“Ταφόπλακα” στον τουρισμό Καλαμάτας- Μεσσήνης ???
Οριστικό τέλος στην τουριστική ανάπτυξη της Κεντρικής και Ανατολικής Μεσσηνίας θα βάλλει ο δρόμος Καλαμάτα-Ριζόμυλος, έτσι όπως σχεδιάστηκε (και πληρώθηκε η μελέτη από την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου).
Τη μελέτη αυτή υποστήριξε απόλυτα ο τότε νομάρχης Δ. Δράκος, ενώ τώρα με το πρόσχημα πως πρέπει να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, για να μη χαθούν τα χρήματα, πρόκειται να δοθεί το “πράσινο φως” από τον Γενικό Γραμματέα κ. Αγγελάκα.
Η κατασκευή του δρόμου όπως αυτή, έχει μελετηθεί, “καταστρέφει” όλα τα οικόπεδα από την Καλαμάτα (μικρή η ζημιά), την Μπούκα της Μεσσήνης και την Ανάληψη, περιοχές που ανήκουν Διοικητικά στο Δήμο Μεσσήνης.
Σύμφωνα με τους γνωρίζοντες αυτού του είδους τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, ο δρόμος σχεδιάστηκε με τρόπο ώστε να μη δημιουργηθούν μεγάλες τουριστικές μονάδες στο ομορφότερο και “παρθένο” κομμάτι του Μεσσηνιακού κόλπου.
Η περιοχή έμεινε “παρθένα” λόγου της αγροτικής εκμετάλλευσης και της μέχρι τώρα επιβολής για την χρήση γης!
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως από την χρονιά της γνωστοποίησης της μελέτης για την χάραξη του συγκεκριμένου δρόμου, “έφυγαν” τρείς μεγάλοι επενδυτές που ήθελαν να αναπτυχθούν στην περιοχή.
Ακόμη και οι συνεταιρισμοί των απόστρατων εγκατέλειψαν τις προχωρημένες συζητήσεις με τους ιδιοκτήτες των χωραφιών-οικοπέδων.
Μια άλλη μεγάλη πολυεθνική με μεγαλομέτοχο τον Βίκτωρα Ρέστη, σταμάτησε τις προαγορές εκτάσεων.
Το περίεργο είναι πως μέχρι στιγμής, έχει διαδοθεί πως τα “χρήματα υπάρχουν” μέσω ΕΣΠΑ, αλλά ουδείς επίσημος φορέας το επιβεβαιώνει. Μόνο ο Δήμαρχος Καλαμάτας Π. Νίκας λέει πως ….μίλησε με υπουργούς.
Η αλήθεια είναι πως τα χρήματα του ΕΣΠΑ έχουν καλυφθεί κατά 95% από εντάξεις άλλων έργων, απ´ όλη τη χώρα.
Αν υποθέσουμε πως λόγω “υψηλών” απαιτήσεων …απενταχθούν κάποια άλλα έργα, για να ενταχθεί το Καλαμάτα-Ριζόμυλος, τότε πρέπει κάποιος να πει, υπεύθυνα, ποιός και από που θα βρει τα δεκάδες, ίσως και πάνω από 100, εκατομμύρια για τις απαλλοτριώσεις!
Με λίγα λόγια ο δρόμος δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ.
Απλά θα υπάρχει για πολλές δεκαετίες το “μαγάρισμα” ( όπως λένε στη Μεσσηνία), της υπό κατασκευής …οδού, για να αποθαρρύνει υποψήφιους επενδυτές.
ΘΑ ΝΕΚΡΩΣΕΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ
Είναι φανερό πλέον πως ο τουρισμός στη Μεσσηνία, οδηγείται στη Δυτική πλευρά, όπου μόνο οι τεράστιες ιδιοκτησίες Κωνσταντακόπουλου, θα έχουν ωφέλεια για κάθε είδους επενδύσεις.
Δεν είναι τυχαίο, πως μεθοδικά περιορίζεται η πρόσβαση ακόμη και στην Αρχαία Μεσσήνη.
Το παγκόσμιο φαινόμενο, η μοναδική πόλη στον κόσμο που είναι ΠΛΑΖ, η Καλαμάτα, θα απομονωθεί, αφού οι δρόμοι που γίνονται θα οδηγούν τους επισκέπτες τόσο προς την Μάνη, όσο (και κυρίως) προς την Δύση. Δηλαδή Πύλο, Κορώνη κ.λ.π
Μεγάλες ευθύνες έχει ο Δήμαρχος Π. Νίκας, ο οποίος ήδη “διαφημίζει” πως αν γίνει ο δρόμος Καλαμάτα-Ριζόμυλος, οι επισκέπτες θα πηγαίνουν σε…δέκα(10) λεπτά στην Πυλία…
Δηλαδή θα μπορούν οι τουρίστες ερχόμενοι στην Μεσσηνία να …φεύγουν, γρήγορα από την πόλη!
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ούτε το γεγονός πως αφήνει την εκπληκτική παραλία της Καλαμάτας, με τόσες …υπό ανάπτυξη βρωμιές.
ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φυσικά, ουδείς είναι αντίθετος με την κατασκευή είτε του συγκεκριμένου δρόμου, ούτε με άλλες κατασκευές.
Το θέμα είναι η συγκεκριμένη ΜΕΛΕΤΗ για την χάραξη που μελετήθηκε, για την εξυπηρέτηση συμφερόντων και όχι με γνώμονα τα συμφέροντα των πολλών και της περιοχής.
Θυμίζουμε πως η χάραξη έχει μελετηθεί έτσι ώστε, να γίνει ο δρόμος …παραθαλάσσιος, με την …μεγαλύτερη απόσταση από την θάλασσα τα 700 μέτρα και υπερυψωμένος τρία(3) μέτρα.
Είναι φανερό πως γίνεται διχοτόμηση της περιοχής, κατά μήκος της παραλίας, “απαγορεύοντας” μεγάλες επενδύσεις στην περιοχή της …θάλασσας. www.moriasnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου