Υγρός τάφος για τους αγνοούμενους ναυτικούς του Piri Reis
Λιγοστεύουν οι ελπίδες ανεύρεσής τους
Εξανεμίζονται οι ελπίδες για την ανεύρεση των οχτώ αγνοουμένων ναυτικών του φορτηγού πλοίου Piri Reis, το οποίο βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, ύστερα από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο Consouth.
Όπως όλα δείχνουν, η περιδίνηση του νερού, που δημιούργησε η βύθιση του πλοίου, πιθανότατα «ρούφηξε» τους άτυχους ναυτικούς.
Το βάθος στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή φτάνει τα 2.500 μέτρα.
Τα ξημερώματα της Μ. Δευτέρας και ενώ ο καιρός στην περιοχή, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, ήταν αρκετά καλός, το πλοίο Consouth, χωρίς φορτίο, και με πλήρωμα πέντε Ρώσους, δέκα Πολωνούς και έναν Φιλιππινέζο, πέφτει υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες με την πρύμνη του στο ακομοδέσιο (εσωτερικός χώρος καταστρώματος) του φορτηγού πλοίου Piri Reis, έμφορτο με λίπασμα και πλήρωμα 17 Σύρους ναυτικούς.
Όλοι οι ναυτικοί του Piri Reis, που αμέσως πλημμυρίζει, καταφέρνουν και ανεβαίνουν στη γέφυρα.
Επτά από αυτούς, επιβιβάζονται επί τόπου στο πλοίο Consouth, που ταυτόχρονα προσπαθεί με ελιγμό να απομακρυνθεί, ενώ οι δέκα υπόλοιποι ναυτικοί του Piri Reis, που αρχίζει να βυθίζεται, φορώντας σωσίβια πέφτουν στη θάλασσα.
Το μοιραίο πλοίο έπειτα από περίπου έξι λεπτά βυθίζεται και η περιδίνηση του νερού, που δημιουργεί η βύθισή του, «ρουφά» στην κυριολεξία τους δέκα άτυχους ναυτικούς.
Δύο από αυτούς, περισυλλέγονται νεκροί ύστερα από ώρες, μεταξύ των οποίων ο καπετάνιος.
Οκτώ εξακολουθούν να αγνοούνται έως σήμερα.
Πρόκειται για τον β΄και τον γ΄μηχανικό, τρεις λιπαντές και τρεις εργαζόμενους ως βοηθητικό προσωπικό
Το Piri Reis ήταν τουρκικών συμφερόντων, με σημαία Cook Islands, ενώ το Consouth, γερμανικών συμφερόντων, με σημαία Αντίκουα Μπαρμπούντα.
Σημειώνεται ότι η διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος και η ποινική διερεύνησή του, μπορεί να γίνει μόνο από τις χώρες της σημαίας που φέρουν τα δύο πλοία και τις χώρες καταγωγής των χαμένων ναυτικών και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρξει εμπλοκή της ελληνικής δικαιοσύνης.
Η δικαιοδοσία που εμπλέκει μόνο την ελληνική πλευρά είναι στο κομμάτι έρευνας και διάσωσης και στη διοικητική διερεύνηση της υπόθεσης
Εξανεμίζονται οι ελπίδες για την ανεύρεση των οχτώ αγνοουμένων ναυτικών του φορτηγού πλοίου Piri Reis, το οποίο βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, ύστερα από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο Consouth.
Όπως όλα δείχνουν, η περιδίνηση του νερού, που δημιούργησε η βύθιση του πλοίου, πιθανότατα «ρούφηξε» τους άτυχους ναυτικούς.
Το βάθος στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή φτάνει τα 2.500 μέτρα.
Τα ξημερώματα της Μ. Δευτέρας και ενώ ο καιρός στην περιοχή, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, ήταν αρκετά καλός, το πλοίο Consouth, χωρίς φορτίο, και με πλήρωμα πέντε Ρώσους, δέκα Πολωνούς και έναν Φιλιππινέζο, πέφτει υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες με την πρύμνη του στο ακομοδέσιο (εσωτερικός χώρος καταστρώματος) του φορτηγού πλοίου Piri Reis, έμφορτο με λίπασμα και πλήρωμα 17 Σύρους ναυτικούς.
Όλοι οι ναυτικοί του Piri Reis, που αμέσως πλημμυρίζει, καταφέρνουν και ανεβαίνουν στη γέφυρα.
Επτά από αυτούς, επιβιβάζονται επί τόπου στο πλοίο Consouth, που ταυτόχρονα προσπαθεί με ελιγμό να απομακρυνθεί, ενώ οι δέκα υπόλοιποι ναυτικοί του Piri Reis, που αρχίζει να βυθίζεται, φορώντας σωσίβια πέφτουν στη θάλασσα.
Το μοιραίο πλοίο έπειτα από περίπου έξι λεπτά βυθίζεται και η περιδίνηση του νερού, που δημιουργεί η βύθισή του, «ρουφά» στην κυριολεξία τους δέκα άτυχους ναυτικούς.
Δύο από αυτούς, περισυλλέγονται νεκροί ύστερα από ώρες, μεταξύ των οποίων ο καπετάνιος.
Οκτώ εξακολουθούν να αγνοούνται έως σήμερα.
Πρόκειται για τον β΄και τον γ΄μηχανικό, τρεις λιπαντές και τρεις εργαζόμενους ως βοηθητικό προσωπικό
Το Piri Reis ήταν τουρκικών συμφερόντων, με σημαία Cook Islands, ενώ το Consouth, γερμανικών συμφερόντων, με σημαία Αντίκουα Μπαρμπούντα.
Σημειώνεται ότι η διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος και η ποινική διερεύνησή του, μπορεί να γίνει μόνο από τις χώρες της σημαίας που φέρουν τα δύο πλοία και τις χώρες καταγωγής των χαμένων ναυτικών και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρξει εμπλοκή της ελληνικής δικαιοσύνης.
Η δικαιοδοσία που εμπλέκει μόνο την ελληνική πλευρά είναι στο κομμάτι έρευνας και διάσωσης και στη διοικητική διερεύνηση της υπόθεσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου