Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Αστυνομικός ομολόγησε θαύμα- Σώθηκε το παιδί του από εγκεφαλίτιδα

ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ: Αστυνομικός ομολόγησε θαύμα- Σώθηκε το παιδί του από εγκεφαλίτιδα 

 

Θεολόγος – Κοινωνιολόγος
Αρθρογράφος
Επικοινωνία μέσω προσωπικού ηλ. ταχυδρομείου: f.efstratios@gmail.com
Συγκλονιστική διήγηση στους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού σήμερα 4 Φεβρουαρίου 2020.
ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ: Πέρυσι 6 του μηνός ο Γιώργος εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο Αγία Σοφία, με βαριάς μορφής εγκεφαλίτιδα.
Εγώ παρακαλούσα ένα σημάδι ότι ο Θεός θα κάνει το παιδί μου καλά.
Είχα γράψει και τον επικήδειο.
Χτυπάει το τηλέφωνό μου και μια κοπέλα μου λέει : Βασίλη πρέπει να σου πω κάτι: Προσευχήθηκα για το παιδί σου και είδα ένα όραμα. Να πάμε το παιδί στους Αγίους Ισιδώρους και το παιδί θα γίνει καλά.
Πάμε το μπλουζάκι του παιδιου στον π Δημήτριο και μου λέει , θέλω να πάρεις στο νοσοκομείο να δεις πως είναι ο Γιώργος.
Παίρνω τηλέφωνο- Σταθερή η καράσταση.
Δεν είναι σταθερός μου λέει, ζεσταίνεται το κεφάλι του.
Κλειδώνεται και βγαίνει μετά από δυο ώρες με το μπλουζάκι σταυρωμένο.
Πάρε το μπλουζακι, κάνε αυτό που πρέπει να κάνεις και από σήμερα θα δεις αποτελέσματα.
Ο Γιώργος μας πλήρη διάυγεια και πλήρη κινητικότητα από βαριάς μορφής εγκεφαλίτιδα.
Σταυρώνει ο π Δημήτριος το Γιώργο και εγινε καλά. Όλες οι εξετάσεις βγήκαν θετικές και θεραπεύθηκε.

https://www.ekklisiaonline.gr/nea/lykavittos-astynomikos-omologise-thavma-sothike-to-pedi-tou-apo-egkefalitida/?fbclid=IwAR1uoSeIgXClplWFion_umz1yMt4V6G2JSof8muFMPiuN03M_NdaOwTC8S0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου