Το ΚΤΕΛ διακόπτει από τη Δευτέρα τη μεταφορά των μαθητών με μισθωμένα οχήματα
ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΟΥΝ 1,8 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ
«Κατόπιν σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας και αφού εξαντλήθηκαν όλα τα περιθώρια, η εταιρία μας αναστέλλει επ’ αόριστον, από Δευτέρα 18.02 2013, την εκτέλεση του έργου της μεταφοράς των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Μεσσηνίας»…
«Κατόπιν σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας και αφού εξαντλήθηκαν όλα τα περιθώρια, η εταιρία μας αναστέλλει επ’ αόριστον, από Δευτέρα 18.02 2013, την εκτέλεση του έργου της μεταφοράς των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Μεσσηνίας»…
Η αναγγελία γίνεται εγγράφως στον ίδιο τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, που δεν δηλώνει ότι δεν αντέχει να χρηματοδοτεί το ίδιο αυτό το ευαίσθητο έργο, δεδομένου ότι οι οφειλές της διετίας 2011-2012 ανέρχονται στο ύψος των 1.800.000 ευρώ!
Για την ακρίβεια, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα αποσύρει τα μισθωμένα οχήματα με τα οποία γίνεται η μεταφορά των μαθητών, ενώ η μεταφορά με μαθητικές κάρτες θα συνεχίσει να γίνεται κανονικά.
Στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι η μεταφορά μαθητών θα σταματήσει τη Δευτέρα, «με όλα τα μισθωμένα μεταφορικά μέσα, λόγω αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει πλέον τις λειτουργικές δαπάνες αυτού του έργου, αδυναμία η οποία οφείλεται στις ανεξόφλητες οφειλές εκ μέρους της πολιτείας προς την εταιρία για το σχολικό έτος 2011-2012, συνολικού ποσού 1.800.000 ευρώ περίπου, εκ των οποίων έχει εγκριθεί η καταβολή 800.000 ευρώ περίπου, ποσό το οποίο θα έλυνε τις άμεσες οικονομικές ανάγκες της εταιρίας και θα επέτρεπε τη συνέχιση του ως άνω μεταφορικού έργου τουλάχιστον προσωρινά, εν τούτοις η εκταμίευση του ποσού έχει κολλήσει στη γραφειοκρατία και δεν προχωρά. Το αξιοπερίεργο είναι ότι οι αντίστοιχες οφειλές στα υπόλοιπα ΚΤΕΛ της Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΚΤΕΛ Λακωνίας, Αρκαδίας και Κορινθίας) έχουν εξοφληθεί».
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ διευκρινίζει ακόμη ότι «η απόφαση της εταιρίας μας, δεν αποτελεί μοχλό πίεσης για την καταβολή των οφειλομένων και καθυστερημένων ποσών ούτε εξυπηρετεί σκοπιμότητες και εντυπωσιασμού στις πλάτες των μαθητών. Είναι ύστατη απόφαση και μονόδρομος η διακοπή ενός μεταφορικού έργου το οποίο δεν μπορεί να χρηματοδοτεί πλέον η εταιρία μας, τη στιγμή που της οφείλονται τα ως άνω ποσά. Οι οικονομικές υποχρεώσεις της εταιρίας (μισθοδοσία, καύσιμα, ασφαλιστικές εισφορές, φορολογικές υποχρεώσεις, συνεργαζόμενοι μεταφορείς και προμηθευτές) απαιτούν ρευστότητα που σε συνδυασμό με την αδυναμία του τραπεζικού συστήματος να χρηματοδοτήσει το παραπάνω έργο, μας αναγκάζουν να βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να εφαρμόσουμε την ως άνω απόφαση».
Για την ακρίβεια, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα αποσύρει τα μισθωμένα οχήματα με τα οποία γίνεται η μεταφορά των μαθητών, ενώ η μεταφορά με μαθητικές κάρτες θα συνεχίσει να γίνεται κανονικά.
Στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι η μεταφορά μαθητών θα σταματήσει τη Δευτέρα, «με όλα τα μισθωμένα μεταφορικά μέσα, λόγω αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει πλέον τις λειτουργικές δαπάνες αυτού του έργου, αδυναμία η οποία οφείλεται στις ανεξόφλητες οφειλές εκ μέρους της πολιτείας προς την εταιρία για το σχολικό έτος 2011-2012, συνολικού ποσού 1.800.000 ευρώ περίπου, εκ των οποίων έχει εγκριθεί η καταβολή 800.000 ευρώ περίπου, ποσό το οποίο θα έλυνε τις άμεσες οικονομικές ανάγκες της εταιρίας και θα επέτρεπε τη συνέχιση του ως άνω μεταφορικού έργου τουλάχιστον προσωρινά, εν τούτοις η εκταμίευση του ποσού έχει κολλήσει στη γραφειοκρατία και δεν προχωρά. Το αξιοπερίεργο είναι ότι οι αντίστοιχες οφειλές στα υπόλοιπα ΚΤΕΛ της Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΚΤΕΛ Λακωνίας, Αρκαδίας και Κορινθίας) έχουν εξοφληθεί».
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ διευκρινίζει ακόμη ότι «η απόφαση της εταιρίας μας, δεν αποτελεί μοχλό πίεσης για την καταβολή των οφειλομένων και καθυστερημένων ποσών ούτε εξυπηρετεί σκοπιμότητες και εντυπωσιασμού στις πλάτες των μαθητών. Είναι ύστατη απόφαση και μονόδρομος η διακοπή ενός μεταφορικού έργου το οποίο δεν μπορεί να χρηματοδοτεί πλέον η εταιρία μας, τη στιγμή που της οφείλονται τα ως άνω ποσά. Οι οικονομικές υποχρεώσεις της εταιρίας (μισθοδοσία, καύσιμα, ασφαλιστικές εισφορές, φορολογικές υποχρεώσεις, συνεργαζόμενοι μεταφορείς και προμηθευτές) απαιτούν ρευστότητα που σε συνδυασμό με την αδυναμία του τραπεζικού συστήματος να χρηματοδοτήσει το παραπάνω έργο, μας αναγκάζουν να βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να εφαρμόσουμε την ως άνω απόφαση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου