Βολές Μπεχράκη κατά Νίκα

Είναι δυνατόν να μην έχει γνώση ο Δήμος που θα μπουν διόδια να τα μαθαίνει τελευταίος και να μην έχει κάνει «φύλλο και φτερό» τη σύμβαση παραχώρησης για το τι προβλέπει για τον περιμετρικό δρόμο της Καλαμάτας, τους κόμβους της Θουρίας και της Μεσσήνης;
Οι φράσεις «ξεβολευτείτε» και παρόμοιας φιλολογίας προτροπές κρύβουν στην πραγματικότητα το «βόλεμα» άλλων. Αν εξαναγκάζεις τους κατοίκους να πραγματοποιούν επιπλέον χιλιόμετρα σε ημερήσια βάση , ουσιαστικά τους υποβάλεις αθροιστικά σε ένα σημαντικό κόστος . Δεν είναι δυνατόν η περιοχή κοντά ή γύρω από μια πόλη 70000 κατοίκων να χωριστεί στα δύο, με διόδους ανά δύο χιλιόμετρα. Είναι λαϊκισμός να λέγεται ότι «δεν πρέπει να κατασκευάζονται ανά 100 μέτρα δίοδοι επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών του δρόμου» .Να παραπλανάται έτσι η κοινή γνώμη ότι υπάρχουν υπερβολικές και παράλογες απαιτήσεις από τους κατοίκους , ενώ είναι απαραίτητες παρεμβάσεις για να απαλυνθούν οι επιπτώσεις που αγγίζουν τη μείωση της αξίας ολόκληρων περιοχών, ή αφορούν την καθημερινή ζωή. Για παράδειγμα, να μην μπορούν κάτοικοι της μιας πλευράς του δρόμου να πάνε ούτε στον τοπικό ναό επειδή βρίσκεται στην απέναντι πλευρά του νέου δρόμου.
Τοπικές κοινότητες του Δήμου της ζώνης διέλευσης του έργου ,πρόεδροι χωριών και πολίτες αγωνίζονται μόνοι τους , με τον δήμο να παραβρίσκεται ως «μεσολαβητής» και Πόντιος Πιλάτος προτάσεων τους προς το αρμόδιο υπουργείο!
Κατά πόσο όλα τα προβλήματα είναι ατομικά και των «παροδίων»;
Είναι δυνατόν αποστραγγιστικά έργα να οδηγούν όμβρια σε χωράφια με σταφίδες και ελιές κατοίκων και να μην οδηγούνται σε κατάλληλους αποδέκτες;
Είναι αγώνας της Μικρομάνης ή όλου του Δήμου η ύπαρξη λειτουργικών παράπλευρων οδών από τη Γέφυρα του ποταμού Άρι με την υφιστάμενη Εθνική οδό Καλαλαμάτα Μεσσήνη ;
Είναι απλό να οδηγούνται παράπλευροι δρόμοι σε «βόλτα» μέσα από κτήματα με ελιές για τους κατοίκους των Λείκων που θέλουν να πάνε προς τις ιδιοκτησίες τους ή να κινηθούν προς Αθήνα από το υφιστάμενο μέχρι σήμερα οδικό δίκτυο;
Είναι μικρής σημασίας η κατάργηση του τοπικού βόρειου αγροτικού δρόμου , παράλληλος προς την Αθηνών, που χρησιμοποιείται μερικώς από τους κατοίκους του Ασπροχώματος ,εργαζόμενους του εργοστασίου Καρέλια και τις βόρειες συνοικίες της πόλης , με καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά ως προς τη διεύθυνση Ανατολής-Δύση , με σοβαρή μελλοντική αξιοποίηση και όλα τα οχήματα να οδηγούνται στην Οδό Αθηνών;
Το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών προτείνει να είναι ξεχωριστό θέμα συζήτησης άμεσα στο Δ.Σ. και την υποβολή προτάσεων του Δήμου στο Υπουργείο Υποδομών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου