Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

η δημοτική αρχή έβαλε για συζήτηση το ζήτημα της αναβάθμισης του αεροδρομίου της Καλαμάτας, το οποίο ωστόσο προορίζεται για ιδιωτικοποίηση….. δεν είναι κακό να αναλαμβάνουν οι ιδιώτες διάφορους τομείς.

Δέσμια της κυβερνητικής πολιτικής για το νοσοκομείο και το αεροδρόμιο η δημοτική αρχή


    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    «Σε μία εβδομάδα θα κάνει το ασθενοφόρο μισή ώρα να έρθει από το νοσοκομείο στην Καλαμάτα. Θα πάρει θέση ο Δήμος ή όχι;»… Ε λοιπόν το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας δεν πήρε θέση απέναντι σε αυτό το ζήτημα που έβαλαν εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, επειδή η δημοτική αρχή δεν ήταν έτοιμη να το συζητήσει…

    Αντίθετα, η δημοτική αρχή έβαλε για συζήτηση το ζήτημα της αναβάθμισης του αεροδρομίου της Καλαμάτας, το οποίο ωστόσο προορίζεται για ιδιωτικοποίηση… Και όταν παρατάξεις της αντιπολίτευσης τόνισαν ότι είναι κορυφαίο θέμα να μην ιδιωτικοποιηθεί το αεροδρόμιο, ώστε να μην επιβληθούν τέλη και να μην μειωθεί η συνεχώς αυξανόμενη κίνηση, η απάντηση του δημάρχου, Παναγιώτη Νίκα, ήταν ότι όταν το κράτος δεν έχει χρήματα δεν είναι κακό να αναλαμβάνουν οι ιδιώτες διάφορους τομείς.
    Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, χθες το βράδυ, ξεκίνησε παρουσία εκπροσώπων του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Καλαμάτας, ψήφισμα του οποίου είχε καταθέσει στο προεδρείο του Σώματος η Λαϊκή Συσπείρωση, με σκοπό να υιοθετηθεί από τους δημοτικούς συμβούλους.
    Στο ψήφισμα μεταξύ άλλων σημειώνονται τα εξής: «Στις αρχές του έτους, σύμφωνα με τις δηλώσεις και του υπουργού Υγείας κ. Γεωργιάδη, η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ετοιμάζει νέο πακέτο διαθεσιμότητας-απολύσεων, με στόχο αυτή τη φορά εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία. Μια σειρά από νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας της περιφέρειας βάζουν λουκέτο στην Πα΄τρα, στα Καλάβρυτα, στα Κρέστενα, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και η κατάργηση της ειδικότητας των οδηγών στα νοσοκομεία αλλά και αρκετών βοηθητικών ειδικοτήτων όπως νυχτοφύλακες, θυρωροί, εργαζόμενοι στα πλυντήρια κ.ά, δείχνοντας σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους την πόρτα της εξόδου, την απόλυση. Συγκεκριμένα για τον κλάδο των οδηγών πρόκειται για απροκάλυπτη επιχείρηση παράδοσης του συγκεκριμένου τομέα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως έγινε στο παρελθόν και στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας με τη σίτιση, τη φύλαξη, την καθαριότητα, τα πλυντήρια (πλέον τίθενται σε διαθεσιμότητα οι λιγοστοί εναπομείναντες εργαζόμενοι σε αυτούς τους κλάδους). Περιμένουν στη γωνιά οι ιδιωτικές εταιρίες ασθενοφόρων να υποδεχθούν το δώρο που τους ετοιμάζει ο υπουργός Υγείας, καθώς με την κατάργηση της εν λόγω ειδικότητας δημιουργείται τεράστιο κενό στις διακομιδές ασθενών, στις μεταφορές ασθενών στα σπίτια τους μετά από νοσηλεία. Ο λαός θα ναι αυτός που γι’ άλλη μια φορά θα κληθεί να βάλει το χέρι στην τσέπη για να εξασφαλίσει την ασφαλή μεταφορά του δικού του ανθρώπου. Σε ένα νοσοκομείο όπως της Καλαμάτας υπάρχουν τεράστιες ανάγκες λόγω των πολλών Κέντρων Υγείας, των κινητών μονάδων, της αιμοδοσίας, κέντρο ψυχικής υγείας, Ψυχαργώς, μετακίνηση προσωπικού και κυρίως τον τεράστιο όγκο διακομιδών ασθενών τόσο σε νοσοκομεία άλλων πόλεων αλλά και σε σπίτια. Όχι μόνο δεν περισσεύουν αλλά υπάρχει κι έλλειψη στο συγκεκριμένο κλάδο (…) Να μην περάσει καμία διαθεσιμότητα καμία απόλυση για κανέναν εργαζόμενο. Όχι στο ξεπούλημα του νοσοκομείου».
    Ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας διαφώνησε με το ύφος του ψηφίσματος, ιδίως με τις αναφορές περί ξεπουλήματος και πρότεινε σε 15 ημέρες να γίνει συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τη δημόσια υγεία και την πρόνοια.
    Οι εκπρόσωποι του Σωματείου ωστόσο, όπως και παρατάξεις της αντιπολίτευσης, επέμειναν ότι πρέπει να συζητηθεί το θέμα και όταν υψώθηκαν κάπως οι τόνοι ο δήμαρχος τους απάντησε «να πάτε στην ΚΟΒΑ να συζητήσετε…»!
    Σε ό,τι αφορά το ζήτημα του αεροδρομίου, ο δήμαρχος ζήτησε την υποστήριξη του Σώματος προκειμένου να προβεί σε ενέργειες για την προώθηση των έργων αναβάθμισης που χρειάζεται να γίνουν.
    Τελικά οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης δεν υπερψήφισαν την πρόταση του αν και δεν ήταν κοινό το σκεπτικό των μειοψηφιών. Η μείζων μειοψηφία με τον Θόδωρο Μπρεδήμα, η Λαϊκή Συσπείρωση με τον Νίκο Διασάκο και το Δίκτυο με τον Σταμάτη Μπεχράκη τόνιζαν ότι βασικό ζήτημα είναι να μην ιδιωτικοποιηθεί το αεροδρόμιο, κάτι το οποίο δεν το βάζει η δημοτική αρχή. Κατά τα άλλα όμως ο μεν Θόδωρος Μπρεδήμας υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή αποφάσισε να καταπιαστεί με το συγκεκριμένο θέμα στο πλαίσιο της αντιπαράθεσης που θέλει να έχει ο δήμαρχος με την Περιφέρεια, ο δε Σταμάτης Μπεχράκης όμως τόνισε ότι ο Δήμος Καλαμάτας οφείλει να διεκδικεί την αναβάθμιση του αεροδρομίου και ως εκ τούτου η πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής είναι προς τη θετική κατεύθυνση.
    Στ.Μ.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου