Λουκέτο στον Περιμετρικό Καλαμάτας και το Λεύκτρο – Σπάρτη βάζει ο «ΜΟΡΕΑΣ» 20/06/2014
Στην περίπτωση των έργων του Περιμετρικού της Καλαμάτας και του Λεύκτρο – Σπάρτη ταιριάζει γάντι η παροιμία του λαού μας που λέει «από το δόξα σοι ο Θεός φτάσαμε στο βοήθα Παναγιά μου» για μια ακόμη φορά.
Βέβαια δεν είναι λίγα τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει το υπουργείο Υποδομών και ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, όμως το όλο θέμα έχει παραγίνει, εκεί που διαφαίνεται ότι θα υπάρξει λύση, μπαίνουμε ξανά στην αβεβαιότητα και την μη εκτέλεση του έργου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να γίνουν γραφικοί.
Συγκεκριμένα, στην τελευταία σύσκεψη που είχε γίνει στο υπουργείο υποδομών με στελέχη του υπουργείου και με εκπροσώπους των τραπεζών αλλά και από τον ΜΟΡΕΑ αποφασίστηκε ότι μέχρι να έρθει η σύμβαση στην βουλή (γιατί θα χρειαζόταν ένα χρονικό διάστημα μέχρι να τελειώσουν τα διαδικαστικά) το υπουργείο με δικά του χρήματα θα ξεκινούσε το έργο, ούτως ώστε να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος για την εκτέλεση του έργου.
Εκεί που περιμέναμε μια υπογραφή από τον κ. Χρυσοχοϊδη να ξεκινήσει το έργο ο «ΜΟΡΕΑΣ» αποφάσισε να απολύσει το ελάχιστο προσωπικό που είχε μείνει (μόνο οι φύλακες των εργοταξίων παραμένουν) γιατί το υπουργείο δεν τηρεί για άλλη μια φορά τα συμφωνηθέντα.
Βέβαια όπως έχουμε αναφέρει για πολλοστή φορά, οι τράπεζες και ο «ΜΟΡΕΑΣ» βάση της σύμβασης πληρώνονται αδρά από το ελληνικό δημόσιο χωρίς να δουλεύουν και το μάρμαρο το πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος.
Κάθε μέρα που περνά και το έργο δεν ξεκινά και οι Τράπεζες και ο ΜΟΡΕΑΣ εισπράττουν, ενώ εμείς θα κληθούμε για άλλη μια φορά «τα κορόιδα» να πληρώσουμε για πράξεις ή παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου.
Ο μόνος που μπορεί να κάνει κάτι για να μην μπει οριστικό λουκέτο στα δυο αυτά έργα θα είναι η ουσιαστική παρέμβαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, βέβαια δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να δείξει για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον του ο υφυπουργός Αμύνης Γιάννης Λαμπρόπουλος ο οποίος είναι από τους λίγους πολιτικούς που έχει αγωνιστεί να γίνουν αυτοί οι οδικοί άξονες.
Ελπίζουμε με την κάθοδό του, στην Καλαμάτα την Κυριακή να μας ανακοινώσει την επαναλειτουργία των δύο αυτών έργων και όχι το οριστικό κλείσιμο.
Επίσης, θα θέλαμε να ακούσουμε και τις απόψεις επί του θέματος του δήμαρχου Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα που αρέσκεται τις τελευταίες ημέρες να λέει δεξιά και αριστερά ότι το έργο θα ξεκινήσει εντός ολίγου. Θα πάρει θέση; ή για άλλη μια φορά θα «σφυρίζει» αδιάφορα. Το ίδιο ισχύει και για την περιφερειακή αρχή, γιατί συζητούμε για δύο μεγάλα αναπτυξιακά έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Βέβαια δεν είναι λίγα τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει το υπουργείο Υποδομών και ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, όμως το όλο θέμα έχει παραγίνει, εκεί που διαφαίνεται ότι θα υπάρξει λύση, μπαίνουμε ξανά στην αβεβαιότητα και την μη εκτέλεση του έργου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να γίνουν γραφικοί.
Συγκεκριμένα, στην τελευταία σύσκεψη που είχε γίνει στο υπουργείο υποδομών με στελέχη του υπουργείου και με εκπροσώπους των τραπεζών αλλά και από τον ΜΟΡΕΑ αποφασίστηκε ότι μέχρι να έρθει η σύμβαση στην βουλή (γιατί θα χρειαζόταν ένα χρονικό διάστημα μέχρι να τελειώσουν τα διαδικαστικά) το υπουργείο με δικά του χρήματα θα ξεκινούσε το έργο, ούτως ώστε να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος για την εκτέλεση του έργου.
Εκεί που περιμέναμε μια υπογραφή από τον κ. Χρυσοχοϊδη να ξεκινήσει το έργο ο «ΜΟΡΕΑΣ» αποφάσισε να απολύσει το ελάχιστο προσωπικό που είχε μείνει (μόνο οι φύλακες των εργοταξίων παραμένουν) γιατί το υπουργείο δεν τηρεί για άλλη μια φορά τα συμφωνηθέντα.
Βέβαια όπως έχουμε αναφέρει για πολλοστή φορά, οι τράπεζες και ο «ΜΟΡΕΑΣ» βάση της σύμβασης πληρώνονται αδρά από το ελληνικό δημόσιο χωρίς να δουλεύουν και το μάρμαρο το πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος.
Κάθε μέρα που περνά και το έργο δεν ξεκινά και οι Τράπεζες και ο ΜΟΡΕΑΣ εισπράττουν, ενώ εμείς θα κληθούμε για άλλη μια φορά «τα κορόιδα» να πληρώσουμε για πράξεις ή παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου.
Ο μόνος που μπορεί να κάνει κάτι για να μην μπει οριστικό λουκέτο στα δυο αυτά έργα θα είναι η ουσιαστική παρέμβαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, βέβαια δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να δείξει για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον του ο υφυπουργός Αμύνης Γιάννης Λαμπρόπουλος ο οποίος είναι από τους λίγους πολιτικούς που έχει αγωνιστεί να γίνουν αυτοί οι οδικοί άξονες.
Ελπίζουμε με την κάθοδό του, στην Καλαμάτα την Κυριακή να μας ανακοινώσει την επαναλειτουργία των δύο αυτών έργων και όχι το οριστικό κλείσιμο.
Επίσης, θα θέλαμε να ακούσουμε και τις απόψεις επί του θέματος του δήμαρχου Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα που αρέσκεται τις τελευταίες ημέρες να λέει δεξιά και αριστερά ότι το έργο θα ξεκινήσει εντός ολίγου. Θα πάρει θέση; ή για άλλη μια φορά θα «σφυρίζει» αδιάφορα. Το ίδιο ισχύει και για την περιφερειακή αρχή, γιατί συζητούμε για δύο μεγάλα αναπτυξιακά έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου