣΠΑ.
6ο. Τα παραπάνω έχουν γίνει γνωστά στους Δημάρχους, αλλά αποφεύγουν να δουν την αλήθεια, τουλάχιστον μέχρι τις Δημοτικές εκλογές. Κι αυτό για να μην …απολεσθεί η συμπάθεια του Α. Κωνσταντακόπουλου και κατ´ επέκταση του Α. Σαμαρά!
Η ΠΡΟΤΑΣΗ
Απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου, έχει προταθεί η λύση προκειμένου να γίνει ο δρόμος.
Συγκεκριμένα, να θεωρηθεί ως συνέχεια του δρόμου Παραδείσια-Τσακώνα-Καλαμάτα και απο τον κόμβο στο αεροδρόμιο να συνεχίσει πάνω στον υπάρχοντα μέχρι τον Ριζόμυλο.
Αυτο προϋποθέτει να καταφύγουν σε Μελέτη- Ανάθεση που φυσικά θα την αναλάβει ο…Μορέας του Μπόμπολα.
Ωστόσο είναι η μόνη εφικτή λύση, τόσο χρονικά όσο και …οικονομικά.
Όμως λέγετε ότι έχει αντιδράσει ο Α. Κωνσταντακόπουλος, σε μια τέτοια λύση και μέσω του υπουργείου επιμένουν στην παραλιακή χάραξη.
Οι πολιτικοί παράγοντες γνωρίζουν πως δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ο δρόμος αυτός. Ωστόσο λίγο τους ενδιαφέρει. Προσέχουν οι καλές σχέσεις με τις επιθυμίες αυτών που μπορούν να τους…συντηρήσουν τις “καρέκλες”.
Σε επόμενο θέμα, θα αναφερθούμε στο δρόμο Καλό Νερό-Τσακώνα, Ριζόμυλος-Κορώνη (αρκετά …γαργαλιστική ιστορία), κ.α. Επίσης τι κρύβεται πίσω απο τα υδροπλάνα, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και την …ανάπτυξη που έρχεται στη Μεσσηνία μέσω των πολυτελών μονοκατοικιών (βιλών).
Zorroastris
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου