Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Τι μπορεί να κάνει μία λάθος κλήση…

Τι μπορεί να κάνει μία λάθος κλήση…


Τελευταία Ενημέρωση: 18/04/2014

Ήταν 2.30 χθες μετά το μεσημέρι, όταν δέχθηκα κλήση στο τηλέφωνό μου από τον τέως δημοτικό σύμβουλο, Δ. Φαββατά, ο οποίος ζήτησε να καταγράψω τα εξής: «Στη 1.18, δέχθηκα τηλέφωνο από το γραφείο του δημάρχου Καλαμάτας. Μου είπαν να περιμένω γιατί ήθελε να μου μιλήσει ο δήμαρχος κι όταν αυτό έγινε, τον άκουσα να μου λέει πως έχω στη διάθεσή μου 70 κυβικά τσιμέντο, να το διαθέσω όπου θέλω.
Παραξενεύτηκα και του είπα μήπως κάνει λάθος, γνωστοποιώντας πως είμαι ο Δημ. Φαββατάς. Τότε αυτός μου ευχήθηκε Καλή Ανάσταση και βιάστηκε να κλείσει το τηλέφωνο».
Ο κ. Φαββατάς υπέθεσε πως η κλήση ήταν για τον πρόεδρο της Άμφειας Γ. Φαββατά, αλλά μετά το λάθος που έγινε, «αποκαλύφθηκε ότι ακόμη και την τελευταία στιγμή ο δήμαρχος προσπαθεί να συγκεντρώσει με όποιον τρόπο μπορεί, ψήφους»…
Χ.Χ.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου