Φούχτελ: Η Πελοπόννησος βοήθησε να φτιάξουν οι σχέσεις Ελλάδος-Γερμανίας!
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης βρίσκεται στην Γερμανία για μία σειρά σημαντικών επαφών με υψηλόβαθμα στελέχη της Γερμανικής κυβέρνησης. Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης των συμφωνίων που έχει υπογεάψει η Πελοπόννησος με περιφέρειες της Γερμανίας.
Χθές το πρωί ο κ.Τατούλης συναντήθηκε με τον αρμόδιο για τα Ελληνικά θέματα υφυπουργό της Γερμανικής κυβέρνησης κ.Χοακίμ Φούχτελ. Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Norbert Barthle (Βουλευτής του CDU) και ο Gerhard Bauer (Περιφερειάρχης Schwabisch Hall)
Ο κ.Φούχτελ ήταν εξαιρετικά φιλικός και διαχυτικός με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου και είχε μόνο καλά λόγια να πεί για την εμπειρία της επίσκεψης του στην Τρίπολη.
Είπε ότι με πολύ νοσταλγία θυμάται την επίσκεψη αυτή αλλά και την τόλμη του κ.Τατούλη να περπατήσουν μαζί στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας της Πελοποννήσου.
“Ηταν μία μοναδική εμπειρία. Οχι μόνο δεν αισθάνθηκα φόβο αλλά είδα στα πρόσωπα των Πελοποννησίων όλα όσα είχα διαβάσει και ακούσει για τους Ελληνες. Πρόσωπα ανοικτά, καθαρά και αποφασισμένα. Η ευγένεια των Πελοποννησίων με συγκλόνισε και απο την ημέρα εκείνη στην Τρίπολη όλα άλλαξαν στις σχέσεις Γερμανίας-Ελλάδας. Ομολογώ ότι μιλώντας με τους αιρετούς της Πελοποννήσου και τους εκπροσώπους των φορέων διαπίστωσα πόσο αγαπάνε τον τόπο τους αλλά και πόσο έτοιμοι είναι να τον οδηγήσουν στο αύριο. Σπάνια στην καριέρα μου συνάντησα ανθρώπους με τόσο σημαντικές και ολοκληρωμένες ιδέες. Το λέω πολλές φορές σε συναδέλφους μου Γερμανούς υπουργούς αλλά και στα μέσα ενημέρωσης ότι αν θέλουν να γνωρίσουν την αληθινή Ελλάδα πρέπει να επισκεφθούν οποσδήποτε την Πελοπόννησο.”
Ομως ο Γερμανός υπουργός δεν αρκέστηκε σε αυτά και συμπλήρωσε:
“Εχω γοητευθεί απο τις ιδέες του περιφερειάρχη Πελοποννήσου για το μέλλον του τόπου του αλλά και της Ευρώπης. Θα κάνω ότι μπορώ και εγώ και η Γερμανική κυβέρνηση για να υλοποιήσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα όσα απο κοινού έχουμε συμφωνήσει. Νοιώθω ότι δεν είναι απλά μία συνεργασία στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Είναι μία συνεργασία ανάμεσα σε φίλους. Ο Πέτρος Τατούλης αλλάζει το διεθνές πρόσωπο της Ελλάδας που δημιουργεί τεράστεις προσδοκίες και σε υποχρεώνει να το σεβαστείς.Είναι τιμή μου που τον νοιώθω προσωπικό μου φίλο. Θα κάνουμε τα πάντα για την Πελοπόννησο και τους εξαιρετικούς της ανθρώπους.”
Σε όλες τις συναντήσεις που έκανε στην Γερμανία ο περιφερειάρχης βρήκε ανοικτές πόρτες και ένοιωσε το κλίμα που έχει περάσει ο Φούχτελ και για τον ίδιο και για την Πελοπόννησο..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου