Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

«Μισθοδοτούμενους συκοφάντες εγώ δεν πρόκειται να ανεχθώ στην τρίτη θητεία μου»

Παν. Νίκας: «Να διαλέξει κουστούμι ο κ. Μαντάς» 29/09/2014
SAMSUNG DIGITAL CAMERA«Μισθοδοτούμενους συκοφάντες εγώ δεν πρόκειται να ανεχθώ στην τρίτη θητεία μου»
Συνεχίζει ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας την επίθεση με σημερινές του δηλώσεις στον θεματικό αντιπεριφερειάρχη και πρόεδρο της ΝΟΔΕ Περικλή Μαντά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Νίκας, στις δηλώσεις του τόνισε ότι:
«Από τον αγαπητό Πρόεδρο της Νομαρχιακής, τον κ. Μαντά, υπέστην μία αναίτια και αναιτιολόγητη επίθεση, η οποία εμπεριείχε και ψεύδη και συκοφαντίες, λέγοντας ότι εγώ έχω κάποιο προσωπικό πρόβλημα με τον Περιφερειάρχη, λες και αγνοούσε όλα αυτά τα πολιτικά ζητήματα, τα οποία υπάρχουν με τον κ. Τατούλη και για κανένα από τα οποία δεν έχει πάρει θέση.
Του είπα, και θα το λέω συνέχεια: ή θα είναι Πρόεδρος της ΝΟΔΕ ή θα είναι στη μισθοδοσία του Περιφερειάρχη. Να διαλέξει ένα από τα δύο. Μισθοδοτούμενους συκοφάντες εγώ δεν πρόκειται να ανεχθώ στην τρίτη θητεία μου. Δεν το ανέχτηκα ποτέ».
Απαντώντας, δε, σε ερώτηση δημοσιογράφου, ανέφερε πως ζητεί την παραίτηση του κ. Μαντά από τη θέση του Προέδρου της ΝΟΔΕ της Νέας Δημοκρατίας «με την ιδιότητα ενός Δημάρχου, ο οποίος θέλει να απαντήσει σ’ έναν άνθρωπο, ο οποίος φοράει δύο κουστούμια. Άλλα θέλω να πω με τη μία του ιδιότητα, άλλα θέλω να πω με την άλλη του ιδιότητα».
Σε συνέχεια, δε, αρνητικών για την Μπιρμπίτα δηλώσεων του κ. Μαντά την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, ο Δήμαρχος προσέθεσε τα ακόλουθα: «Για να μην ξεχνάτε ότι αυτή την κατασκήνωση την έχει φτιάξει η Νέα Δημοκρατία και την εγκαινίασε ο Υπουργός Εσωτερικών που την είχε χρηματοδοτήσει, ο μακαρίτης ο Νάκος. Και ειλικρινά εξεγείρομαι όταν ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ βγαίνει και λέει ότι ο χώρος αυτός – ακόμη υπάρχει η ταμπέλα στην εθνική οδό – είναι μόνο για ζώα, όταν υπάρχουν 30 άνθρωποι, τώρα, που ζουν μέσα σ’ αυτόν τον χώρο». Ποιος τον κατάντησε, αλήθεια, έτσι;
Π. Νίκας: «Με τον Περιφερειάρχη έχω πολιτικές διαφωνίες και όχι προσωπικές διαφορές»          
tatoulis Nikas«Δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με τον Περιφερειάρχη», επεσήμανε σήμερα σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Καλαμάτας και Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας. Προσέθεσε όμως ότι: «Με τον Περιφερειάρχη έχω πολιτικές διαφωνίες, που όσο είμαι Δήμαρχος θα τις διακηρύσσω. Με ενδιαφέρει το συμφέρον του λαού, τον οποίον εκπροσωπώ».
Αναρωτήθηκε δε: «Ο Δήμαρχος Καλαμάτας δεν πρέπει να μιλήσει για τα σκουπίδια; Δεν πρέπει να ζητήσει πληροφόρηση, αν μη τι άλλο: πόσο θα κοστίσουν, ποια είναι η εγγυημένη ποσότητα που πρέπει να μεταφέρει ο κάθε Δήμος; Όταν το ρωτώ, είναι θέμα προσωπικό; Γιατί, δεν το ρωτώ με ευγένεια;
Ο Δήμαρχος Καλαμάτας δεν πρέπει να ρωτήσει τον κ. Τατούλη για την κατανομή του ΕΣΠΑ; Ποιος θα μιλήσει για την Καλαμάτα, όταν απεντάσσονται τρία έργα, από τα οποία τα δύο είχαν γραπτή εντολή του Περιφερειάρχη να γίνει διαγωνισμός και έγινε, ανακηρύχθηκαν μειοδότες – εργολάβοι, τα έργα αυτά τα ενέταξε η Ελληνική Κυβέρνηση σε ΣΑΕ και στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δηλαδή η Κυβέρνηση έβαλε τα χρήματα για να γίνουν αυτά τα έργα κι ο Περιφερειάρχης τα ‘έκοψε’, τα απένταξε;
Για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ο Δήμαρχος Καλαμάτας δεν πρέπει να μιλήσει; Ποιος θα εκφράσει τα συμφέροντα των συμπολιτών μας και της περιοχής μας, όταν σ’ αυτό το αεροδρόμιο δεν έχουμε κατορθώσει να κάνουμε ούτε καν τον κόμβο στην εθνική οδό, όπου καθημερινά κινδυνεύει ο κόσμος;
Να μην πούμε ότι έχουμε στείλει 5 έγγραφα για να μας στείλουν μια μονάδα καθαρισμού αποβλήτων, τα γνωστά compact, τα οποία σαπίζουν σε αποθήκες στην Καλαμάτα – είναι η προμήθεια του Αγγελόπουλου – για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τη διαδικασία διαχείρισης των απορριμμάτων; Προτιμούν να τρώνε τα ποντίκια μηχανήματα αξίας εκατ. ευρώ, αντί να υποστηριχθεί μία προσπάθεια η οποία γίνεται από το Δήμο Καλαμάτας;».
Ο κ. Νίκας προσέθεσε αναφορικά με τον Περιφερειάρχη: «Για τον άνθρωπο δεν έχω κανένα πρόβλημα και για την προσωπικότητά του, αλλά τα συμφέροντα των πολιτών που εκπροσωπούμε δεν μπορεί να μην τα υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις».
Περιφέρεια: «Ο κ. Νίκας χρησιμοποιώντας την προσφιλή του μέθοδο αναλώθηκε σε ύβρεις και προσβολές απέναντι στην Περιφέρεια»          
periferia ktirioΠ. Μαντάς: «Η στοχοποίηση μου, από τον Π. Νίκα φανερώνει την απώλεια ψυχραιμίας και την παντελής έλλειψη πολιτικών επιχειρημάτων.»
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου με ανακοίνωσή της απάντησε στον δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα στα όσα της καταλόγισε σήμερα στην συνέντευξή του.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια αναφέρει:
«Αυτή την κρίσιμη περίοδο που οι πολίτες της Πελοποννήσου έχουν ανάγκη από συναίνεση και βαθιά εθνική ενότητα, ο δήμαρχος Καλαμάτας κ. Νίκας επιμένει να διχάζει επιφυλάσσοντας για τον εαυτό του τη θέση ενός δήθεν «Σωτήρα».
Για μία ακόμη φορά σήμερα ο κ. Νίκας χρησιμοποιώντας την προσφιλή του μέθοδο αναλώθηκε σε ύβρεις και προσβολές απέναντι σε θεσμικά όργανα της Αιρετής Περιφέρειας. Δεν θα τον ακολουθήσουμε στην μοναξιά που ο ίδιος επέλεξε για τον εαυτό του.
Ο θεσμός της Αιρετής Περιφέρειας και ο Περιφερειάρχης έχουν την ευθύνη να χαράσσουν στρατηγική αναπτυξιακών πολιτικών για το σύνολο της Πελοποννήσου. Αυτή την ευθύνη δεν την υπηρετείς με μεγαλοστομίες, επικοινωνισμούς και οχλαγωγίες. Αλλά με συνέπεια, αποτέλεσμα και διαφάνεια.»
Εν τω μεταξύ ανακοίνωση εξέδωσε και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Περικλής Μαντάς στην επίθεση που δέχτηκε από τον κ. Νίκα.
Ο κ. Μαντάς κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του τονίζει:
«Η συνεχιζόμενη στοχοποίηση μου, με ανήκουστους χαρακτηρισμούς, από την πλευρά του Δημάρχου Καλαμάτας, φανερώνει την απώλεια ψυχραιμίας και την παντελής έλλειψη πολιτικών επιχειρημάτων εκ μέρους του.
Όπως μου επιβάλλει η ηθική και πολιτική μου αναφορά δεν πρόκειται να ακολουθήσω τον κ. Νίκα σε αυτήν την προσωπική του στρατηγική, την οποία άλλωστε προέβλεψα στην ανακοίνωσή μου δύο μέρες πριν.
Όσον αφορά το πρόσωπό μου, τα διαπιστευτήρια μου τα καταθέτω καθημερινά στους πολίτες, από την πρώτη στιγμή, με ανιδιοτέλεια, τιμώντας απόλυτα τους θεσμούς που υπηρετώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου