Βράζει για τα καλά το καζάνι της Περιφέρειας Γράφτηκε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Online
Ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Γ. Δέδες ανακοίνωσε επισήμως ότι θα είναι υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου και οι τατουλικοί σύμβουλοι ανέβηκαν στα… κάγκελα ζητώντας να παραιτηθεί μαζί με τον αντιπεριφερειάχη Μεσσηνίας Παναγιώτη Αλευρά, κάτι που αναμένεται να γίνει σήμερα.
Από την άλλη πλευρά η αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου απολογούμενη για λογαριασμό του κ. Τατούλη και απαντώντας σε ερώτηση του Νίκου Γόντικα παραδέχτηκε για πρώτη φορά ότι επιχειρήσεις Τατούλη έχουν πάρει δώδεκα έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Ο Π. Τατούλης όμως ανοίγει μέτωπο και στη ΝΔ, αφού σύμφωνα με πληροφορίες τα έβαλε με τον πρώην πρόεδρο του κόμματος Κώστα Καραμανλή στο περιθώριο της προεκλογικής συγκέντρωσης της ευρωβουλευτού Ρόδης Κράτσα στην Καλαμάτα.
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/perifereia/item/35106-ypopsifiotita-dede
12 έργα στην Πελοπόννησο εκτελούν οι εταιρείες Τατούλη, όπως παραδέχθηκε η Νικολάκου Γράφτηκε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Online
Η αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Ντίνα Νικολάκου, απολογούμενη για τα έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου που υλοποιούν συγγενείς του Πέτρου Τατούλη, παραδέχτηκε για πρώτη φορά ότι οι εταιρείες της οικογένειας Τατούλη έχουν αναλάβει 12 έργα.
Συγκεκριμένα η κ. Νικολάκου, απαντώντας σε ερώτηση του Ν. Γόντικα, παραδέχτηκε ότι υλοποιούνται ή υλοποιήθηκαν τα παρακάτω έργα:
«1. Δρόμος Γύθειο - Αρεόπολη - Γερολιμένας: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός που κατακυρώθηκε σε κοινοπραξία τριών εταιρειών. ΚΑΣΤΑΤ 33,3% του προϋπολογισμού του έργου. Η απόφαση της οικονομικής επιτροπής ελέγχθηκε και από το ελεγκτικό συνέδριο. Καμία ένσταση.
2. Δρόμος Κουμπίλα - Λουλούδι: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός που κατακυρώθηκε στην Ηλιοχώρα. ΚΑΣΤΑΤ 30% του προϋπολογισμού του έργου. Εργο με διαλυμένη εργολαβία, εγκαταλελειμμένο. Εκπτωση 4% ειδικά αιτιολογημένη από τις υπηρεσίες μας λόγω της μεγάλης δυσκολίας του έργου με κατασκευή γεφυρών σε εξαιρετικά μεγάλο ύψος. Δύο μόλις εταιρείες στην χώρα διαθέτουν τον εξειδικευμένο εξοπλισμό. Καμία ένσταση.
3. Δρόμος Κόρινθος - Αργος Τρίπολη: διεθνής ανοιχτός διαγωνισμός. Ανάδοχος ΚΑΣΤΑΤ, σύμβαση 159.108 ευρώ, έκπτωση 61,62%. Καμία ένσταση.
4. Δρόμος από Τρίπολη - Σπάρτη, Βούρβουρα - Καστρί - Αγιος Πέτρος: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός. Ανάδοχος ΚΑΣΤΑΤ, σύμβαση 365.000 ευρώ, έκπτωση 12%. Καμία ένσταση.
5. Δρόμος Κόρινθος - Αργος - Τρίπολη: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός. Ανάδοχος ΚΑΣΤΑΤ, σύμβαση 351.179 ευρώ, έκπτωση 55%. Καμία ένσταση.
6. Ασφαλτόστρωση οδικών αξόνων του Δήμου Φαλαισίας: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός. Ανάδοχος ΚΑΣΤΑΤ, σύμβαση 238.630 ευρώ, έκπτωση 56,89%. Καμία ένσταση.
7. Συντήρηση επαρχιακής οδού Μεγαλόπολη - Καρύταινα: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός ανάδοχος ΚΑΣΤΑΤ, σύμβαση 663.911 ευρώ, έκπτωση 52,58%. Καμία ένσταση.
8. Επαρχιακή οδός Τρίπολη, Ρίζες, Καστρί, Αγιος Πέτρος - Μελιγού - Αστρος: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός, μειοδότης ΚΑΣΤΑΤ, τον Ιούλιο του 2010! Η ΚΑΣΤΑΤ παράνομα αποκλείστηκε σύμφωνα με τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου. Η Οικονομική Επιτροπή εφάρμοσε την τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Συμφωνητικό: 449. 574 ευρώ, έκπτωση 55, 12%.
9. Βελτίωση ισόπεδου κόμβου ΕΟ Κορίνθου - Αργους προς ΚΑΡΥΑ: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός. Ανάδοχος του έργου η κοινοπραξία "Transworld - Λαμπρινάκος", σύμβαση 487,443 ευρώ, έκπτωση 47,77%. Ο ανάδοχος του έργου μετά την 2η πιστοποίηση εργασιών δήλωσε αδυναμία να τελειώσει και ζήτησε υποκατάσταση από την ΚΑΣΤΑΤ προκειμένου να περατωθεί το έργο.
10. Επαρχιακός δρόμος Ελληνικό - Στεμνίτσα: διεθνής ανοικτός διαγωνισμός. Ανάδοχος η ΚΑΣΤΑΤ. Σύμβαση 142,201 ευρώ, έκπτωση 52,60%.
11. Προμήθεια 465 τόνων ασφαλτομείγματος, πρόχειρος διαγωνισμός, συμφωνητικό 24.000 ευρώ. Ανάδοχος η "Ασφαλτοδυναμική".
12. Προμήθεια 362 τόνων ασφαλτομείγματος: πρόχειρος διαγωνισμός, συμφωνητικό 23.000 ευρώ. Ανάδοχος η "Ασφαλτοδυναμική"».
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η κ. Νικολάκου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Οσον αφορά το γεγονός ότι ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου υπέγραψε τις εν λόγω συμβάσεις, η αντιπεριφερειάρχης τόνισε ότι ο κ. Τατούλης δεν αποτελεί μέλος των αποφασιστικών οργάνων και ότι η αρμοδιότητά του εκ του νόμου είναι μια "μηχανική" - "αυτοματοποιημένη" αρμοδιότητα, η οποία δεν του επιτρέπει καμία ανάμιξη ή παρέμβαση στην διαδικασία ανάθεσης ή εκτέλεσης του έργου».
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση:
«Η κ. Νικολάκου παρουσίασε τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των εν λόγω εταιρειών των 10 ετών, αποδεικνύοντας ότι την τελευταία τριετία έχουν μειωθεί κατά πολύ οι τζίροι της και δεν έχουν αυξηθεί, ενώ σημείωσε και ορισμένα από τα σημαντικότερα έργα που έχει κατασκευάσει στην Πελοπόννησο, αλλά και σε ολόκληρη την χώρα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, όπως το Μαλλιαροπούλειο Θέατρο, τον περιφερειακό της Τρίπολης, τον περιμετρικό της Μεγαλόπολης, την ανάπλαση του Λιμανιού της Καλαμάτας, το αποχετευτικό των Παξών, το νοσοκομείο "Ελπίς" και δεκάδες άλλα».
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/perifereia/item/35133-nikolakou-erga
«Η κ. Νικολάκου παρουσίασε τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των εν λόγω εταιρειών των 10 ετών, αποδεικνύοντας ότι την τελευταία τριετία έχουν μειωθεί κατά πολύ οι τζίροι της και δεν έχουν αυξηθεί, ενώ σημείωσε και ορισμένα από τα σημαντικότερα έργα που έχει κατασκευάσει στην Πελοπόννησο, αλλά και σε ολόκληρη την χώρα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, όπως το Μαλλιαροπούλειο Θέατρο, τον περιφερειακό της Τρίπολης, τον περιμετρικό της Μεγαλόπολης, την ανάπλαση του Λιμανιού της Καλαμάτας, το αποχετευτικό των Παξών, το νοσοκομείο "Ελπίς" και δεκάδες άλλα».
ΟΤΑΝ ΑΡΑΔΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚ. ΕΥΡΩ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΑΤΟΥΛΗ
Γόντικας: Προκαλούν Τατούλης - Νικολάκου
27/03- Γόντικας: «Προκαλούν οι Νικολάκου – Τατούλης όταν αραδιάζουν τα δεκάδες εκ. € κέρδη που είχαν οι εταιρείες του οικογενειακού περιβάλλοντος Τατούλη»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΝΙΚΟΥ ΓΟΝΤΙΚΑ"
«Ενώ ήταν αναλυτική η κα. Νικολάκου στις εκπτώσεις που δίνουν οι εταιρείες του οικογενειακού περιβάλλοντος του κ. Τατούλη της τάξης 50% και πάνω στα μικρά έργα μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, στη μαρίδα των έργων όπως λέει ο λαός μας, για να πεταχτούν έξω και να χρεοκοπήσουν μικροί εργολάβοι κι επιχειρηματίες.
Ήταν γενικόλογη και ο κ. Τατούλης δεν αναφέρθηκε καν στα μεγάλα έργα, στα έργα εκατομμυρίων ευρώ που δόθηκαν με μικρές εκπτώσεις και απ’ ευθείας ανάθεση με τη μέθοδο του περιορισμένου αριθμού προσφορών γιατί τάχατες απέβησαν άκαρποι οι διαγωνισμοί που έστηναν οι μεγαλοκατασκευαστές ή γιατί υπήρχε επείγουσα ανάγκη.
Είναι έργα όπως η παράκαμψη Βουτιάνων και η βελτίωση σε τμήματα του δρόμου Γύθειο-Αρεόπολη-Γερολιμένα στη Λακωνία, το Κουμπίλα-Λουλούδι και το λιμάνι του Άστρους στην Αρκαδία, τα έργα για τη διάβρωση των ακτών στην Κορινθία κ.α., όπου οι εταιρείες του οικογενειακού περιβάλλοντος του κ. Τατούλη κατέχουν εξέχουσα θέση είτε ως μέλη κοινοπραξίας είτε ως υπεργολάβοι.
Έργα στα οποία οι εκπτώσεις κυμαίνονται από 4% έως 13% και όχι 50 κι 60% που είναι οι εκπτώσεις στα μικρά έργα για να καταστραφούν μικροί εργολάβοι κι επιχειρηματίες και να συγκεντρωθούν τα Δημόσια έργα σε λίγους και μεγάλους καπιταλιστικούς ομίλους.
Προκαλούν η κα. Νικολάκου κι ο κ. Τατούλης όταν στο ίδιο τα ΠεΣυ αραδιάζουν τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κέρδη που είχαν οι εταιρείες του οικογενειακού περιβάλλοντος του κ. Περιφερειάρχη τα τελευταία χρόνια, όταν η εργατική λαϊκή οικογένεια βογκά, όταν η ανεργία σπάει κόκαλα, το ξεκλήρισμα αυτοαπασχολούμενων στην πόλη και στο χωριό φουντώνει.
Όσο και να προκαλούν και να βρίζουν δεν μπορούν να κρύψουν τη διαπλοκή του αστικού κράτους, των επιχειρηματιών και του πολιτικού τους προσωπικού. Είπαμε στο ΠεΣυ και συγκεκριμένα παραδείγματα έργων που αποδεικνύουν αυτή μας την πολιτική εκτίμηση.
Είναι συνεπείς τρία χρόνια τώρα που δεν δίνουν στοιχεία, κι ας τα ζητάμε επίμονα στο ΠεΣυ και στην Οικονομική επιτροπή:
Για την τουριστική προβολή
Για την διαχείριση των απορριμμάτων
Αρνούνται να φέρουν για συζήτηση στο ΠεΣυ τα αμαρτωλά έργα στην Πελοπόννησο, όπου δρόμοι βυθίζονται, γεφύρια γκρεμίζονται, λιμενοβραχίονες και προβλήτες λιμανιών σπάνε και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Δεν πληρώνει κανείς υπαίτιος. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ανάθεσης των μεγάλων έργων σε κατασκευαστικές εταιρείες.
Αυτές νοιάζονται για την κερδοφορία τους και όχι για να αποδώσουν φτηνά και ποιοτικά Δημόσια έργα στο λαό.
Γι’ αυτό πληρώνει πανάκριβα ο λαός:
Μια φορά για την κατασκευή αυτών των έργων
Δεύτερη φορά για την χρήση τους πχ στους οδικούς άξονες με τα υπέρογκα διόδια και τα πανάκριβα καύσιμα
Πληρώνει πολλές φορές και για κακοτεχνίες, αστοχίες τις αποκαλούν, τέτοιων μεγάλων έργων οδικών αξόνων, λιμανιών κλπ
Μόνο με ένα δημόσιο κρατικό φορέα κατασκευών που θα κατέχει τα υλικά (αδρανή, μπετόν, σίδηρο) που απαιτούνται για την κατασκευή οδικών αξόνων, δημοσίων κτηρίων, έργα υποδομών (λιμάνια, αεροδρόμια), που θα κατέχει τα μηχανήματα για την κατασκευή τέτοιων έργων, θα κατανέμει σχεδιασμένα το επιστημονικό και το εργατοτεχνικό προσωπικό σε όλες τις φάσεις κατασκευής των έργων μελέτες, κατασκευή, συντήρηση, λειτουργία.
Μόνο τότε θα κατασκευάζονται ασφαλή, φθηνά και ποιοτικά δημόσια έργα με σεβασμό στο περιβάλλον.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου