Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Με καθε επισημοτιτα εορταστηκε στην Πυλο Η 186η επέτειος της Ναυμαχίας του Ναβαρίνου

 
 
 Ο Ναύτης του Αιγαίου

Είμαι ο Ναύτης του Αιγαίου κρεβάτι έχω τα βαθιά νεράκαι για την ένδοξη πατρίδα είμαι όλος φλόγα και καρδιά

Εγώ της Θάλασσας δελφίνι Τις τρικυμίες όλες αψηφώΚαι περιμένω να ΄ρθει η ώρα Να πολεμήσω τον εχθρό

Να του κολλήσω μια τορπίλα Το έταξα στην Παναγιά Και τα καράβια τ΄όλα να βουλιάξω Κάτω εις τα βαθιά νερά

Είμαι ο Ναύτης του Αιγαίου Άλλος εγώ Θεμιστοκλής Απόγονος της Μπουμπουλίνας Και του Μιαούλη συγγενής

Με την ανδρεία του Κανάρη Και με του Βότση την ψυχή Τον δύστυχο εχθρό τρομάζω Και δε τολμά να κινηθεί

Άγιε Νικόλα μας βοήθα Ο Στόλος πάντα να νικά Να προστατεύει την Ελλάδα Την Κύπρο μας και τα νησιά.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου