Καλαμάτα-Ριζόμυλος: Ένας…αόρατος δρόμος με πολύ ψέμα και συμφέροντα! Θα ξαναδώσουν κοινή Συνέντευξη οι Δήμαρχοι Νίκας-Αναστασόπουλος-Καφαντάρης; 03/06/2014
3 Ιουνίου ´14
@. Πέρυσι, τέτοιο καιρό, οργίαζε η τριάδα των Δημάρχων της Μεσσηνίας (Νίκας, Αναστασόπουλος και Καφαντάρης) για τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος!
@. Όλοι μίλαγαν για την ένταξή του στο ...ΕΣΠΑ και εξέθεταν τον Πρωθυπουργό, με το... ρεφρέν, πως είναι έντονο το ενδιαφέρον του και η απόφασή του να ενταχθεί...!
@. Μάλιστα οι Δήμαρχοι έδωσαν κοινή συνέντευξη και ...υποχρέωσαν και τον τότε Γ.Γ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μανώλη Αγγελάκα να “διανθίσει” με Κυβερνητικό στίγμα το ενδιαφέρον για τον δρόμο από τη “χάραξη Δράκου”.
@. Επίσης έφεραν και τον ...”μπαλαντέρ” υπηρεσιακό παράγοντα Γ. Καρνέση να επιβεβαιώσει τα πολιτικά...ψέματα!
@. Ακόμη “απέδειξαν” με μαθηματικά δικής τους... ανακάλυψης,πως το κόστος των απαλλοτριώσεων ήταν... μηδαμινό!
@. Μάλιστα, οποίος τολμούσε να πει την αλήθεια ήταν ο ...εχθρός της Ανάπτυξης για την Μεσσηνία.
@. Λες η ανάπτυξη ήταν “ταυτισμένη” με την νέα χάραξη και όχι με την πραγματοποίηση του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ δρόμου Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη!
@. Και η αλήθεια ήταν μια και μοναδική!
@. Ο δρόμος όπως τον διαφήμιζαν πως ....”θα” γίνει, ΔΕΝ… Μπορούσε να γίνει!
1. Ήταν πανάκριβος κατασκευαστικά. Επιβαρύνθηκε ακόμη περισσότερο με τις δήθεν παρεμβάσεις δημιουργίας των κόμβων για την ικανοποίηση των... πολιτών.
2. Δεν μπορούσε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ λόγω υπερβολικού κόστους και λόγω χρονικού περιορισμού. Έπρεπε δηλαδή να... απενταχθούν άλλα έργα και στο μεταξύ δεν θα προλάβαινε η ολοκλήρωσή του μέχρι το τέλος του 2015 που απαιτεί το ΕΣΠΑ!
3. Οι απαλλοτριώσεις δεν είχαν ούτε καν, ξεκινήσει! Οι διαδικασίες χρονοβόρες και τα απαιτούμενα χρήματα πολλά. Χρήματα τα οποία πληρώνει το κράτος και όχι το ΕΣΠΑ και μάλιστα ούτε για δείγμα δεν υπήρχαν στον κρατικό Προϋπολογισμό.
@. Θυμίζουμε πως όταν η Περιφέρεια ανακοίνωσε πως θα “φτιάξει” το γεφύρι στον Πάμισο, θεωρήθηκε πως ήταν...σαμποτάζ στη Ανάπτυξη.
@. Επειδή όμως ήταν η εποχή που κανένας στην Περιφέρεια δεν ήθελε να “στεναχωρήσει” (δια μέσου τρίτων) τον Πρωθυπουργό, έσπευσαν οι Τατούλης – Νικολάκου να... αποσύρουν το έργο και να δηλώσουν πως ...εκ λάθους είχε πάει για συζήτηση στο Π. Σ!
@. Ακόμη και ο Βουλευτής Μεσσηνίας Γ. Λαμπρόπουλος που έδωσε συγκεκριμένους τρόπους κατασκευής του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ έργου δέχθηκε ...κριτική!
@. Μάλιστα ο κ. Λαμπρόπουλος είχε θυμίσει και την “ιστορία” για την μελέτη του έργου με αρμόδιο υπουργό τότε τον Γιώργο Σουφλιά!
@. Τώρα που βρίσκεται αλήθεια η πορεία του έργου;
@. Ποιος θα αναλάβει να δώσει την συνέχεια στο... παραμύθι; Ο Νίκας; Ο Καρνέσης;
@. Θα προτιμούσαμε πάντως τον Δήμαρχο Καλαμάτας Π. Νίκα!
@. Είναι ο... καταλληλότερος!
@. Να φανταστείτε πως μόλις πριν λίγες μέρες πήγε σε κατοίκους στην περιοχή της “φανταστικής” κατασκευής του δρόμου και ζητούσε την ψήφο των κατοίκων επειδή τους έκανε… πλούσιους με την αναβάθμιση της περιοχής λόγω του… δρόμου!
@@@. Σ. Σ : Αναζητήστε μέσω της στήλης του Astriti του farenews τα δεκάδες παλαιότερα δημοσιεύματα για τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος!
@. Πέρυσι, τέτοιο καιρό, οργίαζε η τριάδα των Δημάρχων της Μεσσηνίας (Νίκας, Αναστασόπουλος και Καφαντάρης) για τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος!
@. Όλοι μίλαγαν για την ένταξή του στο ...ΕΣΠΑ και εξέθεταν τον Πρωθυπουργό, με το... ρεφρέν, πως είναι έντονο το ενδιαφέρον του και η απόφασή του να ενταχθεί...!
@. Μάλιστα οι Δήμαρχοι έδωσαν κοινή συνέντευξη και ...υποχρέωσαν και τον τότε Γ.Γ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μανώλη Αγγελάκα να “διανθίσει” με Κυβερνητικό στίγμα το ενδιαφέρον για τον δρόμο από τη “χάραξη Δράκου”.
@. Επίσης έφεραν και τον ...”μπαλαντέρ” υπηρεσιακό παράγοντα Γ. Καρνέση να επιβεβαιώσει τα πολιτικά...ψέματα!
@. Ακόμη “απέδειξαν” με μαθηματικά δικής τους... ανακάλυψης,πως το κόστος των απαλλοτριώσεων ήταν... μηδαμινό!
@. Μάλιστα, οποίος τολμούσε να πει την αλήθεια ήταν ο ...εχθρός της Ανάπτυξης για την Μεσσηνία.
@. Λες η ανάπτυξη ήταν “ταυτισμένη” με την νέα χάραξη και όχι με την πραγματοποίηση του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ δρόμου Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη!
@. Και η αλήθεια ήταν μια και μοναδική!
@. Ο δρόμος όπως τον διαφήμιζαν πως ....”θα” γίνει, ΔΕΝ… Μπορούσε να γίνει!
1. Ήταν πανάκριβος κατασκευαστικά. Επιβαρύνθηκε ακόμη περισσότερο με τις δήθεν παρεμβάσεις δημιουργίας των κόμβων για την ικανοποίηση των... πολιτών.
2. Δεν μπορούσε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ λόγω υπερβολικού κόστους και λόγω χρονικού περιορισμού. Έπρεπε δηλαδή να... απενταχθούν άλλα έργα και στο μεταξύ δεν θα προλάβαινε η ολοκλήρωσή του μέχρι το τέλος του 2015 που απαιτεί το ΕΣΠΑ!
3. Οι απαλλοτριώσεις δεν είχαν ούτε καν, ξεκινήσει! Οι διαδικασίες χρονοβόρες και τα απαιτούμενα χρήματα πολλά. Χρήματα τα οποία πληρώνει το κράτος και όχι το ΕΣΠΑ και μάλιστα ούτε για δείγμα δεν υπήρχαν στον κρατικό Προϋπολογισμό.
@. Θυμίζουμε πως όταν η Περιφέρεια ανακοίνωσε πως θα “φτιάξει” το γεφύρι στον Πάμισο, θεωρήθηκε πως ήταν...σαμποτάζ στη Ανάπτυξη.
@. Επειδή όμως ήταν η εποχή που κανένας στην Περιφέρεια δεν ήθελε να “στεναχωρήσει” (δια μέσου τρίτων) τον Πρωθυπουργό, έσπευσαν οι Τατούλης – Νικολάκου να... αποσύρουν το έργο και να δηλώσουν πως ...εκ λάθους είχε πάει για συζήτηση στο Π. Σ!
@. Ακόμη και ο Βουλευτής Μεσσηνίας Γ. Λαμπρόπουλος που έδωσε συγκεκριμένους τρόπους κατασκευής του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ έργου δέχθηκε ...κριτική!
@. Μάλιστα ο κ. Λαμπρόπουλος είχε θυμίσει και την “ιστορία” για την μελέτη του έργου με αρμόδιο υπουργό τότε τον Γιώργο Σουφλιά!
@. Τώρα που βρίσκεται αλήθεια η πορεία του έργου;
@. Ποιος θα αναλάβει να δώσει την συνέχεια στο... παραμύθι; Ο Νίκας; Ο Καρνέσης;
@. Θα προτιμούσαμε πάντως τον Δήμαρχο Καλαμάτας Π. Νίκα!
@. Είναι ο... καταλληλότερος!
@. Να φανταστείτε πως μόλις πριν λίγες μέρες πήγε σε κατοίκους στην περιοχή της “φανταστικής” κατασκευής του δρόμου και ζητούσε την ψήφο των κατοίκων επειδή τους έκανε… πλούσιους με την αναβάθμιση της περιοχής λόγω του… δρόμου!
@@@. Σ. Σ : Αναζητήστε μέσω της στήλης του Astriti του farenews τα δεκάδες παλαιότερα δημοσιεύματα για τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου