Διχάστηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης για το δρόμο Καλαμάτας-Ριζόμυλου
Από την προηγούμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. Μεσσήνης για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος με τον Στ. Αναστασόπουλο, Μαν. Αγγελάκα και Ηλ. Πατσιώτη
"ΑΟΡΑΤΑ" ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
Μια μεγάλη μερίδα κατοίκων της περιοχής από την οποία θα διέρχεται ο δρόμος Καλαμάτας-Ριζόμυλου πιστεύει ότι αυτός δεν φτιάχνεται για το δημόσιο συμφέρον… Αυτό φάνηκε και κατά την έντονη, κατά διαστήματα, συζήτηση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης, το οποίο πάντως ζήτησε να γίνει το έργο…
Μια μεγάλη μερίδα κατοίκων της περιοχής από την οποία θα διέρχεται ο δρόμος Καλαμάτας-Ριζόμυλου πιστεύει ότι αυτός δεν φτιάχνεται για το δημόσιο συμφέρον… Αυτό φάνηκε και κατά την έντονη, κατά διαστήματα, συζήτηση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης, το οποίο πάντως ζήτησε να γίνει το έργο…
…καθώς η πλειοψηφία έκρινε ως θετικές τις αλλαγές που πρότεινε ο γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Μανώλης Αγγελάκας.
Ο δήμαρχος Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος, ενοχλήθηκε από τις αλλεπάλληλες αναφορές, από την πλευρά της αντιπολίτευσης και δημοτών, για το σχεδιασμό του δρόμου με βασικό κριτήριο την ικανοποίηση επιχειρηματικών συμφερόντων. Σε κάποιο σημείο μάλιστα παρατήρησε, απαντώντας σε αυτά τα σχόλια, ότι «μην θεωρούμε ότι όλα έχουν μια διαβολική κατεύθυνση από αόρατα χέρια».
Τη συνεδρίαση παρακολούθησαν κάτοικοι που αρκετές φορές παρενέβησαν στη συζήτηση και με υψηλούς τόνους κάλεσαν την πλειοψηφία να επιμείνει στο αίτημα να κατασκευαστεί ανοιχτός όλος ο δρόμος, δηλαδή και το τμήμα από την Ανάληψη μέχρι τον Ριζόμυλο, το οποίο, σύμφωνα με τις προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα, εξακολουθεί να έχει υπερτοπικό χαρακτήρα, σε αντίθεση με το τμήμα από τον Πάμισο μέχρι την Ανάληψη, που έχει χαρακτηριστικά αστικής οδού.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι όλοι σχεδόν οι δημοτικοί σύμβουλοι, πλειοψηφίας και αντιπολίτευσης αλλά και πολλοί κάτοικοι, μίλησαν θετικά για τον γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Μανώλη Αγγελάκα, αναγνωρίζοντας ότι επιδίωξε να βρει λύσεις που απαντούν στα προβλήματα και τα δίκαια αιτήματα της περιοχής.
Ο δήμαρχος και όλοι οι σύμβουλοι της παράταξής του που τοποθετήθηκαν, τόνισαν ότι οι αλλαγές στα χαρακτηριστικά του δρόμου έγιναν μετά από μεγάλες προσπάθειες της δημοτικής αρχής και πως αυτές ικανοποιούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα αιτήματα του Δήμου. Τόνισαν λοιπόν ότι το Δημοτικό Συμβούλιο οφείλει να ζητήσει να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση της μελέτης, ώστε να γίνει το έργο, δεδομένου ότι υπάρχει διαθέσιμη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, η οποία όμως δεν μπορεί να περιμένει για καιρό.
Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Νίκος Τζώρτζης, υποστήριξε ότι οι προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα είναι πράγματι θετικές, ωστόσο απέχουν από τις προηγούμενες ομόφωνες αποφάσεις του Σώματος το οποίο ζητούσε να είναι ανοιχτός όλος ο δρόμος. Ζήτησε λοιπόν να επιμείνει το Δημοτικό Συμβούλιο σε αυτές τις αποφάσεις.
Ο επικεφαλής της πρώτης ελάσσονος μειοψηφίας, Κώστας Σπυρόπουλος, τόνισε ότι το θέμα έπρεπε να αναβληθεί, γιατί οι προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα δεν έχουν φτάσει εγγράφως στο Δήμο, δεν υπάρχει δηλαδή κάποια εγγύηση ότι θα τηρηθούν οι βελτιώσεις που έχουν ανακοινωθεί.
Ο επικεφαλής της δεύτερης ελάσσονος μειοψηφίας, Κώστας Αποστολόπουλος, επέμεινε ότι ο δρόμος σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει τα συμφέροντα του επιχειρηματία που χρηματοδότησε τη σχετική μελέτη και επιπλέον για να αποκλείσει άλλα ανταγωνιστικά συμφέροντα. Επίσης υποστήριξε ότι το θέμα του δρόμου συνδέεται και με την ένταξη παραλιακών ακινήτων του δημοσίου στις λίστες του ΤΑΙΠΕΔ με τα προς αξιοποίηση «φιλέτα».
Απόλυτος ήταν ο πρώην δήμαρχος Μεσσήνης, Χρίστος Χριστόπουλος, που επέμεινε ότι ο δρόμος αυτός θα είναι η ταφόπλακα της Μεσσήνης και κάλεσε τους επαγγελματίες της πόλης και τους κατοίκους να ξεσηκωθούν.
Τόσο ο ίδιος όσο και αρκετοί ακόμη υποστήριξαν ότι η πιο σωστή λύση είναι η βελτίωση της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Κλείνοντας ο δήμαρχος, Στάθης Αναστασόπουλος, επέμεινε ότι έχουν ικανοποιηθεί τα αιτήματα του Δημοτικού Συμβουλίου σε μεγάλο βαθμό και διαβεβαίωσε για την αποφασιστικότητα της δημοτικής αρχής να αντιδράσει δυναμικά, εφόσον δεν τηρηθούν τα συμφωνημένα, αλλά και να διεκδικήσει την ικανοποίηση αιτημάτων που ακόμη δεν έχουν ικανοποιηθεί στο σύνολό τους.
Στ.Μ.
Ο δήμαρχος Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος, ενοχλήθηκε από τις αλλεπάλληλες αναφορές, από την πλευρά της αντιπολίτευσης και δημοτών, για το σχεδιασμό του δρόμου με βασικό κριτήριο την ικανοποίηση επιχειρηματικών συμφερόντων. Σε κάποιο σημείο μάλιστα παρατήρησε, απαντώντας σε αυτά τα σχόλια, ότι «μην θεωρούμε ότι όλα έχουν μια διαβολική κατεύθυνση από αόρατα χέρια».
Τη συνεδρίαση παρακολούθησαν κάτοικοι που αρκετές φορές παρενέβησαν στη συζήτηση και με υψηλούς τόνους κάλεσαν την πλειοψηφία να επιμείνει στο αίτημα να κατασκευαστεί ανοιχτός όλος ο δρόμος, δηλαδή και το τμήμα από την Ανάληψη μέχρι τον Ριζόμυλο, το οποίο, σύμφωνα με τις προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα, εξακολουθεί να έχει υπερτοπικό χαρακτήρα, σε αντίθεση με το τμήμα από τον Πάμισο μέχρι την Ανάληψη, που έχει χαρακτηριστικά αστικής οδού.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι όλοι σχεδόν οι δημοτικοί σύμβουλοι, πλειοψηφίας και αντιπολίτευσης αλλά και πολλοί κάτοικοι, μίλησαν θετικά για τον γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Μανώλη Αγγελάκα, αναγνωρίζοντας ότι επιδίωξε να βρει λύσεις που απαντούν στα προβλήματα και τα δίκαια αιτήματα της περιοχής.
Ο δήμαρχος και όλοι οι σύμβουλοι της παράταξής του που τοποθετήθηκαν, τόνισαν ότι οι αλλαγές στα χαρακτηριστικά του δρόμου έγιναν μετά από μεγάλες προσπάθειες της δημοτικής αρχής και πως αυτές ικανοποιούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα αιτήματα του Δήμου. Τόνισαν λοιπόν ότι το Δημοτικό Συμβούλιο οφείλει να ζητήσει να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση της μελέτης, ώστε να γίνει το έργο, δεδομένου ότι υπάρχει διαθέσιμη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, η οποία όμως δεν μπορεί να περιμένει για καιρό.
Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Νίκος Τζώρτζης, υποστήριξε ότι οι προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα είναι πράγματι θετικές, ωστόσο απέχουν από τις προηγούμενες ομόφωνες αποφάσεις του Σώματος το οποίο ζητούσε να είναι ανοιχτός όλος ο δρόμος. Ζήτησε λοιπόν να επιμείνει το Δημοτικό Συμβούλιο σε αυτές τις αποφάσεις.
Ο επικεφαλής της πρώτης ελάσσονος μειοψηφίας, Κώστας Σπυρόπουλος, τόνισε ότι το θέμα έπρεπε να αναβληθεί, γιατί οι προτάσεις του Μανώλη Αγγελάκα δεν έχουν φτάσει εγγράφως στο Δήμο, δεν υπάρχει δηλαδή κάποια εγγύηση ότι θα τηρηθούν οι βελτιώσεις που έχουν ανακοινωθεί.
Ο επικεφαλής της δεύτερης ελάσσονος μειοψηφίας, Κώστας Αποστολόπουλος, επέμεινε ότι ο δρόμος σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει τα συμφέροντα του επιχειρηματία που χρηματοδότησε τη σχετική μελέτη και επιπλέον για να αποκλείσει άλλα ανταγωνιστικά συμφέροντα. Επίσης υποστήριξε ότι το θέμα του δρόμου συνδέεται και με την ένταξη παραλιακών ακινήτων του δημοσίου στις λίστες του ΤΑΙΠΕΔ με τα προς αξιοποίηση «φιλέτα».
Απόλυτος ήταν ο πρώην δήμαρχος Μεσσήνης, Χρίστος Χριστόπουλος, που επέμεινε ότι ο δρόμος αυτός θα είναι η ταφόπλακα της Μεσσήνης και κάλεσε τους επαγγελματίες της πόλης και τους κατοίκους να ξεσηκωθούν.
Τόσο ο ίδιος όσο και αρκετοί ακόμη υποστήριξαν ότι η πιο σωστή λύση είναι η βελτίωση της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Κλείνοντας ο δήμαρχος, Στάθης Αναστασόπουλος, επέμεινε ότι έχουν ικανοποιηθεί τα αιτήματα του Δημοτικού Συμβουλίου σε μεγάλο βαθμό και διαβεβαίωσε για την αποφασιστικότητα της δημοτικής αρχής να αντιδράσει δυναμικά, εφόσον δεν τηρηθούν τα συμφωνημένα, αλλά και να διεκδικήσει την ικανοποίηση αιτημάτων που ακόμη δεν έχουν ικανοποιηθεί στο σύνολό τους.
Στ.Μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου