Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ρίχνει κληρο ο Κανάκης και περιμένει ποιος θα φαγωθεί

                                                                       
24/06/2016

    Η Σχολική τάξη αποτελεί αναμφισβήτατα την πιο ιδιόρρυθμη κοινωνική ομάδα .
    Είναι ο χώρος όπου σε καθημερινή βάση μικρές αθώες ψυχές συγκρούονται ή συνεργάζονται αρμονικά, έλκονται ή πολλές φορές απωθούνται ,σε κάθε περίπτωση όμως ικανοποιούν από κοινού τις εσωτερικές τους ανάγκες, βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές  μέσα από το κοινό τους παιχνίδι , τις ομαδικές δραστηριότητες και την καθημερινή τους συνύπαρξη.
  Σε όλο αυτό το σύνθετο πλαίσιο δεσπόζει πάντοτε μια κυρίαρχη μορφή. 
  ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ που στην συνείδηση του παιδιού  λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Ο δάσκαλος αποτελεί διαχρονικά το  πρότυπο και καθοδηγητή,  που με την προσωπική του δράση επηρεάζει  μεγάλο κομμάτι της ζωής του κάθε μαθητή.
  Τι Γίνεται όμως στην περίπτωση που ο Δάσκαλος παίρνει άδεια και επιπλέον δεν  βρίσκεται κανείς να τον αντικαταστήσει? Η Σχολική τάξη μένει κενή ? Όχι Βέβαια ο κ. Καφαντάρης ξέρει την Λύση, έχει προβλέψει για όλα …..
   Τον ρόλο του εκπαιδευτικού με τις ευλογίες της Δημοτικής Αρχής   πήρε απρόσκοπτα στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Χώρας   η καθαρίστρια  που ανάμεσα σε παιχνίδια & ξεσκονίστρες ,βιβλία & σκούπες , τραγουδάκια & σφουγγαρίστρες, προσπαθεί εναγωνίως να συνεχίσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού και καλείται να επιμορφώσει τα παιδιά μας.
  Συμπέρασμα? Στην καλύτερη περίπτωση η παραπάνω δράση μπορεί να χαρακτηριστεί ως επιπόλαιη ,στην χειρότερη ως επικίνδυνη. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί έλλειψη υπευθυνότητας και σεβασμού απέναντι σε γονείς , μαθητές και στο σύνολο της τοπικής Κοινωνίας .
    κ. Καφαντάρη ,  άρχισε να γέρνει …….η βαρκούλα του ψαρά. Στο αταξίδευτο μικρό καράβι του Δήμου Πύλου Νέστορος σωθήκαν όλες οι τροφές  και όταν θα ρίξουμε τον κλήρο θα δούμε ποιος θα φαγωθεί…. 



Μετα  τιμής
                                                         Ηλίας Κανάκης 
Επικεφαλής Ελάσσονος μειοψηφίας Δήμου Πύλου-Νέστορος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου