Αυτό είναι πλέον το διεθνές όνομα της Πελοποννήσου
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Πελοπόννησος είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει με σοβαρότητα και επιμέλεια την καταχώρηση της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Χθές το βράδυ στο περιφερειακό συμβουλιο η εισήγηση της αρμόδιας για τον τουρισμό αντιπεριφερειάρχου Ντίνας Νικολάκου κατάφερε να αποσπάσει τον θαυμασμό όλων των περιφερειακών συμβούλων αλλά και χιλιάδων Πελοποννησίων που παρακολουθούσαν εντυπωσιασμένοι την ολοκληρωμένη πρόταση για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου σε ολο τον κόσμο.
Ακόμα και ο σύμβουλος του ΣΥΡΙΖΑ κ.Πατσαρίνος αναγνώρισε πέρα απο τις ενστάσεις του ότι εχει γίνει σοβαρή δουλειά.
Το σημαντικότερο ίσως έργο που έχει μέχρι σήμερα παρουσιάσει ολοκληρωμένα η περιφέρεια κατατέθηκε ενώπιον του περιφερειακού συμβουλίου και των πολιτών.
Η Πελοπόννησος πλέον αποκτά το δικό της τουριστικό σήμα, το δικό της σύνθημα αλλά και το σύμφωνο ποιότητας.
Με όπλο τις νέες τεχνολογίες και την διαφορετικότητα η ΜΥΘΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ είναι πλέον έτοιμη να νικήσει τους διάσημους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης και του κόσμου.
Ενα έργο που στοίχισε μόλις 600.000 (όταν οι νομαρχίες χάλαγαν 1,5 εκ. € η καθεμία κάθε χρόνο) φιλοδοξεί να κτυπήσει την παγκόσμια τουριστική αγορά με όρους επικυριαρχίας.
Την μελέτη την έκαναν 7 μικρές αλλά σοβαρές και καινοτόμες Πελοποννησιακές εταιρείες. Νέα παιδιά τα οποία εμπιστεύθηκε η περιφέρεια για να βγάλουν την Πελοπόννησο στον κόσμο.
Το αποτέλεσμα ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Κάποιοι είπαν και μοναδικό.
Ετοιμη να βγεί στον αέρα είναι και η ιστοσελίδα,μοναδική στην Ελλάδα που κυριολεκτικά θα εντυπωσιάσει όσους την επισκεφτούν.
Χρησιμοποιώντας τις παγκόσμιες μηχανές αναζήτησης αλλά και την κινητή τηλεφωνία το MYTHICAL PELOPONNESE, θα διατρέξει τον παγκόσμιο ιστό, αναζητώντας ένα μεγάλο πλέον κομμάτι απο την πίτα των 290 δις ευρώ που παράγει κάθε χρόνο ο τουρισμός.
Απο εδώ και πέρα η Πελοπόννησος θα βγαίνει εναία στον κόσμο και στόχος είναι να συμμετέχουν στον σχεδιασμό αυτό όλες οι παραγωγικές δυνάμεις της περιφέρειας και ιδιαίτερα οι τουριστικοί φορείς.
Στόχος είναι το νέο σήμα να έχει την δική του μοναδική θέση και στα προϊόντα που παράγει η περιφέρεια, δίνοντας σε αυτά προστιθέμη αξία.
Συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν αυτή την πρωτοποριακή πρόταση!
Μπράβο και στις Πελοποννησιακές εταιρείες που δημιούργησαν με αγάπη και πάθος αυτό το αποτέλεσμα.
Θα προσπαθήσουμε τις επόμενες ημέρες να σας παρουσιάσουμε κομμάτι-κομμάτι την πρόταση για το νέο BRAND της Πελοποννήσου..!
Ο Πέτρος Τατούλης ήταν πολύ περήφανος χθες το βράδυ για τους συνεργάτες του και την δουλειά που παρουσιάζουν..!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου